Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 2 van 7

ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

tania schreef:ik moet een bibliotheek zoeken onder een huis en ik moet bevriend geraken met de bewoners, ik ben bevriend met alle 3 de bewoners maar er gebeurt niets er is zelf geen trap om naar de kelder te gaan kan er mij iemand helpen want ik kan anders niet weerkeren naar egypte

Je hoefde helemaal niet bevriend te raken, alleen voorstellen om zo binnen in dat huis te kunnen. In het midden van de woonkamer zie je een vierkante ruimte en in een hoekje zie je daar een inspecteer gat, die onderzoek je en dan komt er een trap tevoorschijn als ik het me nog goed herinner. succes
ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

Re: Tombe van de woestijnzee

LaCerise schreef:Weet iemand waar ik de tombe van de woestijnzee kan vinden? Ik moet het levensrelikwie vinden, maar heb geen idee waar deze tombe is! :confused (het word ook niet aangegeven met zo'n icoontje)

Als ik me niet vergis want ik let daar nooit zo op maar je moet de piramide van zand of wind hebben, want het klopt dat de naam daarvan anders is. Het is 1 van de 2 piramides naast de grote piramide.
tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

ditty36 schreef:
tania schreef:ik moet een bibliotheek zoeken onder een huis en ik moet bevriend geraken met de bewoners, ik ben bevriend met alle 3 de bewoners maar er gebeurt niets er is zelf geen trap om naar de kelder te gaan kan er mij iemand helpen want ik kan anders niet weerkeren naar egypte

Je hoefde helemaal niet bevriend te raken, alleen voorstellen om zo binnen in dat huis te kunnen. In het midden van de woonkamer zie je een vierkante ruimte en in een hoekje zie je daar een inspecteer gat, die onderzoek je en dan komt er een trap tevoorschijn als ik het me nog goed herinner. succes
ik heb het gevonden er zijn denk ik 3 of 4 verdiepen diep en dan kom je in een ruimte met boekenkasten en computers er staan 2 kisten ik moet er iets vinden ivm het boek van de 3 relikwieen maar ik vind daar niets kan iemand helpen
ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

heb je in die ruimte met al die computers wel goed gekeken? want daar is ook nog een glazen deur met een ruimte waar de pc van het opperhoofd staat. Je sims zelf geven ook al heel vaak het antwoord want in hun wensen kun je al vaak van te voren zien wat er gaat komen.
tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

dank u heb het ook al ondervonden nu zit ik in de grote piramide op zoek naar het eeuwigheidsrelikwie ik denk dat ik nog 1 sleutelsteen moet vinden nl." de sleutelsteen der graftombediepten" en alles al 2 dagen afgezocht en ik vind het niet kan er mij iemand helpen
AngelMax
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 09 dec 2009, 14:54

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Hallo,


Ik ben met een opdracht bezig in Egypte om het levensrelekwie te vinden maar ik loop vast in de tombe voorbij een groen verlichte badkamer even verderop kan je omlaag en daarna nog een trap omlaag en daar vind je een gesloten deur met een keystone weet iemand waar ik die sleutel kan vinden?

Ben er onderhand al 3 dagen mee zoet dus alle hulp is welkom.

groet,
tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

als je verder gaat kom je op een bepaald ogenblik in een kamer met 3 bliksems die uit die schakelaars komen er is ook een deur met een sleutel, in het midden van die 3 bliksems ligt die sleutel de "loodsteensleutel" denk ik, ik hoop dat ik je al verder heb geholpen
rebecxx
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 16:24

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

oke, ik heb hulp nodig
ik ben vervloekt door een mummie en nu ben ik in de sfinx maar ik vind dat zielenrustbeeld echt niet, mensen zeggen dat het op de eerste verdieping is
maar als ik gezwommen naar de overkant heb, door dat kleine vierkante zwembadje en ik alle twee de gaten heb geinspecteerd, krijg ik wel een trap naar beneden maar ik kan zien dat er achter die ruimte
(nog steeds op de eerste verdieping) nog een ruimte zit, die nu nog zwart is. Maar ik kan daar niet komen
wil iemand me helpen, want ik wil niet dat me poppetje dood gaat!

alvast bedankt :D
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

o0simsfreak0o schreef:
rebecxx schreef:Afbeelding

dit is het...
dan moet je de trap af, want het beeld is aan het einde van die sfinx, dus de laatste kamer die ja kan ontdekken, en waar je nu zit is de begane grond en recht boven je zit die kamer maar dan ben je nog even niet ;)
Ik moet zoeken in de Grote piramide. Moet je om op de plek waar het relikwie (in de grote piramide) te kunnen komen een Chinese bijl hebben?
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Pharna
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 07:20

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

rebecxx schreef:oke, ik heb hulp nodig
ik ben vervloekt door een mummie en nu ben ik in de sfinx maar ik vind dat zielenrustbeeld echt niet, mensen zeggen dat het op de eerste verdieping is
maar als ik gezwommen naar de overkant heb, door dat kleine vierkante zwembadje en ik alle twee de gaten heb geinspecteerd, krijg ik wel een trap naar beneden maar ik kan zien dat er achter die ruimte
(nog steeds op de eerste verdieping) nog een ruimte zit, die nu nog zwart is. Maar ik kan daar niet komen
wil iemand me helpen, want ik wil niet dat me poppetje dood gaat!

alvast bedankt :D

Ik ben er achter gekomen dat je met mediteren ook van een vloek af kan komen. (moet ik er wel bijzetten dat mij sim lvl 10 heeft in oosterse vechtkunst, maar weet niet of dat nodig is)
maaikii18
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
do 26 nov 2009, 20:20

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Iemand enig idee hoe ik verder kom in de piramide op zoek naar het tweede relekwie?
Ik zit vast!! Ik kom gewoon niet verder.. Ben nu bij de 2e ruimte met die planten ens.. maar ik weet niet hoe ik verder moet. Zit er ergens iets verborgen wat ik over het hoofd zie?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie