partyrose schreef:Ik heb het spel gekocht via de EA store, downloaden lukte, maar nu ik hem probeer te installeren zegt hij: update je spel eerst. Als ik naar de sims launcher ga, zegt hij: je huidige spel is niet compatibel met de basisgame. Wat moet ik nu doen, want ik wil het ontzettend graag gaan spelen en ik wil niet alles moeten verwijderen en opnieuw installeren!
Druk bij updates op verversen en patch hem dus nog een keer. Hij is dan namelijk nog niet klaar.
heey ,
Mijn sim heeft een band opgericht maar ik heb een beetje een probleempje..
De band had voor het eerst een kans gekregen om op te gaan treden, maar toen mijn sim eenmaal op de locatie was, kwam de helft niet opdagen .
Ook toen ik op bandledenuitnodigen klikte, kwam de rest maar niet.
Is er iets dat je daarvoor moet doen, zoals bevriend zijn met elk bandlid ofzo?
Omg.. Zelf vandaag zo'n 4 uur non stop NM gespeelt en nu ik alle forums lees merk ik al wel weer dat ik nog maar zo'n klein deel ontdekt heb maar goed.. dan nu de vraag.. Ik ging met mn sim naar een club met een lift.. en daar stonden 4 sims te wachten, maar de lift ging dus niet open.. toen ik met tab even ging kijken of er in de cabine ook wat gebeurde stond daar idd een sim.. maar die ging er dus niet uit dus heb ik even gecheat en met moveobjects de sim uit de lift gehaald.. maar toen kon mijn sim er nog steeds niet in.. dus ging ik maar een andere club kijken.. volgende dag: precies hetzelfde verhaal.. wat doe ik hieraan?? X_X
MelissaRoos schreef:
En in de trailer zie je een bubbelbad op het balkon van een flat, maar dat kan niet. Je mag geen jacuzzi/bubbelbad plaatsen... Hoe krijg ik dat voor elkaar want dat vind ik juist zo leuk!
je kan alleen een bubbelbad boven plaatsen als er de verdieping eronder niks staat
want er komt nog iets onder als je h'm een verdieping omhoog zet!
je moet naar het labratorium gaan als je geen vampier meer wilt zijn dat kost 3.000 simleons(of hoe je dat geld ook noemt ) dan krijg je een drankje mee en als je daarvan drink word je weer normaal (ik had ook een vampier en die wouw ook weer normaal worden daarvan weet ik dat dus)