Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

227 berichten • Pagina 4 van 12

Gebruikersavatar
Makdinia
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
ma 18 jun 2012, 15:33

Re: Speuren naar Cora

Ik speel nu in Sunset Valley met de familie Landgraaf, en daar is de zoon van Nancy en Geoffrey, Malcolm, getrouwd met Cora Vrijevogel, ik zal dadelijk een screenshot proberen te plaatsen van hoe Cora er bij mij uitziet. (A)

EDIT: ik heb het net geprobeerd maar ik weet niet hoe het moet :$

Laatst gewijzigd door Makdinia op di 19 jun 2012, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Makdinia
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
ma 18 jun 2012, 15:33

Re: Speuren naar Cora

Ik heb even een vraagje, ik speel namelijk alleen de sims 3 en heb niks meegekregen van cora uit de sims 1 en 2.
Maar als ik de eerdere reacties van dit forum lees, maak ik eruit op dat Sunset Valley eigenlijk eerder 'bestond' dan vreemdvoort en droomzicht? dus even als voorbeeld:

Sunset Valley speelt zich af in 2012,
Vreemdvoort en Droomzicht in 2112
en Lunar lakes in 2212?

dus dat eigenlijk het dorp uit de sims 3 voor het dorp van de sims 2 komt?

en ik heb even nog een vraagje: is Cora van de Kerkhof nou dezelfde als Cora Vrijevogel?

sorry voor mijn domme vragen maar ik speel alleen de sims 3 dus..... :)
Gebruikersavatar
Makdinia
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
ma 18 jun 2012, 15:33

Re: Speuren naar Cora

@Frozenland dat boek is toch geschreven door Marvin van de Kerkhof? Maar is marvin dezelfde als alexander, maar dan engels? want bij mij is het een mix met engelse voornaam en de nederlandse achternaam :?
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Speuren naar Cora

Makdinia schreef:@Frozenland dat boek is toch geschreven door Marvin van de Kerkhof? Maar is marvin dezelfde als alexander, maar dan engels? want bij mij is het een mix met engelse voornaam en de nederlandse achternaam :?
Sorry :$ ik was even in de war. In de engelse Sims heet hij ook gewoon Alexander :O
Dus is de zoon van Cora NIET de auteur van 'moord in droomzicht', zoals ik beweerde.
Excuus voor de verwarring :$
Gebruikersavatar
Makdinia
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
ma 18 jun 2012, 15:33

Re: Speuren naar Cora

@Frozenland geeft niet hoor! :swing
maar wie is Marvin van de kerkhof dan? Ik speel in de sims 3 in sunset valley met de familie van de kerkhof, maar ik zie geen Marvin in de stamboom :?

en nog een vraagje: op het 'kerkhof' in de achtertuin van de familie van de kerkhof liggen verschillende grafstenen: die van beide ouders van cornelia en gustaaf, maar ook Lolita van de kerkhof. Maar ik zie haar niet in de stamboom staan, is dat een fout van de computer, of heeft iedereen dat? en als iemand het weet: wie is Lolita dan?
rivadi98
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
za 09 jul 2011, 19:06

Re: Speuren naar Cora

Dat is helemaal niet zeker. Daar word, net als over Cora, veel over gediscussieerd. Sommigen zeggen dat ze de eerdere vrouw van Gunther is:dat zou Cornelia's lage relatie met Gunther verklaren (ze willen geen O-jaa! doen in het begin van het spel) of ze is de zus van Gunther: Frida van de Kerkhof, want in het Duits heet ze in de sims 3 Frida in plaats van Lolita of heet Frida in de Sims 2 lolita (misschien beetje verwarrend :? )
.
rivadi98
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
za 09 jul 2011, 19:06

Re: Speuren naar Cora

Gunther van de Kerkhof (in de sims 1 Karel) is Christiaans vader, Cora's schoonvader en Alexandra's en Alexanders opa. Hij is getrouwd met Cornelia en zijn ouders zijn Victor en Gretle (in de sims 2 Greetje)
.
Gebruikersavatar
SharonSims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 20 jun 2012, 17:47

Re: Speuren naar Cora

Ik vind het allemaal een beetje verwarrend :$
Ik speel Sims 2 en een tijdje terug heb ik Cora gevonden in Vreemdvoort,
maar ze heeft geen herinneringen of relatie's aan/met de familie Kerkhof.
Nu hoor ik hier dat het een kloon is, maar ook dat snap ik niet helemaal? :$
Gebruikersavatar
Makdinia
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
ma 18 jun 2012, 15:33

Re: Speuren naar Cora

@SharonSims mensen zeggen dat Cora door aliëns is meegenomen, dat ze is gekloond en dat ze de 'nep Cora' is gedropt in vreemdvoort :?
maar dat is natuurlijk niet zeker ;)

Ik vraag me echt af wat er met haar gebeurd is :P

maar even, wie is Marvin van de Kerkhof? Want het boek 'Moord in Droomzicht' is geschreven door ene Marvin van de Kerkhof, maar hij zit niet in de stamboom van de familie van de kerkhof in mijn spel (sims 3 ) :?
rivadi98
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
za 09 jul 2011, 19:06

Re: Speuren naar Cora

Ja dat is zeer opmerkelijk. Vooral als je bedenkt dat Droomzicht er in de tijd van de sims 3 nog helemaal niet was. Droomzicht werd namelijk pas geintroduceerd in de sims 1, en in de sims 1 beestenbende werd het oudste deel van de stad onhuld: de oude binnenstad: gesticht door Gunther Goth die erheen verhuisde vanaf het platteland (Sunset Valley) toen Christiaan nog een kleine jongen was. (waarschijnlijk hadden meer families dat plan, hoe zou christiaan anders met Cora getrouwd kunnen zijn in de sims 1 :? )
.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Speuren naar Cora

^Ja, dat is een leuk idee zeg! Alleen wel veel werk, misschien leuk voor iemand die niets te doen heeft in de zomervakantie? xD Hihi! Ik vind dit echt reuzeinterresant allemaal!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Speuren naar Cora

Ik heb nog even wat nazoekwerk gedaan rond Marvin. Wat ik vreemd vind is dat in de engelse sims3 de auteur van 'murder in pleasentview' wel Alexander Goth is. Waarom heeft de nederlandse sims3-versie dan ineens Marvin v/d Kerkhof als auteur staan? :? Heeft EA niet opgelet bij de vertaling? Net zoals Cora in Lunar Lakes ineens Bella v/d Kerkhof heet :glare
Dus zou de auteur van 'moord in droomzicht' verkeerd vertaald zijn en toch Alexander v/d Kerkhof moeten heten, de zoon van Cora. Wel vreemd blijft het, want Cora is zelf kind in sims3 en leest ze het boek van haar toekomstige zoon :huh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie