Hiki het is waar, ik heb er ook 1 nu probeer ik er nog 9 te krijgen om dan te kijken wat er komt als je van die skulls onomkeerbaar transpireert voor 500 simdollars, ik heb die ene helemaal links op de eerste foto
You need to get the largest display case there is. The XL whatever (it's HUGE) and then fill the display area with gems (doesn't matter what kind) and then click on the display, and option will come up to "activate". You click "activate" and it says "irreversible transfigurification $500". Click that and suddenly the gems disappear within the display...lightening starts shooting out and within a few seconds, up comes a skull made out of the gems!!
One time I did it with gems and instead of a skull I got a uncut "Soulpeace" with $4,528 that's said to be useful in curing curses and spells you may find your sims under! It will more than likely cure mummy curses, I'm sure.
Then I decided to try other things besides gems. I started putting those cheap bowls and broken bowls on it. When it was full, I click 'activate" and "irreversible transfigurification" and the stuff disappeared inside of it, the lighting shot out and suddenly, to my surprise, up pops a Mysterious Mr. Gnome!! I did it again with more bowls and broken bowls and the cheap gargoyles, cheap *****, etc and each time a "Mysterious Mr. Gnome" would pop up! I have now created 4 of them...lol.
I'm going to go out and find a bunch of gems and minerals around Riverview and put them in and see what I can get!
Well, I just wanted to share my new discovery and toy...lol. Have fun and please post what you get when you do it!
kort gezegd, je moet zo'n soort ding hebben waar die skulls op staan, eerst zoek je allemaal edelstenen die plaats je en dan krijg je de optie onomkeerbaar transpireren ofzoiets en dan krijg je of een skull of een zielsteen zoals ik de eerste keer kreeg
hoe doe je dat .. het lukt me niet.. moet je dan de cheats in voeren.. ik kan ze alleen bekijken.. ben een beetje voorzichtig met cheats.. .. maar wil wel van alles formateren op die schappen .. is kei leuk..
Je moet ze eerst omgesmolten of geslepen zijn en dan moet je heel dat ding vol leggen.
Dan krijg je pas de actie activeer(of iets wat er op lijkt)>omgekeerde transfiguratie.
Ik had er 7 kleine stukjes tiberium en een grote omg. getransfigureerd, ik dacht misschien krijg ik dan een schedel. Maar nee hoor krijg alleen een grote tiberium, die niet eens zo veel waard was als alles bij elkaar. Wat een afzetterij dat ding
gek ik reed in china gewoon op de fiets. Toen ik geen voertuigen is mijn inventaris had, reed ik ook gewoon op een scooter in egypte en frankrijk. En laatst had ik bij mijn sim een blauwe scooter in de inventaris geplaatst, meer reed op een rode.
Wist je dat.. als je een ruimte steen kapot slaat ongeslepen edelstenen tevoorschijn komen
dat er tweeuitfits zijn voor de zwarte band? Nameijk de witte en zwart met een geel randje? De witte outfit is als je niveau negen hebt voor ooserse vechtkundst en als je hem volledig hebt ontwikkeld krijgje de zwarte outfit.