Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 9 van 27

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Nadat ik hem vrijdag in de bus kreeg heb ik hem 's avonds even geprobeerd, maar toen ik hem had opgestart en appaloosa plains wilde openen sloot mn spel opeens af. Toen heb ik dat met dep gedaan, en toen kon ik appaloosa wel openen, maar sloot het spel zich af nadat ik een paar minuten met mijn gemaakte sim speelde.

Maar nadat ik hem daarna weer opgestart had was er vreemd genoeg niets meer aan de hand. Ik heb wel regelmatig opgeslagen omdat ik bang was dat ie weer zou afsluiten, maar er gebeurde helemaal niets meer. En alle dieren zien er bij mij goed uit, en ik heb ook geen onzichtbare dingen zoals ik hier bij een heleboel mensen lees.
Gebruikersavatar
x_beestenbende
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
37
Lid geworden op:
zo 23 okt 2011, 15:53

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

  • Gisteren had ik het probleem dat het spel telkens vast liep, maakte niet uit wanneer. Ik speelde in de nieuwe buurt en ik heb hiervoor nog nooit last gehad van het spel. Nu was het om de haverklap vastlopen waarna ik een schermpje zag dat het spel het niet meer correct deed, of ik het wilde afsluiten of niet.

    Vandaag nog geen last gehad.
@patricia dat heb ik ook heel vaak gehad en daar heb ik zelf een x mijn computer voor moeten reseten maar dan zit waarschijnlijk of je computer een beetje vol of je computer is niet geschikt voor de sims met meerdere uitbereidingspakketten dan moet je dus b.v. een assecoirespakket eraf halen of je moet gewoon je sims even eraf gooien en er opnieuwe opzetten of (PFF alweer een of) je moet gewoon je sims opnieuw opstarten vaak opslaan en het word echt steeds minder ik had het eerst ook en die van mij is sinds ik hem opnieuw geïnstalleerd heb niet meer uitgevallen (m'n sims dan he) :thumbsup
x_Beestenbende

Een dag niet gelachen een dag niet geleefd...
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Bij mij stond bij de shop, bij mijn purchase history, opeens iets wat echt op een dierenwin kel lijkt, nu download ik het, staat er Graham Petshop, is dat de dierenwinkel? Ik denk namelijk dat die bij d emediamarkt geen LE was, maar hoe kan die er toch bij zitten dan? Ik had wel zo een blaadje met iets van ´registreer je game om aanvullend materiaal et ontvangen.´ en daar op de achterkant iets van facebook, maar daar stond geen code op, Ik vind het maar raar, maar ach, als het de direnwinkel is heb ik geluk, xd,
Gebruikersavatar
CarolineSophie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 19:53

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Sinds ik de demo Sims 3 huisdieren heb geinstalleerd, doet mijn sims het niet meer. telkends als ik sims 3 wil opstarten, komt er dit te staan: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details. Als ik dan op OK klik, gaat het opstartscherm weg, dus doet de sims het niet. Weten jullie misschien wat ik moet doen? nou heb ik al de demo weer verwijderd, maar toch blijft dit zo.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Dit zijn mijn uitbreidingspakketten:
- Sims 3 Na Middernacht
- Sims 3 Ambities
- Sims 3 Luxe Accesoires
- Sims 3 Supersnelle Accesoires
- Sims 3
Afbeelding
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Er zijn wat bestanden die je moest verwijderen, ik zoek ze even voor je op.

Je moet bij documenten - de sims 3 - Worldcaches de volgende 2 bestanden verwijderen
- Buildmode test venkat objects & buildmode test venkat sims.
Daarna ga je naar de Dccache map en daar verwijder je het bestandje missingdeps.idx.
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Als je hier een bug post, komt die dan bij EA en word het dan gefixt in een patch?
  • Dieren hebben geen functie's (zoals drinken en spelen) bij die premium wc die vanalles kan.
  • Dieren kunnen soort was instellen bij was machine.
  • Spelfout bij Nederlandse versie: "bekend paar" bij een bekend paard moet uiteraard "bekend paard" zijn.
EDIT: Weet er iemand welke vaardigheden paarden, katten en honden allemaal kunnen hebben?
Gebruikersavatar
Super_Grootgevaar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 23:39

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Eerder had ik problemen dat TS3 constant vastliep en afsloot. Nu heb ik alles er eens afgesmeten en volledig opnieuw geïnstalleerd maar deze keer zonder patches! En raad eens, alles werkt perfect! Geen storingen, raar beesten, onzichtbare meubels/sims... niks!

Ik vind wel één ding raar vinden (het hoort niet echt hier thuis denk ik, maar wil het even kwijt) wanneer ik met mijn hond ga wandelen en het duurt me te lang, dan annuleer ik de opdracht en keer ik huiswaarts. Mijn sim stapt dan in een taxi maar mijn hond moet dan naar huis lopen...
Ik vind het spijtig dat je niet gewoon ergens kan klikken en kan aanklikken 'met ... naar hier wandelen' ofzo. I.p.v. altijd naar een kavel te moeten gaan.
~°~ Paris is always a good idea ~°~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie