Marije schreef:Zijn er meer die in het hoofdmenu geen TWINBROOK en BRIDGEPORT hebben staan?????? Is er mss al een oplossing?? Kan ik deze 2 weer ergens installeren??? Ik heb geprobeerd de SIMS 3 volledig te verwijderen van mijn PC (om het daarna opnieuw te installeren), maar ze willen gewoon niet van mijn PC meer af... Ofwel... Ik kan ze niet verwijderen?????? Meer die er last van hebben??????
Ik lees meer over het niet meer kunnen opstarten...
Ik vond het installeren van de laatste 2 games (Levensweg en Beestenbende) al enorm traag gaan... duurde echt heel lang... Het lag bij mij puur aan al die extra downloads... Haar, kleding, extra werelden en weet ik het wat... Ik besloot mijn spellen opnieuw te installeren, maaaarrrr... deze kreeg ik NIET meer van mijn PC af.. Kreeg ik één of andere foutmelding... Dus ik heb mss wel rigoureuze stappen ondernomen. Ik heb mijn PC terug gezet naar Fabrieksinstellingen. Daar ben je natuurlijk wel even mee bezig maar goed, dat had ik er graag voor over, want de spellen van Sims (heb serie 2 ook volledig) zijn erg duur en moeten voor mij dan gewoon goed werken.
Ik heb op een gegeven moment de Sims 3 terug geïnstalleerd, zonder downloads enz.enz. en het werkt nu als een zonnetje... Ook de buurten Twinbrook en Bridgeport zijn nu weer geïnstalleerd. Heb ook geen onzichtbare dingen meer in mijn koopcatalogus... Denk dus wanneer mensen met veel problemen het mss zouden kunnen overwegen om de computer/laptop opnieuw te installeren... Hoop werk, je hebt weer schone pc/laptop en het spel werkt goed...

Succes iedereen!!!