Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Panda
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
vr 23 jan 2015, 12:53

Sims 3 wereldavonturen kind in andre wereld

Hallo iedereen,

Ik registreer me hier even, normaal niet actief op forums maar ik kom nu toch iets heel iets apparts tegen :S

Ik was met mijn vrouwelijke sim naar een andere wereld gegaan en ik kom terug en ineens heb ik daar een volwassen zoon :S
Ze is nooit zwanger geweest en kind is evenoud als dat zij is! Wtf ? Ook heb ik nooit geflirt met die man of wat dan ook :S
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: De Sims 3 Wereldavonturen - Vragentopic

^ Da's wel vreemd en lijkt me ook gewoon maar iets eenmaligs. Ik denk niet dat er ook echt veel anders op zit dan die Sim dan maar volledig te verwijderen zodat alle connecties met die Sim ook meteen verwijderd worden. Dat doe je door middel van de cheat 'testincheatsenabled true'. Dan klik je met SHIFT op een Sim en slelecteer je 'Voorwerp verwijderen'. Dan is die Sim zo goed als weg. :)
Panda
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
vr 23 jan 2015, 12:53

Re: De Sims 3 Wereldavonturen - Vragentopic

Maar zijn dan de banden in de stamboom ook weg? Want ik was bezig met dat elke generatie een eigen letter van het alfabet krijgt dus ik stoor me heel erg aan deze nieuwe link. En vooral in de stamboom om eerlijk te zijn.
En ik herinner me dat ik het ooit eerder heb gehad, wederom met een vrouwelijke sim maar dan in China. Maar dat is al enkele jaren terug toen het spel net uit was (en toen kon het me geen zak schelen xD)
Kirssten
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
zo 14 okt 2012, 13:35

Re: De Sims 3 Wereldavonturen - Vragentopic

Hoihoi,

Ik heb een vraagje over een avontuur in Frankrijk. Ik wilde namelijk met mijn sim alle tombes en avonturen in alle werelden gedaan hebben. Ik ben bijna zover alleen moet ik nog een deel van Chateau Landgraaf (in Frankrijk) volbrengen. Aangezien ik al weken geen nieuwe avonturen krijg (behalve de standaard, niet boeiende..) dacht ik dat bij dat stuk geen avontuur hoorde en wilde ik op eigen houtje gaan. Nu heb ik een sleutelsteen van de bibliotheek nodig, dus na onderzoek kwam ik erachter dat er dus nog wel een avontuur is!

Kortom, weet iemand waarom ik dit avontuur maar niet krijg? Ook niet als ik een tijdje niet in Frankrijk ben geweest. Moet je eerst wat doen ofzo of via een ander avontuur?
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: De Sims 3 Wereldavonturen - Vragentopic

Een deel van de Landgraaf-queeste begint met een opdracht in China.
Dus die krijg je alleen als je eerst opdrachten in China gaat uitvoeren.
Ik meen dat het bij de opdrachten rond de Drakengrot hoort.
Hetzelfde geldt voor de tombe onder de nectarbrouwerij, die ontsluit je in Egypte.

Als je hem echt wilt spelen zonder naar China te hoeven, kun je via een cheat even in de bouwmodus gaan en de deur vervangen door een gewone. Maar is wel minder leuk natuurlijk ;)
Afbeelding
Kelly29

Re: De Sims 3 Wereldavonturen - Vragentopic

Hoikes ik zit ook met een vraagje ik heb ondertussen al 5 babies maar kan in mijn linkerbalk maar 2 zien en met die 2 hun behoeften zien dus wat ik niet begrijp is dat die andere 3babies gewoon weg zijn maar staan wel in mijn familiebanden en staan ook op foto maar heb ze niet
Mvg Kelly

Weergave- en sorteeropties