Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

33 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Beheersen van je populatie na Bovennatuurlijk patch

Robin. schreef:Blij dat er nu zo'n knop voor komt. Heb ik eindelijk geen last meer van al die beroemde Sims in mijn stad. :)
Vind het wel vreemd bij Na Middernacht dat als je één beroemdheid kent, jij ook meteen beroemd wordt. Dat is erg vervelend.
Ik schuif via Testingcheatsenabled true alle balkjes van sims op groen, dan word je ook in 1 keer beroemd als je veel beste vrienden hebt ;)
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Beheersen van je populatie na Bovennatuurlijk patch

Als je geen zombies wilt kan je inderdaad de volle maan uitschakelen. Maar ik denk dat de weerwolven dan ook niet transformeren. xD. En ik neem aan dat ze bij alle savegames bedoelen verschillende savegames in de zelfde stad, dus die je hebt opgeslagen met opslaan als?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Beheersen van je populatie na Bovennatuurlijk patch

Ik heb iets ontdekt. Ik heb de patch geïnstalleerd en als je na testingCheatsEnebled true hebt ingetypt en je met shift op je sim klikt, kan je de sterrenstatus van je sim aanpassen en ook de aantal sterren instellen en zelfs de sterrenpunten.
Gebruikersavatar
Melle
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 15 aug 2012, 15:52

Re: Beheersen van je populatie na Bovennatuurlijk patch

simmertje1981 schreef:Ik heb iets ontdekt. Ik heb de patch geïnstalleerd en als je na testingCheatsEnebled true hebt ingetypt en je met shift op je sim klikt, kan je de sterrenstatus van je sim aanpassen en ook de aantal sterren instellen en zelfs de sterrenpunten.
niceeee :D
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Beheersen van je populatie na Bovennatuurlijk patch

fjordjes schreef:Ik heb ook iets ontdekt maar werkelijk geen idee of mensen dat al wisten; als je bijv. goochelaar bent dan staat er bij werk zo'n balkje met werkervaring, deze kan je na de cheat testingcheatsenabled true verschuiven! En zo makkelijker en sneller promotie maken.
Dat kon al voor de update... :fluit
Afbeelding
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Beheersen van je populatie na Bovennatuurlijk patch

Shevens schreef:
fjordjes schreef:Ik heb ook iets ontdekt maar werkelijk geen idee of mensen dat al wisten; als je bijv. goochelaar bent dan staat er bij werk zo'n balkje met werkervaring, deze kan je na de cheat testingcheatsenabled true verschuiven! En zo makkelijker en sneller promotie maken.
Dat kon al voor de update... :fluit
Oow, echt? Goed dat ik dat weet nu haha ! Ik altijd maar geduld hebben tot mijn acrobate sim goed genoeg is, niet meer nodig dus :fluit

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie