Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

278 berichten • Pagina 11 van 14

Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Je kan echt geen peuter opvoeden in een appartement! :blink
Mijn peuter gaat steeds naar beneden via de lift, om buiten te spelen..
Je ziet hem dan de lift instappen en groeit in éénkeer om bij het knopje te komen.
Maar hij kan zelf niet weer naar boven, dus moet een volwassene naar beneden om de peuter weer naar boven te brengen.. :glare

Ook zijn de babysitters flut geworden, ze doen helemaal niks voor de baby/peuter. :thumbdn

Voor de rest is het gewoon een topgame. :thumbsup
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik heb nog een rare bug gevonden.
Mijn sim had zo'n vampier genezing drank gedronken.
En die veranderde wel van uiterlijk maar die had nog altijd dorst.
en was nog zogezegd vampier.dus eigenlijk was gewoon het uiterlijk veranderd en de balkjes groen.Ook nog was het drankje nog niet verwijdert uit mijn inventaris.

De volgende keer toen ik wou spelen op de sims,was mijn sim terug een vampier. :huh
dus ik dronk nog eens van het drankje en toen was die wel helemaal veranderd.
dus ook duidelijk een bug!
Lilian
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 11 mei 2010, 13:59

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

kyta1702 schreef:Dat heb ik bij een mummie gehad.. :blink dat de balkjes niet mee veranderde..

EDIT nog een bug

met Sims luxe heb je een mooi aquarium.. :D

maar ik kan de nieuwe vissen er niet in zien... :cry
Heb je toevallig een mod die de blokjes weghaald? Toen ik die had geüpgraded, had ik er geen last meer van. Dat zorgde er ook voor dat ik toen opeens die feestlichten kon zien etc.
Luonnotar
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 02 apr 2010, 21:00

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Mijn sim werkt als actrice, ze is op level 8. Nu als ze werken moet, gaat het vakje van 'werken' gelijk weer weg Oo. En dat de hele tijd. Ze heeft ook een goed humeur dus ze wil wel werken.

Edit. Ik heb het opgelost met 'testingCheatsEabbled true' en dan cariere vastleggen, nu gaat ze weer naar het werk... raar zeg.
Steegje88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 22:02

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Mijn butler gaat niet slapen/douchen... Of hij gaat de hele tijd koffie drinken en tanden poetsen... Iemand hier ook last van? Ik heb een slaapkamer met toilet en douche voor de butler! (ook het bed aangevinkt voor de butler...). Hoe kan ik van dit probleem afkomen?
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Luonnotar schreef:Mijn sim werkt als actrice, ze is op level 8. Nu als ze werken moet, gaat het vakje van 'werken' gelijk weer weg Oo. En dat de hele tijd. Ze heeft ook een goed humeur dus ze wil wel werken.

Edit. Ik heb het opgelost met 'testingCheatsEabbled true' en dan cariere vastleggen, nu gaat ze weer naar het werk... raar zeg.

Ja dat heb ik ook!
Heb mijn sim alleen zijn ontslag laten nemen...had niet aan die cheat gedacht!
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

Ik kan mijn sims niet besturen, en ja ik heb het spel al 3 keer opnieuw geinstalleerd. Ruimte heb ik genoeg op schijf en andere voorwaarden kloppen ook maar toch kan ik niets in het appartement aanklikken. Ik kan ze alleen dingen laten doen via de overzichtskaart van de stad.

Iemand een idee??


ow en nee, ik gebruik geen mods of downloads buiten die van de EA Sims3 pakketten.
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Meld je bugs / errors in Na Middernacht

bij mij hebben mijn vampier kinderen die uit de tijdmachine mee komen geen tatoe in de nek. :cry

En mijn Sims krijgen ook telkens van die "Opportunities" die ze helemaal niet kunnen uitvoeren omdat b.v de club die word genoemd helemaal niet bestaat in mijn stad :sneaky
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties