Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

227 berichten • Pagina 12 van 12

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Speuren naar Cora

Tsjah...met de komst van Sims4 zijn de tijdlijnen veranderd, maar het zou zich nog steeds kunnen afspelen vlak voor de verdwijning van Cora uit Droomzicht (sims2). De verdachten Dina en Nina Heethart en Stefano Bigoli doen nog steeds mee in de sims4. (sims4 zou zich dan afspelen tussen sims1 en sims2)

Zoals Charlotte zegt komt er met de eerstvolgende EP 'aan het werk' de aliëns terug en een nieuwe aliën wereld 'Sixam'. Wie weet vinden we een tweede Cora in Sixam. Zou wel leuk zijn :sweatdrop

Maar het wordt er niet duidelijker op :glare
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Speuren naar Cora

Overigens is dit wat er echt gebeurd is:
Lindsay Pearson (senior producer bij EA):

How did the Goth family and Bella Goth become such a part of The Sims?

We preserved the timeline for The Sims 2 with the idea of advancing everything 20 years or something, I can’t remember how far it was exactly, but we wanted to add a little more twist to it, which is why Bella had disappeared, and we didn’t know what had happened to her. Had she run away with Don Lothario? Had she been abducted? There were a lot of fun fiction around that.

The idea was Bella was supposed to have run away and ended up in Strangetown, and she was supposed to be a townie wandering around in Strangetown in The Sims 2, but I made a mistake in the neighborhood data so she never showed up anywhere. Everyone thought that was like this huge, ‘Oh gosh, where did she go?’ I was like, ‘Oh, that was a bug. Sorry, I didn’t mean to.’ It was fun. It actually fuelled this idea of, ‘Oh, what happened to Bella?’
(of was dat al bekend, heb het hele topic niet gelezen :laugh )
Afbeelding
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Speuren naar Cora

Hoe werden de familie van de Kerkhof en Cora zo'n belangrijk onderdeel van The Sims?

We hielden de tijdlijn voor Sims 2 aan met het idee alles zo'n 20 jaar vooruit de plaatsen, ik kan me niet herinneren hoeveel precies, maar we wilden er een kleine draai aan toevoegen, wat de reden is dat Cora verdwenen was en we niet wisten wat er met haar gebeurd was. Was ze ervandoor gegaan met Don Lothario? Was ze ontvoerd? Er ontstonden een hoop leuke fantasieën omheen.

Het idee was dat Cora gevlucht was en in Strangetown was terechtgekomen in The Sims 2, maar ik maakte een fout in de data dus ze verscheen nergens. Iedereen dacht dat het iets enorm 'oh jee waar is ze gebleven?' was, maar ik dacht alleen: "Oh, dat was een bug, het was niet de bedoeling." Het was grappig. Het wakkerde het 'Oh wat gebeurde er met Cora'-idee aan.
Graag gedaan :-D
v

Laatst gewijzigd door JoAnne op di 31 mar 2015, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie