Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 12 van 18

Fienpien
Orgaandonor Orgaandonor

Eigen flats/appartementen bouwen

Hoi!
Weet iemand hoe je zelf een appartement of flat kunt bouwen?
Ik had er een gemaakt, ook gebruik gemaakt van de cheat buydebug, zodat ik van die scheidingslijnen voor openbare ruimtes en kamers kon gebruiken (ballen), maar het werkt niet!
Ik kan bijvoorbeeld al geen gezamelijke brievenbus in de lobby plaatsen. Dus help!
Duressa
Mest analist Mest analist

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

hiki schreef:We gaan daar binnenkort een gids over maken: Zemm gaat dat doen.

Die ga ik dan ook goed lezen want ik weet het ook niet precies 8-)

sorry :$
Gelukkig want ik wil ook aan de slag en wil graag weten hoe dat moet!
Ik wacht vol spanning op Zemm :thumbup
Bakie
Oplichter Oplichter

Ik heb even een vraagje over iets waarvan ik DACHT het in een filmpje of screen van Nm gezien te hebben.
Maar ik kan het niet vinden in de stad..

Ik DACHT namelijk ergens een dolfijn gezien te hebben? In de vorm van een bord dan, maar heb geen idee waar ergens... Iemand die weet waar ik in de vrom van een dolfijn een ?bord? kan vinden?
Weet niet eens zkr of het een bord was :P
RawrKittehSim
Orgaandonor Orgaandonor

love stoned schreef:He, ik had een vraag over Uitsmijters.
Mijn sim wil graag in een club gaan, maar ze heeft niet genoeg sterren..
Dus ze kan er niet in door die Uitsmijter! Weet je misschien hoe ze er wel in kan?
Je kan ook met een paar beroemdheden zoals Matthew Hamming en Lola Belle bevriend te raken. Dan wordt je bekend vanwege geruchten... En van het één komt het ander :thumbsup
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Hoe laat je je butler nou eten koken voor iedereen als je een feestje geeft? Ik gaf een feest liet mn butler koken kookte ze maar voor 1 persoon :?
En wat ik nog nooit gezien had zelfs niet door een gewone sim, de butler zat gewoon op de rand van het bad(bad/douche) Is dit iets nieuws en alleen bij butlers?
Zorgt een butler eigenlijk ook voor baby's,peuters of moet je babysitter in huren ookal heb je een butler?
Tezz92
Groentehakker Groentehakker

@ redhead0966
Dat op de rand van het bad heb ik ook wel eens gehad met een gewone sim. Het is een soort bug ofzo denk ik. Die van mij zat te lezen. Waarschijnlijk gewoon omdat er geen stoel was xD.
En ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar ik heb wel ergens gelezen dat een butler ook voor de kleintjes zorgt =)

Dat koken voor een feestje weet ik niet precies. Heb ik nog niet meegemaakt. Maar ik had wel een butler en zonder dat ik hem er de opdracht voor heb gegeven bleef ie eten koken. Bij mij kookte ie wel groepsmaaltijden. Misschien komt dat omdat ik 2 sims in het huishouden heb. Heb jij 1 sim?
Verder weet ik het ook niet, misschien dat iemand anders dat weet. (?)

Succes hiermee iig!!
Afbeelding
It's me! Tessa (A)
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Hoi ik heb een vraagje over vampieren, mijn sim is gebeten door een vampier maar ze word geen vampier ik heb nog steeds dat blauwe vakje met die tanden echt heel irri moet je daarvoor speciale kleding hebben door unlockOutfits on te doen ofzo?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie