Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 6 van 11

Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

Hehe...heb em ook eindelijk. De GameMania en Mediamarkt doen ze tegenwoodig niet meer voor de release verkopen! Wel jammer. Ik had ook men mond moeten houden tegen gamemania dat ze em steeds voor de release al verkochten XD. Ik ga werkelijk nooit naar de frs maar heb nm daar dit keer wel gekocht voor ik ging werken (Moet ik juist op de release dag het langst werken) XD. Nou ja.. Kan hem nu installeren hoor :)
Skullhead
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 17:39

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

Hoi Simmers! ;-)

Ik heb hem vandaag bij de BARTSMIT kunnen kopen voor de adviesprijs van 34,99! :applaus Ik heb al eerder het forum belaagd met de winkels die hem pas volgende week leveren en de prijsverschillen. Eigenlijk mocht de bartsmit hem ook pas volgende week verkopen maar als de concurrentie begint kunnen hun niet achter blijven wel is hierdoor maar een beperkte oplage beschikbaar. ben hem nu aan het installeren . . . :thumbsup

Groetjes mij
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

:gitaar Ik heb m ook en vanmiddag al ff een nieuw simmetje gemaakt en in een piepklein apartementje gestopt :applaus Ik ga nu echt ff simmen kijken of het zo goed blijft gaan. Iemand al gemerkt of de rennende sims genezen zijn of moet ik in bridgeport ook nog uit kijken? Nou ja iedereen veel sim plezier. :applaus
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

redhead0966 schreef::gitaar Ik heb m ook en vanmiddag al ff een nieuw simmetje gemaakt en in een piepklein apartementje gestopt :applaus Ik ga nu echt ff simmen kijken of het zo goed blijft gaan. Iemand al gemerkt of de rennende sims genezen zijn of moet ik in bridgeport ook nog uit kijken? Nou ja iedereen veel sim plezier. :applaus
Je hebt het neem ik aan over vampieren.
Die kunnen net zoals in de sims 2 een drankje kopen

<3

Ik word echt een vampier :twisted

Had altijd al een zwak voor bloed zuigen (nee grapje)
Maar ik vnd het leuk dat het nu een Proces is dat je een vampier word.

(excuses voor het offtopic ik wou graag een medefanaat Helpen!)

Groetjes! :bloemetje
Afbeelding
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

SimsBear schreef:
redhead0966 schreef::gitaar Ik heb m ook en vanmiddag al ff een nieuw simmetje gemaakt en in een piepklein apartementje gestopt :applaus Ik ga nu echt ff simmen kijken of het zo goed blijft gaan. Iemand al gemerkt of de rennende sims genezen zijn of moet ik in bridgeport ook nog uit kijken? Nou ja iedereen veel sim plezier. :applaus
Je hebt het neem ik aan over vampieren.
Die kunnen net zoals in de sims 2 een drankje kopen

<3

Ik word echt een vampier :twisted

Had altijd al een zwak voor bloed zuigen (nee grapje)
Maar ik vnd het leuk dat het nu een Proces is dat je een vampier word.

(excuses voor het offtopic ik wou graag een medefanaat Helpen!)

Groetjes! :bloemetje

Nee die bedoelde ik niet, vele simmers hebben al sinds juni last van rennende sims nadat ze tikkertje hebben gespeelt en nu met deze uitbreiding en update/patch waar sommige bugs opgelost in schijnen te worden vroeg ik me dus af of mensen al gemerkt hebben dat door deze uitbreiding+update de renvirus genezen is (behalve nu dan voor de vampieren dan die mogen natuurlijk wel rennen) .
sorry voor het offtopic gaan :$
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

Nu ik al jullie reacties heb gelezen ga ik morgenochtend meteen naar FRS toe.. Ik moet hem gewoon hebben :D
BTW: was van de week naar de intertoys gegaan en die mocht hem niet verkopen VOOR 4 nov. ze konden daar een boete voor krijgen, maar wat ik hoor over concurentie, is het dus best mogelijk dat hij toch wel word verkocht.
Sorry voor de offtopic hoop dat ik hem morgen ook in huis heb..:D

EDIT:
heb hem net gehaald, 35 euro bartsmit. Volgens mij was ik de eerste die em kocht, en toen bij de kassa zei dat meisje.. je kan hem niet ruilen. ik: NEE!! HOEFT OOK NIET :P hahaha

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op vr 29 okt 2010, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Geurtvdb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:23

Re: Het grote 'Ja ik heb Na Middernacht' topic

MelissaRoos schreef:^^: Ik heb die bug nog niet gehad in Na Middernacht, ook al rende mijn sims. In Sunset Valley had ik het laatst wel. Dus misschien.... Ik hoop het iig wel!
Er zitten nog wel wat bugs in........
Now look at me, I’m sparkling! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie