charlotte schreef:Nu is het bij bol.com 2 tot 3 werkdagen. En om nu meteen een 10tje meer te betalen heb ik geen zin in. Ik heb het ordernummer ook gegeven in de mail die ik zondag heb gestuurd.
@ steefje: volgens mij geld dat leverbaar vanaf augustus voor de nieuwe bestellingen en niet voor de mensen die gereorderd hebben.
Ik heb ook gewoon geanuleerd hoor! Maar dat was via een afdelingshoofd van iets, die had mij namelijk een mailtje terug gestuurd.
Dit stond in de mail:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij hebben het door u bestelde product op het moment niet voorradig in ons centrale magazijn. Wij verwachten het product op 05-07 weer binnen te krijgen ( onze leverancier heeft de levering wederom uitgesteld ), zodra het product weer op voorraad is wordt deze naar u verzonden.
Indien u wenst kan ik deze order voor u annuleren, de door u betaalde aankoopsom wordt dan automatisch gecrediteerd.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
-Naam weggehaald-
Leuk hè!

Daarom heb ik ook geannuleerd!