Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 22 van 27

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Uhm, bedoel je dat je sims 20 dieren moet vangen? Tenminste, die levenswens zegt dat je 20 dieren moet vangen..

Bij die levenswens moet je allemaal van die wilde dieren, dus niet paarden, maar hagedissen, slangen, vogels, knaagdieren etc. Die lopen dus wilt rond, en als je 20 van zulke beestjes hebt gevangen, dan is de levenswens voltooid :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Luutie
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
zo 10 jan 2010, 15:31

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Simsfreak schreef:Uhm, bedoel je dat je sims 20 dieren moet vangen? Tenminste, die levenswens zegt dat je 20 dieren moet vangen..

Bij die levenswens moet je allemaal van die wilde dieren, dus niet paarden, maar hagedissen, slangen, vogels, knaagdieren etc. Die lopen dus wilt rond, en als je 20 van zulke beestjes hebt gevangen, dan is de levenswens voltooid :3
Dankje! En zijn die overal te vinden?
Samvg
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 09 dec 2011, 17:36

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Hallo, ik wil de Sims 3 beestenbende installeren, maar ik krijg elke keer aan het einde van het installatie balkje de volgende melding ; Bestand: F:\Caches\AppaloosaPlains.objectCache Fout: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Ik kan hierbij op 'opnieuw' drukken maar deze melding blijft terug komen.
Kan iemand mij alsjeblieft hierbij helpen? :)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Met kruis de merrie is geloof ik dat je je merrie zwanger kan laten worden van een paard van de manage :3

Hoeveel dieren is me nogsteeds niet helemaal duidelijk ;p

En ik weet niet precies welke vaardigeheden er allemaal zijn, maar voor paarden is er springen en rennen, voor katten en honden in elk geval jagen. Het kan ook goed zijn dat er nog meer zijn, maar ik weet niet welke :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

@samvg, bij die fout: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole), is mij verteld dat het dan aan je cd/dvd ligt. Schoonmaken hielp bij mij niet, dus ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik mijn product had gekocht. En ik heb daar een nieuwe cd gekregen en die werkte wel. Dus misschien moet je je spel gewoon omruilen in de winkel waar je hem gekocht hebt.
Gebruikersavatar
Luutie
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
zo 10 jan 2010, 15:31

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ja ik weet ook niet zo goed hoeveel dieren je kan hebben en hoeveeel sims, want ergens heb ik 6 dieren en 3 sims waaronder 1 zwanger, en ergens anders 6 sims en vier dieren en dan kunnen ze geen kinderen meer krijgen want het huishouden is vol. Is tien dan het maximum?
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Luutie schreef:als je een wedstrijd wil rijden met je paard, komt er een schema in beeld, wat moet je daar doen?
Je ziet een heel klein pijltje en daar kun je uit drie opties kiezen. Precies weet ik ze niet
De eerste is constante snelheid ( daar staat hij al op )
De tweede is risico nemen
De derde alles of niets.

Je kunt tijdens de wedstrijd wisselen van optie. Of dat helpt weet ik niet want ik laat de mijne altijd op 1 optie staan.
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Het irriteert me mateloos dat mijn sim continu de kat iets lekkers geeft en dat de kat niet wil omdat he vol zit en dan doet ze het nog een keer en nog een keer. Urgh.. Zó vervelend.

Wat kan ik hier aan doen? Of moet ik wachten tot er een patch komt die er voor zorgt dat Mijn stomme sim mee kapt met het continu voederen van dat beest?
BOE :3
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb een heel stom probleempje :
Als ik aan het spelen ben dan blijft mijn scherm opeens staan
en na 4 uur staat dat scherm nog hetzelfde :wachten
het enigste wat ik dan nog kan doen is afsluiten via ALT CTRL DEL
Maar dan is alles weg (het deel na dat ik heb opgeslagen) :S :cry
Dit is vooral als ik meerdere sims heb maar het overkomt iedere keer :cursing :cursing
Heeft iemand hier een oplossing voor :S :? :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie