Het is net als een kans. Kijk bij je menu naar de kansen, daar staat het tussen. Dan zie je tussen welke tijden je moet optreden. Als het zover is zie je zo'n blauw kansen sterretje bij de locatie en dan kun je optreden klikken.
Hoi, ik heb een vraagje. ik postte em al elders maar heb er na een week nog geen reactie op en probeer het hier maar eens.
In mn spel heeft een mixoloog nu zn eigen Nachtclub, maar die is maar tot 2 uur open.
Is het mogelijk om via een cheat de sluitingstijd te verlengen?
Ik kan daar namelijk nergens een cheat over vinden en ik wil er 2 uurtjes bij hebben.
Ik zal het even uitleggen hoe ik het heb gedaan (met codes!):
1) Je zorgt ervoor dat je een grote kavel hebt (60x60 ofzo) die bewoonbaar is
2) Je bouwt hoe groot je wilt, zo breed je wilt en richt alles volledig is zoals je wilt. Ik heb 1 appartement gekozen van de 4 die ik had die ik volledig heb ingericht zoals ik het wou, de rest is leeg. Ook de gemeenschappelijke gang moet je nu maken en inrichten (lift, trap, ...). Denk ook aan de buitenkant zoals je tuin, parking, ...
3) Typ de cheat 'Testingcheatsenabled true' in, dan 'restrictbuildbuyinbuildings on', daarna 'buydebuild on' EN nog 'moveobjects on' (veel cheats ineens, ik weet)
4) In de koopmodus bij het vraagteken kijk je of je nog extra voorwerpen wilt toevoegen. Ik heb in de gangen overal zo'n 'vuilbak' gezet die in de muur hangt zodat mijn sims hun afval daar kunnen gooien en niet telkens naar buiten moeten.
5) Je gaat naar de koopmodus naar het vraagtekentje toe, neemt hier die ballen uit waarbij je kamers kan verbergen en zet die in elk appartement wat je niet gebruikt. Daarna neem je de ballen voor de openbare ruimtes en zet die in je gangen (en eventueel washok, ...)
6) Nu is het tijd om alle cheats terug uit te zetten. Ik zet ze ook altijd uit in de volgorde zoals ik ze erin heb gezet, maar dan andersom. Dus eerst 'moveobjects off', 'buydebuild off', 'restrictbuildbuyinbuildings off' en als laatste 'testingcheatsenabled false'.
7) Ga naar 'Stad Bewerken' en zorg ervoor dat je alles opslaat!!! Anders was al je moeite voor niets Zet er een gezin in en heb véél sim-plezier!
Opmerking: Het enige wat ik niet in mijn appartement heb staan is die grote brievenbus voor in de hal te zetten. Dus je standaard brievenbus die je altijd hebt in gewone woningen blijft staan. Maar je krijgt gewoon jouw post, jouw rekeningen, ... Dus eigenlijk geen problemen mee.
Mocht er iets niet duidelijk zijn probeer ik je zo goed mogelijk te helpen
Poging tot hé