Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

227 berichten • Pagina 6 van 12

wouterfan
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 15:26

Re: Speuren naar Cora

OMG, Ik heb Stefano Bigoli opgezocht, Die ene die uit de teleporteur kwam, en hij heeft dat speelgoed op de bovenste verdieping. Veel mensen denken dat dat van Cora was / is. Maar dat is toch onmogelijk? Cora woont nog bij dr ouders. Of zou Stefano spijt hebben gehad van zijn daden en is hij terug in de tijd gegaan, om Cora te zoeken en haar te beschermen, Ook raar is dat boven zijn huis ook een ballon zit, precies zo een waar spelers Cora in zagen, alleen hier staat een man in met zwart haar, een beige / wit shirt en die hangt voorover uit het mandje te kijken? of heeft dat hier niks mee te maken ;p ?
Sims-Dreamer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 18 apr 2012, 20:08

Re: Speuren naar Cora

Stefano woont inderdaad in Riverview, mijn sim is nog samen geweest met hem
Animals are the stars in my life
Afbeelding
RIP Chacco, Maroe en Rianne. Miss jullie schatjes <'33
Rozen verwelken en scheepjes vergaan, maar de sims zal altijd bestaan!
Renzo
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
za 05 mei 2012, 17:04

Re: Speuren naar Cora

Hallo allemaal,

Ik heb hier nog 'the sims' voor playstation 2.
En als ik begin te spelen zijn er drie huizen.
1. Het huis van Cora, ze woont er met haar man en haar dochter. Haar zoon bestaat dus nog niet.
2. Het tweede huis zijn twee zussen maar in hun huis staan geen meubels.
3. Een huis met een bejaard koppel

En in de tuin van Cora staan 8 urne's of stenen. Namen ben ik vergeten.

Edit:

Mensen er schiet mij iets te binnen.
Misschien moeten de mensen die ambities hebben eens het beroep detective gaan uitoefenen. Uit een zaak kunnen we dan ook iets te weten komen misschien?
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Speuren naar Cora

Ik heb dit onderwerp nog zelden gezien doordat ik net terug opnieuw begonnen ben met de sims, en ik heb geen zin om alle pagina's door te lezen - is er ergens een samenvatting beschikbaar?

Verder: is het mogelijk dat er meer informatie beschikbaar komt met Jaargetijden aangezien daarbij (speelbare) aliens komen?
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Speuren naar Cora

Ik heb nu alles gelezen.. en ik wou even dit van De Sims 3 site halen - de beschrijving van Lunar Lakes:
De overlevenden die gestrand zijn op de buitenaardse planeet nadat hun ruimteschip het begaf, gebruiken de technologie van hun thuisplaneet in combinatie met die van pas ontdekte kristallen, om zo te kunnen overleven aan het randje van de ruimte.Deze vindingrijke Sims hebben op die manier al een paar generaties weten te overleven. Ze hebben wegen gebouwd, landbouw ontwikkeld en een bruisende kolonie gesticht.In welke richting zul jij alle ontwikkelingen sturen?
Herdenk de werelden die achter zijn gebleven door biodomes te bezoeken die als parken zijn ingericht. Hier kun je het gevoel van Sunset Valley, Appaloosa Plains, Hidden Springs en andere locaties nog even opsnuiven.
Dus alle sims / veel sims zijn ooit zelf de ruimte in gegaan en zijn dan gecrasht met hun ruimteschip?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Speuren naar Cora

Nou heb ik hier wat punten waar misschien ook aan gedacht moet worden;

-het boek van marvin/alexander goth/vdkerkhof hoeft niet over cora te gaan. Cora is toch niet vermoord? Waarschijnlijk gaat het over iemand anders en is de naam marvin bedacht door EA om ons in de war te brengen (goed gelukt dus).

-Cora heeft haar standbeeld in de Belladonnabaan. Ze heeft iets gedaan voor de stad of de stad is zo verdrietig over haar verdwijning dat ze een standbeeld krijgt.

-Is cora de enige die begraven ligt in lunar lakes? Ander heeft haar christiaan haar dus gevonden, als ze daar andere kinderen gekregen had heetten die niet v/d kerkhof, gezien ze zelf een vrijevogel is.

-In Vreemdvoort is ze onvrijwillig gekomen. In de sims voor PSP is ze op de vlucht (in vreemdvoort) omdat ze gek word in vreemdvoort. Waarom is ze dan naar lunar lakes gegaan en niet terug naar droomzicht?

-Kan de man in de luchtballon niet Stefano zijn? Ik vind hem erop lijken...

In totaal en in deze volgorde is ze vermoedelijk op de volgende plaatsen geweest; Sunset valley (als klein meisje) Simville (van de sims 1) Droomzicht (daar verdween ze) Vreemdvoort, Lunar Lakes (en daar stierf ze).

'OMG, Ik heb Stefano Bigoli opgezocht, Die ene die uit de teleporteur kwam, en hij heeft dat speelgoed op de bovenste verdieping. Veel mensen denken dat dat van Cora was / is. Maar dat is toch onmogelijk? Cora woont nog bij dr ouders. Of zou Stefano spijt hebben gehad van zijn daden en is hij terug in de tijd gegaan, om Cora te zoeken en haar te beschermen, Ook raar is dat boven zijn huis ook een ballon zit, precies zo een waar spelers Cora in zagen, alleen hier staat een man in met zwart haar, een beige / wit shirt en die hangt voorover uit het mandje te kijken? of heeft dat hier niks mee te maken ;p ?'

Misschien had Stefano inderdaad spijt en is hij terruggegaan om Cora te redden, en zijn ze gevlucht in de luchtballon... Maar wat doet Stefano in Riverview? Hij heeft daar geen herrineringen, relaties, beroep en interressante dingen in inventaris en huis. En volgens het verhaal weet hij alleen nog dat hij in een teleporteerder zat en nog wat over zijn liefdes...

Hoop dat ik hiermee een beetje heb geholpen...
rivadi98
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
za 09 jul 2011, 19:06

Re: Speuren naar Cora

Guppie schreef:Nou heb ik hier wat punten waar misschien ook aan gedacht moet worden;

-In Vreemdvoort is ze onvrijwillig gekomen. In de sims voor PSP is ze op de vlucht (in vreemdvoort) omdat ze gek word in vreemdvoort. Waarom is ze dan naar lunar lakes gegaan en niet terug naar droomzicht?

-In totaal en in deze volgorde is ze vermoedelijk op de volgende plaatsen geweest; Sunset valley (als klein meisje) Simville (van de sims 1) Droomzicht (daar verdween ze) Vreemdvoort, Lunar Lakes (en daar stierf ze).

-'OMG, Ik heb Stefano Bigoli opgezocht, Die ene die uit de teleporteur kwam, en hij heeft dat speelgoed op de bovenste verdieping. Veel mensen denken dat dat van Cora was / is. Maar dat is toch onmogelijk? Cora woont nog bij dr ouders. Of zou Stefano spijt hebben gehad van zijn daden en is hij terug in de tijd gegaan, om Cora te zoeken en haar te beschermen, Ook raar is dat boven zijn huis ook een ballon zit, precies zo een waar spelers Cora in zagen, alleen hier staat een man in met zwart haar, een beige / wit shirt en die hangt voorover uit het mandje te kijken? of heeft dat hier niks mee te maken ;p ?'

Misschien had Stefano inderdaad spijt en is hij terruggegaan om Cora te redden, en zijn ze gevlucht in de luchtballon... Maar wat doet Stefano in Riverview? Hij heeft daar geen herrineringen, relaties, beroep en interressante dingen in inventaris en huis. En volgens het verhaal weet hij alleen nog dat hij in een teleporteerder zat en nog wat over zijn liefdes...

Hoop dat ik hiermee een beetje heb geholpen...
- Bijna iedereen gaat ervan uit dat het de echte Cora van De Kerkhof is die begraven ligt op het kerkhof van Lunar Lakes maar ze heet Bella. Hierbij wordt vaak het argument aangedragen dat EA de naam verkeerd heeft vertaald maar is het niet gek dat alleen de achternaam vertaald is? Ikzelf ben van mening dat deze Bella een afstammeling is van Alexandra of Alexander. Dit wordt ondersteund door het feit dat bij andere families uit Lunar Lakes ,die gezien hun bio en/of hun naam afstammen van de families uit andere buurten, de voorouders niet in hun stamboom staan (families: Alto, Landgraaf enz.). Geeft dat niet aan dat deze families vele generaties verder zich bevinden dan de families uit Sunset Valley en de andere buurten. Overigens is er een (jongvolwassen) NPC, ik weet niet precies wat voor een NPC, in Lunar Lakes die Mathilde van De Kerhof heet: is dit niet nog een argument dat het om generaties verder gaat?

-We vergeten bij de plaatsen waar ze was nog de buurt uit de simsocial daar bestaat ze namelijk ook. Er bestaat zelfs een interview met haar voor de simsocial waar in ze erkent dat ze is ontvoerd door buitenaardse wezens!

-Ik denk niet dat Stefano vrijwillig terug in de tijd is gegaan. Jij vermoed dat hij spijt had en terug is gegaan om Cora te redden maar Cora woont niet in Riverview. Het speelgoed op de zolder van zijn huis is waarschijnlijk gewoon van de vorige bewoners. Ik denk dat je uit zijn bio moet opmaken dat hij voor straf en onvrijwillig is teruggestuurd in de tijd door zijn vele liefdes (Alexandra, Dina, Nina, en Katherine) omdat was uitgekomen dat hij ze allemaal bedroog. Voor Alexandra zou er nog een extra reden zijn: deze man had haar moeder laten ontvoeren door aliens.
.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Speuren naar Cora

Ik ben er net achter gekomen dat Dina Heethart al getrouwd was met Vincent Vrijevogel. Hij overleed en toen ontstond haar interesse voor Christiaan van de Kerkhof. Dus, is Cora haar schoonzus...

EDIT: En het valt me nu pas op dat Cora (met een iets ander kapsel) op de voorkant van het cd-rom hoesje van de sims 3 staat:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Speuren naar Cora

Op die foto is het haar niet anders, maar ze draagt geen rood jurkje. Alleen ze kijkt idd wel naar een jongen die op Christiaan lijkt. :O
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie