Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk

Op dinsdag 19 juni om 19:00 was de eerste live video chat met producer Megan Myers en product manager King Choi over De Sims 3 Bovennatuurlijk. Ze begonnen met het laten zien van de trailer en daarna kwam het gebruikelijke praatje over Twitter en Facebook.

Create A Sim

Als eerste lieten de producers CAS zien. Meteen viel mij de nieuwe button op het eerste tabblad (bij naam, leeftijd en geslacht) op. Als je daar op klikt, kun je kiezen welk wezen jouw Sim is. Het maakt niet uit welke leeftijd deze Sim heeft, want iedereen kan een wezen worden.

Afbeelding

De producers scrolden snel door alle kledingstukken heen, maar mijn oog viel meteen op de prachtige gescheurde jeans voor vrouwen. Ik denk dat dit item echt mijn favoriet wordt!
Alle kledingstukken zijn beschikbaar voor alle Sims, dus ook de items die speciaal voor feeën, heksen, tovenaars, weerwolven en vampiers zijn gemaakt.

Afbeelding

Naast deze 5 wezens kun je ook geesten in CAS creëren. Er zijn drie nieuwe soorten toegevoegd, maar daar wilden ze nog niks over zeggen. Dit betekent dus dat er ook drie nieuwe manieren van overlijden komen.
In Create A Sim lieten de producers een aantal wezens zien, waaronder een fee. Er is een speciale button toegevoegd waar je de outfit en extra items kan aanpassen voor als de Sim naar een wezen verandert. Bij de fee kan je uit 6 verschillende vleugels kiezen en deze kunnen ook nog aangepast worden.

Afbeelding

Ook werd er een weerwolf gecreëerd. Als een Sim verandert in een weerwolf, krijgt hij puntige oren, andere wenkbrauwen en er komt lichaamshaar tevoorschijn. Dit laatste geldt niet alleen voor mannen, maar ook bij vrouwen, kinderen en peuters. Voor elke Sim dus.

Afbeelding

Er zijn ook 5 nieuwe ‘sliders’ toegevoegd aan CAS:
• Oor richting
• Puntige oren
• Kaak onderbeet
• Wenkbrauw scherpte
• Neusvleugels draaien

Gameplay

Eén van de eerste vragen was of verschillende wezens ook kinderen kunnen krijgen. Dit lijkt heel erg op het kinderen krijgen met vampiers. Heb je bijvoorbeeld een fee en een weerwolf, is er 50% kans dat het kindje een fee wordt en 50% kans dat het een weerwolf wordt. Bij een normale Sim en een wezen is dit hetzelfde: 50% kans op een wezen en 50% kans op een normale baby.

Afbeelding

Als je Sim een wezen is, hoef je alleen maar op de Sim zelf te klikken en dan kan de Sim transformeren. Tijdens deze transformatie (die overigens niet zo lang duurt) zie je wat rook en vuur. Daarna is je Sim dus een wezen en zijn er andere interacties beschikbaar, dat verschilt natuurlijk per wezen. Zo kunnen feeën vliegen en weerwolven jagen.

Afbeelding

Een heks kan speciale drankjes maken op de daarvoor bestemde tafel. Er zijn heel veel verschillende drankjes beschikbaar, benadrukte Megan, maar ze bespraken er jammer genoeg maar één: het drankje om iemand te veranderen naar een zombie. Je kan iemand tijdelijk naar een zombie veranderen, maar ook permanent.

Afbeelding

Bij een zombie werken de interacties niet meer zo goed, omdat de hersenen in de war zijn. Een zombie kan ook hersenen van andere Sims eten en deze veranderen dan tijdelijk ook in een zombie. Deze transformatie ziet er heel grappig uit.

Afbeelding

Als er die nacht volle maan plaatsvindt, komt daar een bericht van en staat er een speciaal tekentje bij de Sim. Wat er die nacht allemaal gebeurt, lieten ze niet los, maar het zouden mysterieuze dingen zijn!

Afbeelding

En iets waar ik erg blij mee was om te horen, is dat je wezens per stad aan en uit kunt zetten. Na het installeren van De Sims 3 Bovennatuurlijk komen er dus ook wezens in Sunset Valley, maar dit is dus uit te zetten.

Verschillende edities

Naast de gewone versie bestaan er ook nog een Limited Edition en een speciale Origin Limited Edition Décor Pack. Bij de Limited Edition zit er, naast het gewone spel, een doperwtenschieter die de zombies van je kavel afhoudt. Met deze schieter kun je ook spellen spelen, vertelden de producers.
Daarnaast zijn er nog een paar nieuwe outfits voor in CAS en twee nieuwe hoeden toegevoegd.
Bij de Origin Limited Edition Décor Pack zitten er vier extra items. Een beeld en een lamp om zombies van je kavel weg te houden en een vlag met hersenen en een ander beeld om zombies uit te nodigen op je kavel. Zo kun je dus laten zien of je voor of tegen zombies bent.
De Limited Edition is ook verkrijgbaar in normale winkels, de Origin Limited Edition alleen op Origin.

Conclusie

Ik vond het jammer dat ze zoveel reclame maakten voor Twitter en Facebook en dat ze weinig van het spel zelf lieten zien, maar over het algemeen ben ik erg enthousiast! Ik ben het meest blij met dat je per buurt aan en uit kan zetten of er wezens mogen zijn of niet.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

King is de sales man en die is inderdaad altijd een beetje teveel bezig met het verkopen.

We zullen nog wel meer video chats krijgen over Bovennatuurlijk en ze willen alles natuurlijk niet meteen laten zien. Dus volgende keer hopelijk wat meer gameplay.

Maar fans zijn altijd een beetje teleurgesteld na zo een video chat: echt veel gameplay is er bijna nooit te zien namelijk.

:fluit

maar goed verslag want ik was te lui om te kijken, en goed dat je monsters in een buurt kunt uitzetten want in na Middernacht werden de vele vampiers een beetje irritant.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Makdinia
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
ma 18 jun 2012, 15:33

Re: Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

Ik was al van plan hem te kopen, maar na deze beelden enz. ben ik nóg enthousiaster geworden :laugh
het ziet er zo cool uit, en het is mooi gemaakt! :D
en ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar die 3 nieuwe manieren om dood te gaan (oke dat klinkt moordlustig maar dat ben ik niet hoor, haha ;) )

ik ben echt al aan het aftellen tot hij te koop is :wub :wub
Gebruikersavatar
Lucky-Sims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 15:02

Re: Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

Ik heb eigenlijk een vraagje over de vampiers waar ik wat meer duidelijkheid bij wil weten.
In 'na middernacht' waren er ookal vampiers?
Dus hoe zit dat nu eigenlijk ? zijn er dan twee soorten vampiers als je 'bovennatuurlijk' erbij installeert? :?
En wat is er anders bij de vampiers van 'bovennatuurlijk' met die van 'na middernacht'?
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

Als ik het goed heb begrepen hebben de vampieren een make-over gekregen.
Dat betekent dat je maar 1 soort vampier in je spel hebt en dat zijn die van Bovennatuurlijk.
Nou vraag ik mij weer af,stel je koopt BN niet(kan ik me niet voorstellen)hoe zien dan je vampieren eruit?
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

Ik had geloof ergens iets gelezen dat eerdere wezens ook beschikbaar zijn voor de opties met dit uitbreidingspakket zoals een eenhoorn en genie, zoals wezens uit zetten.
18 – Will the genie Sims from Showtime be either curable or compatible with the new SN-creatures?

All current supernatural Sims and special creature Sims will be “curable” with the Potent Cure Elixir except for the following: Unicorn, Imaginary Friend, and Ghost.

Lees alle andwoorden van simgurukarsky hier: https://sims3xd.wordpress.com/2012/06/2 ... more-11831
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Verslag De Sims 3 Bovennatuurlijk live video chat

Big Mama schreef:Als ik het goed heb begrepen hebben de vampieren een make-over gekregen.
Dat betekent dat je maar 1 soort vampier in je spel hebt en dat zijn die van Bovennatuurlijk.
Nou vraag ik mij weer af,stel je koopt BN niet(kan ik me niet voorstellen)hoe zien dan je vampieren eruit?
Hetzelfde denk ik, tenzij je je spel update. Maar gaan je vampieren er anders uitzien dan? :|
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties