Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

227 berichten • Pagina 2 van 12

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Speuren naar Cora

Omdat er Sims in de Sims 3 zitten die ook in Sims 1 en 2 zitten maar in Sims3 zijn ze een stuk jonger (Vincent vrijvogel, Rimpelbil, Cora, Christiaan)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simpower16
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 09:11

Re: Speuren naar Cora

Volgens mij is dat DE cora echt NIET!
volgens mij hebben ze haar extra verkeerd vertaald + Cora heeft zwart of bruin haar geen blond!!
en misschien komen we er meer te weten over wanneer je eigen sims echt ziek kunnen worden misschien verandert lunar lakes ook wel met dat tekentje :D
en ik heb alle sims 2 uitbreidingen gedownload en ook de accessoires pakketten en ik kon gewoon haar nog zien en zelfs spelen (ik had een hele goeie computer) en geen cheats gebruikt om haar te zien of wat dan ook, ik kan hier geen screen van weergeven want die stond op een andere computer, nu heb een betere :D, en het gaat mij te veel geheugen kosten om alles erop te zetten.
Afbeelding
visit if you can :D
rivadi98
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
za 09 jul 2011, 19:06

Re: Speuren naar Cora

Ik heb me hier in verdiept en dit is mijn theorie
Cora werd ontvoerd door aliens dit gebeurde met de wil van Stefano Bigoli en de zusters Heethart. Het zit namelijk zo: de zusters Heethart waren op het fortuin van Christiaan uit en dat wilden ze bemachtigen door een van hen hem in te laten palmen en desnoods te trouwen, Christiaan was toch al een oudere man dus als hij binnenkort stierf erfden zij alles. Maar dan moest eerst die vervelende Cora uit de weg worden geruimd. Dat kon via een telescoop want dan zou ze waarschijnlijk worden ontvoerd door aliens. Maar Cora zou nooit zomaar naar hen toe komen dus ze moesten een persoon hebben die ze over konden halen en die al langer in Droomzicht woonde: Stefano Bigoli. Dus met veel gekus, gevrij en beloftes haalden ze Stefano over Cora te laten ontvoeren. Dus: Stefano kocht een telescoop, nodigde Cora uit en probeerde nog een beetje van haar te genieten maar toen Stefano wilde vrijen wees ze dat af. Dat was voor Stefano nog een extra aanleiding om haar te laten ontvoeren. En dat gebeurde: Stefano nam haar mee naar zijn platte dak en vroeg haar door de telescoop te kijken. Cora die zich van geen kwaad bewust was tuurde door de telescoop en werd in de daaropvolgende ogenblikken onvoerd door de buitenaardse wezens. Daarna electrocuteren de zuster Heethart Stefano zodat hij zijn herinneringen verliest en niet loslaat richting zijn nieuwe liefde Alexandra. Maar niet alles verloopt vlekkeloos want de ufo stort neer boven Vreemdvoort. Geen enkele alien overleeft deze crash, alleen Cora maar door die gigantische klap verliest ze haar herinneringen en bouwt ze een nieuw leven op. Nog weer later verhuist ze naar Little Haven (sims social).
(maar hoe kwam ze aan die bruine ogen in Vreemdvoort?)
De Bella van De Kerkhof in lunar lakes is denk ik een afstammeling van Cora. Ik denk dat Alexander haar betovergrootvader is.
.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Speuren naar Cora

Misschien staat er iets in haar bio wanneer je haar tot leven wekt in Lunar Lakes? Iemand die dit toevallig al heeft gedaan? (Ik heb zelf namelijk geen Lunar Lakes ;))
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Speuren naar Cora

Op sims.wiki.com kwam ik deze foto tegen van Bella Goth/Cora
Afbeelding
Zo ziet ze eruit als je haar tot leven wekt in Lunar Lakes. Volgens mij kan dit niet de Cora zijn uit Sims1 en 2, aangezien ze daar toch echt bruin/zwart haar had tot haar schouders, bruine ogen, een gebruinde huidskleur en rode kleding.
Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Re: Speuren naar Cora

Ik heb haar tot leven gewekt, zal straks even screens uploaden.

Edit:
Afbeelding
Afbeelding

Bella van de Kerkhof
Eigenschappen: - Hopeloze romanticus, - Charismatisch, - Ambitieus
Levenswens: superpopulair
Geen baan, vaardigheden, relaties of stamboom.
Afgestudeerd aan de school van Vrede en Liefde
Lievelings: klassiek, lendenbiefstuk en grijs.
Inventaris: het boek 'de verliefde mummie.'

Nog een edit:
Als je haar kleding doorkijkt, draagt ze alleen maar dezelfde soort kleur kleding: dat vage geel achtige.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Re: Speuren naar Cora

Ik bedenk me opeens dat ik laatst nog met de familie Vrijevogel speelde en de moeder van Cora had ook de wens om haar naar school van Vrede en Liefde te sturen. Dus dat komt overeen.

Ik vind deze Bella net iets té anders dan de rest van de sims, volgens mij heeft zij er wel iets mee te maken met het hele verhaal.
Afbeelding
Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Speuren naar Cora

ik weet zelf niet zoveel af van deze cora en de andere familie's in de sims 1, 2 en 3 maar ik vind dit wel heel interesant om te volgen. maar wat als we dit misterie hebben opgelost? gaan we dan op zoek naar een nieuw misterie?
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie