@Hiki, zonder te cheaten kan je die planten gewoon beneden planten op de grond. Alleen dan moet je telkens met de lift naar beneden als je van je appartement naar je plantjes wilt.
achter plasma 501 is een app complex met een aardig tuintje onder staat veel groente en fruit in.. kan zijn dat er al een sim in woont, maar die zet je er dan maar lekker uit..
kyta1702 schreef:achter plasma 501 is een app complex met een aardig tuintje onder staat veel groente en fruit in.. kan zijn dat er al een sim in woont, maar die zet je er dan maar lekker uit..
Ik heb ook dat m'n sim man soms niet naar z'n werk kan en hij heeft ook een film carriere...... heel irritant
Heb al van alles geprobeerd en toen maar opnieuw opgestart. Gelukkig was het toen weer even over....
ik heb even een vraagje ik heb dus gelezen dat wanneer allebei de ouders vampier zijn je kind ook vampier word logisch, als 1 ouder vampier is dan heb je 50 % kans op een vampier kind maar ik heb dan weer wat raars beide ouders zijn normale sims en mijn kind is vampier hoe is dat nou weer mogelijk.
patries schreef:ik heb even een vraagje ik heb dus gelezen dat wanneer allebei de ouders vampier zijn je kind ook vampier word logisch, als 1 ouder vampier is dan heb je 50 % kans op een vampier kind maar ik heb dan weer wat raars beide ouders zijn normale sims en mijn kind is vampier hoe is dat nou weer mogelijk.
Hoe heb je dat gedaan? Is 1 van de ouders misschien nog net geen vampier? (dat duurd drie dagen geloof ik).
nee niet dat ik weet hij zegt ook niet dat hij zich raar voelt ect maar ik had al ergens gelezen dat je langs het wetenschapslab kan gaan om een drankje te halen want met dit gezin wil ik geen vampieren dat heb ik al met mijn andere gezin.
hiki schreef:klopt: $3000 kost zo een drankje daar.
zooo veel dan moet ik eerst ff sparen zoveel geld heb ik nieten ik ben nog aan het verbouwen in mijn huis hahaha dan wacht ik nog wel ff maar bedankt voor je antwoord.