Vertel ons wat je vind van De Sims 3 Beestenbende en wie weet komt jouw mening wel bij onze review als quote te staan.
Ook in dit topic zullen onze moderators streng zijn: offtopic wordt zonder commentaar door ons gedelete.

62 berichten • Pagina 1 van 4
Het probleem dat de sim ontzichtbaar werd na het verhuizen, had ik ook. Heel irritant ,maar als je gwn Shift Ctrl C doet en Resetsim + de naam, dan doet hij het gewoon weerMarije schreef:Ik vind het een leuke uitbreiding! Zeker weten... Het voegt enorm veel toe, want wat is een leven zonder dieren?? Niks toch?? Daar horen toch echt dieren bij... Ik vind het ook vele malen mooier dan in de versie in de Sims 2.
Ik had gisteren de eerste bug in mijn nieuwe spel... Ik ging verhuizen met mijn sim en de paarden naar een grotere kavel... daar aangekomen, was mijn sim onzichtbaar... Die moest ik dus echt vervangen met een zichtbare sim. Wel jammer, want de "onzichtbare" had al een goeie band met de paarden...
Wat ik nog niet ontdekt heb is of er ook een mogelijkheid voor dieren is om ze te verjaren... (zoals de verjaardagstaart bij de Sims zelf)... Mss iemand dat al ontdekt??
Laatst gewijzigd door Amberr_M op ma 24 okt 2011, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.