Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 10 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Boblesponge schreef:@Spike,
nou taalvouten let ik niet zo op, maar de borst-vergoter bij mij doet wel vreemd, als je je muis er boven houd zie je niet zoals bij de spierslider "spiervergroter" (ofzo), maar "mmmmlfakehae moeahtiua" ofzow... dats toch een soort van (taal)fout neem ik aan...
"mmmmlfakehae moeahtiua" ofzow >> dat is Fins .... die 'bug' hebben veel mensen / iedereen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb een fout ontdekt bij een bepaalde kans. Je kan als beroemde sim een kans krijgen om geld en beroemdheidspunten te verdienen door bij een kantoorpand ergens een reclamefilmpje te laten maken. En het kantoor is de dubbele kantoortorens. En dat terwijl ik in Bridgeport speel. En dat gebouw staat daar helemaal niet, dus die kans kan je nooit of te nimmer voltooien daar. :blink
Gebruikersavatar
pieen_
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
312
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 15:07

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

hiki schreef:
Boblesponge schreef:@Spike,
nou taalvouten let ik niet zo op, maar de borst-vergoter bij mij doet wel vreemd, als je je muis er boven houd zie je niet zoals bij de spierslider "spiervergroter" (ofzo), maar "mmmmlfakehae moeahtiua" ofzow... dats toch een soort van (taal)fout neem ik aan...
"mmmmlfakehae moeahtiua" ofzow >> dat is Fins .... die 'bug' hebben veel mensen / iedereen.
Ik heb die bug gelukkig niet :laugh
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

caesar11111 schreef:als ik de TAB-functie gebruik voor foto's
in mijn apartement klopt het niet meer.
als ik vooruit ga ben ik 20 meter verder :o
Jaaa dat heb ik ook, maar volgens mij komt dat omdat je in een appartement ver van de grond zit.. want als ik dat gwn doe op de hoogte van de straat werkt het wel normaal XD
simmertje1981 schreef:Ik heb een fout ontdekt bij een bepaalde kans. Je kan als beroemde sim een kans krijgen om geld en beroemdheidspunten te verdienen door bij een kantoorpand ergens een reclamefilmpje te laten maken. En het kantoor is de dubbele kantoortorens. En dat terwijl ik in Bridgeport speel. En dat gebouw staat daar helemaal niet, dus die kans kan je nooit of te nimmer voltooien daar. :blink
Je bent niet de enige die er last van heeft, want als je de forums doorleest zie je dat er meer mensen zijn (oa ikzelf) die hiervan last hebben.. gewoon kans annuleren door er met de rechter muisknop op te klikken en wachten op een volgende..
''Faber est suae quisque fortunae''
FashionSim
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 21:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Weet iemand wat ik kan doen?
sinds ik de sims 3 na middernacht heb valt mijn spel continue uit,
& dan niet om het uur ofzo,
maar als de buurt geladen is valt die uit.
dit os pas sinds ik na middernacht heb geinstaleer.
Ohh & ik speel nooit met hacks etc.
& heb al mijn downloads verwijderd.
wat kan ik nog meer doen?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

FashionSim schreef:Weet iemand wat ik kan doen?
sinds ik de sims 3 na middernacht heb valt mijn spel continue uit,
& dan niet om het uur ofzo,
maar als de buurt geladen is valt die uit.
dit os pas sinds ik na middernacht heb geinstaleer.
Ohh & ik speel nooit met hacks etc.
& heb al mijn downloads verwijderd.
wat kan ik nog meer doen?
Stel je vraag even in ons technies forum

http://forum.sims3nieuws.nl/viewforum.php?f=34

vast wel iemand die je kan helpen, succes :knuffel
Afbeelding
djosse
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 27 feb 2010, 12:51

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

xstefanxsimsx schreef:ik heb nog geen problemen met de liften gelukkig!
maar helaas wel met de barkeepers, er is op geen enkele kavel een barkeeper behalve bij quakkels hier stonden ze allemaal volgens mij stuk of 25 o_o maar geen ervan bediende de bar.
verder heb ik nog een probleem als ik ze laat dansen dan staan ze opeens een stukje verderop stil

sorry als het er al bij stond .
ik heb die ook en kan zelf ook niet op een bar drankjes mixen bij mij thuis dan en als ik iemand bel van de diensten dan zegt die dat hij niet op die bar kan en ik heb een gewone en een nieuwe. en sommige instrumenten spelen gaat ook niet.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

En iemand zei toch dat je testingcheatenabled niet kon gebruiken omdat er in flatgebouwen geen brievenbus is? Die is er dus wel dus je hoeft geen 'oude' brievenbus neer te zetten.

Het is dat vierkante ding aan de muur beneden: niet dat pilaartje maar dat andere rechthoekige geval waar ook je rekeningen inzitten of je boeken van de boekenclub.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Butler die verdwijnt: in tegenstelling tot de schoonmaker moet je dus een vriendschap opbouwen met de butler. Die je dat niet / onderhoud je de relatie niet dan verdwijnt de butler.

Beetje vreemd maar ja: het is ook geen echte NPC dan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
somebitch
Snackventer Snackventer
Berichten:
62
Lid geworden op:
wo 25 nov 2009, 09:26

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik moet zeggen dat ik geen problemen meer heb. :D

Ik heb die nudepatch eindelijk gevonden en verwijdert (en de nieuwste nudepatch weer gedownload), sindsdien zijn mijn tekstwolken gewoon klein en staat er wat in, plus dat ik brand en discotheek licht weer kan zien. :)

Ook is het sinds ik dat gedaan heb een stuk drukker in de clubs, vooral in de sleur. :D
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

hiki schreef:Je kan ouder worden niet meer per buurt regelen: als je verouderen uitklikt geldt dat opeens voor alle buurten :angry
:? Was toch altijd zo? Als je in de ene buurt verouderen en verhaalvoortgang uitzette dan was dat ook in een andere/nieuwe stad toch zo?Bij mij wel.Gewoon weer aan zetten toch :D

Of bedoel je soms als je het uitzet je m niet meer kan aanzetten in andere buurten?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

redhead0966 schreef:
hiki schreef:Je kan ouder worden niet meer per buurt regelen: als je verouderen uitklikt geldt dat opeens voor alle buurten :angry
:? Was toch altijd zo? Als je in de ene buurt verouderen en verhaalvoortgang uitzette dan was dat ook in een andere/nieuwe stad toch zo?Bij mij wel.Gewoon weer aan zetten toch :D

Of bedoel je soms als je het uitzet je m niet meer kan aanzetten in andere buurten?
Nee: met 1 familie had ik ouder worden aanstaan.

In een andere buurt had ik 1 familie met ouder worden uitstaan.

Dat ging altijd goed: nu moet ik het steeds veranderen als is van familie wissel.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie