Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 2 van 18

somebitch
Snackventer Snackventer

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

hiki schreef:Als dat niet werkt zou ik ook teleurgesteld zijn: zulke kleine appartementen. De enige leuke vrije is die met de veranda. :blink

En alle vrije appertementen: daar kun je geen kind in hebben :S
Ik heb nu sterren niveau 3, ik woonde eerst met die veranda en nu in een ander appartement van 40.000 andere waren nog niet beschikbaar maar deze is wel groter, niet heel groot maar wel groter. :+
Tekendoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Ik heb een vraagje over vampieren:

Als een van de weinige vind ik de vampieren in 't spel helemaal niet leuk, en wil ik er eigenlijk niks mee te maken hebben. Ik heb in de stad die speciale vampieren club verwijderd en ook iedereen die vampier was verwijderd. Maar steeds worden vrienden van m'n sim toch weer een vampier, terwijl het feitelijk gezien dus niet kan :P Transformeert het spel bepaalde sims gewoon tot vampier? Als dat zo is heeft het ook weinig zin voor mij om ze te gaan verwijderen, want dan komen ze toch wel terug..

Alvast bedankt :)
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Vraag over de/een Band

Ik heb gitaar leren spelen en me geregistreerd bij het stadhuis als band.
Hoe klim ik nu hoger in mijn beroep. Alleen door te spelen voor geld ?

Ik treed wel eens op in een kroeg en dan staan er ook geld-potjes ( als ik ga jammen ) maar daar komt niks in. En of ik nu speel met mijn bandleden of ik kies zomaar bezoekers uit om mee te jammen er gebeurt niks :(
Oh ja. Mijn bandleden komen niet altijd allemaal opdagen als ik ze per telefoon benader. Heeft dit ook invloed op het klimmen van je beroep ?

En hoe bouw ik een kavel waar je kan optreden met je band. Moet je dan iets speciaals neer zetten of is een podium genoeg ?
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Moveobjects werkt niet met die bubbelbaden ofzo... Het mag niet van de vereniging... geen idee hoe het heet. Ik heb nu 3 sterren en ik kan nog steeds niet in een andere. Zelfs niet in die van 40.000 of zo. Argh, ik word helemaal gek! Zitten ze allemaal vol of zo?
Love your life
Kyta

MelissaRoos schreef:Moveobjects werkt niet met die bubbelbaden ofzo... Het mag niet van de vereniging... geen idee hoe het heet. Ik heb nu 3 sterren en ik kan nog steeds niet in een andere. Zelfs niet in die van 40.000 of zo. Argh, ik word helemaal gek! Zitten ze allemaal vol of zo?
:blink wat bedoel je precieselijk :?
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

^ Kijk op pagina 2, hihi. Daar staat heel het gesprek over die bubbelbaden plaatsen op een terras op een flat. Of hoe je meer appartementen kan kopen want ik kan er maar 3/4 kopen ook al heb ik gigantisch veel geld.

EDIt: Ik heb nog een vraag :sweatdrop Hoe dans je 'anders' zeg maar? NPC's die lijken net de salsa te dansen, ze dansen zo sierlijk en de mijne nog steeds simpel, ook als ze met een andere sim danst.
Love your life
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp

hiki schreef:Ja oke maar cheaten is beetje saai :flapper

maar dat vind ik dan he :$
Ja idd!

En zelf nog een vraagje, ik kan dat pakket niet doulouden wat die mail,
En kavels die ik wil doulouden lukt ook allemaal niet,
En ik heb ea douloud manager op to date weet iemand wat je anders nog kan doen?
Ps; Sorry voor de sechte spelling ben deselexties.
Now look at me, I’m sparkling! :D
partyrose
Orgaandonor Orgaandonor

Ik heb het spel gekocht via de EA store, downloaden lukte, maar nu ik hem probeer te installeren zegt hij: update je spel eerst. Als ik naar de sims launcher ga, zegt hij: je huidige spel is niet compatibel met de basisgame. Wat moet ik nu doen, want ik wil het ontzettend graag gaan spelen en ik wil niet alles moeten verwijderen en opnieuw installeren!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie