Hoe moet je nu op de tafel/bar dansen? Het lukt me niet
Ik heb de radio aangezet
mijn sim is een feestbeest
er hangt geen lamp boven want de tafel staat búíten
ik kom er niet uit
moet dat per sé is een club? Of op een bepaalde tijd??
Hoe kom je in de stad bridgeport? Mijn sim woont nog in een andere stad en ik weet niet hoe ik em kan verplaatse naar de nieuwe stad. Ik heb al verschillende dinge geprobeerd.
Mijn Sim is een band gestart maar krijgt maar geen uitnodiging om op te treden en ook als hij gaat spelen voor geld wordt er bijna niks gegeven, dus het is zo haast onmogelijk om promotie te maken........ is er iemand bij wie dit al wel gelukt is?!?
maike0090 schreef:Hoe moet je nu op de tafel/bar dansen? Het lukt me niet
Ik heb de radio aangezet
mijn sim is een feestbeest
er hangt geen lamp boven want de tafel staat búíten
ik kom er niet uit
moet dat per sé is een club? Of op een bepaalde tijd??
Er is een of ander drankje dat je sims eerst moeten drinken voor ze dit kunnen. (Bij mij dan) Ik heb alleen geen idee hoe zo'n soort drankje heet, maar het is vaak zo'n vreemde naam. Als je dat drankje hebt gedronken, krijgen je sims de gemoedstoestand 'Helemaal los' ofzo, en dan veranderen tijdelijk de eigenschappen van je sims. Je kan dan op de tafels en de bars dansen.
ik heb ook even een vraagje. De optie sterrenbeelden bij sim creëren... heeft iemand enig idee wat je daar mee kan want ik kan er weinig over vinden.
Of is het gewoon het idee dat je sim een sterrenbeeld heeft maar dat het met het karakter en dergelijke niets te maken heeft?
hiki schreef:Er zijn ook veel 'klachten' over teveel vampieren overal. Ik denk (maar dat is een gok) dat er wel iets aangedaan gaat worden en een patch.
Ik heb daar wel een mod voor voorbij zien komen. Ik zou alleen niet meer weten waar.