Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Patrickje8i
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
vr 23 dec 2011, 15:00

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Imme schreef:^ Je moet dan een familie starten en kinderen krijgen of adopteren en die kinderen laten opgroeien. Als deze groot zijn kun je hen laten trouwen en daar weer mee verder spelen enz.
Oke, dankjewel.

Waar zal ik uit kiezen?
-10G
-Gezin beginnen (lees 1 vader en 1 zoon) en daar zolang mogelijk meespelen?
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

^10g, éénendezelfde gezin lijkt me saai.

Ik doe mijn eigen baas van de stad-uitdaging in Riverview. Ik zit in generatie 3 en verwacht in 4 alle gebouwen te bezitten. Daarna ga ik proberen de omni-plant te krijgen en een robot te maken.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Ik heb ooit een keer samen met mijn zus een zelfde familie gemaakt. Zij speelde de sims 2 en ik 3 en we maakten allebei dezelfde familie. Maar eerst schreven we een aantal woorden op papiertjes van hoe het gezin eruit moest zien. Bijvoorbeeld: chinees, turks, hippie, oud, veel kinderen, weinig kinderen, rijk enz. Die papiertjes hebben in een bak gedaan en gegraaid. De woorden die daar uitkwamen moesten we in de familie verwerken. Je kan dit ook doen met bijvoorbeeld de cariere van je sim enz.

Hier ben je opzich best lang mee bezig en het is afwisselend :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
YumeVampire
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 08 jun 2012, 15:40

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

djon black schreef:bouwen is inderdaad leuk, probeer is wat te verzinnen voor inspiratie, wat vind je zelf mooi/leuk, probeer het is te bouwen.

Tip: probeer je zelf in het gebouw te plaatsen om dan te beslissen, hoe jij wil dat het er uit ziet, wat jij mooi vind.
Als ik te veel sims en huizen maak hoe ik het leuk vind, dan hou ik dalijk een stad met alleen maar Emo en Punk Simmies over! :sweatdrop
Color <3
Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Ik was bezig met gewoon veel generaties sims maken en ik liet ze elk bedrijf en plaats in sunset valley opkopen (zonder cheats). Alleen viel mijn computer eens uit toen ik opsloeg (dan verliest hij alles). Ik was al heel ver, dus ik had niet zoveel zin om opnieuw te beginnen..
Renzo
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
za 05 mei 2012, 17:04

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Als je beestenbende heb moet je een manege maken en dan paarden love doen en ze veulens laten maken soms komen er echt wonders uit die super mooi zijn!!!!!!!!!!!! net het zelfde als bij katjes en honden ps ik weet hoe je een nest van 3 kan hebben je moet veel spullen zetten van hoogste kwaliteit dan krijg je er 3 dat is echt leuk maar 5 katten zijn saai net zoals 5 honden bla bla .................................................................
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

het verste dat ik in mijn hele leven al ben geraakt is misschien maar 4 generaties!nu ben ik bezig met een 10-generaties uitdaging....ik kan ook gewoon niet meer zonder mods,cheats en downloads spelen,ben het verleerd:( vroeger kon ik peuters opvoeden,rijk worden,en mijn sims hadden een grote familie!!!nu lukt dat nog niet met alle mods cheats....maar nu ga ik tien generaties spelen zonder maar nog een cheat te gebruiken
Sims3Freak
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
42
Lid geworden op:
wo 01 jun 2011, 15:42

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Ik maak altijd een familie van bijvoorbeeld 4 personen, 2 ouders en 2 kinderen. Meestal zorg ik er dan voor dat de vader een leeftijdsbevriezingsbrouwsel drinkt en hij altijd volwassene blijft. Wanneer ik dat heb gedaan zorg ik dat de zoon jongvolwassene is geworden en dan laat ik hem met een vrouw een kindje krijgen.
Maar dan zorg ik ervoor dat de vader van de jongvolwassene ook met diezelfde vrouw een kindje maakt. Jaja, misschien heel dom, maar het ik vind het echt hilarisch om dat te doen.

En wat al eerder vernoemd is een 10g proberen te spelen, is echt een uitdaging maar super leuk.
Afbeelding
Live your Life
Gebruikersavatar
Waterlelie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 14:32

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Ik kan dus echt geen 5G krijgen, laatst staan 10G of meer :O
Ik ben altijd afgeleid en dan maak ik weer een nieuw iemand aan. Vaak speel ik zonder verhaal, dus dan verveelt het snel.

Ik maak nu veel foto's om toch een verhaallijntje te krijgen.
Of speel een zwerver of heel gemeen. Dat werkt wel bij mij.
8-)
Zin in Island Paradise
Sims 3: Na middernacht, Levensweg, Beestenbende, Jaargetijden en Studentenleven
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Ik ben begonnen aan een verhaal waar ik al heel lang mee rondloop en hopelijk eindelijk eens tot uitvoering kan gaan komen. Als eerste moet ik daarvoor een eigen wereld aanmaken, daar ben ik dus nu mee bezig. Ondertussen ben ik bezig om de familie op te bouwen waarmee het verhaal gespeeld moet gaan worden. Het is een heel project maar zooooo leuk om uit te werken. Ik wil er filmpjes van gaan maken die ik dan op YouTube wil poten...

Overigens als iemand nog tips of ideeën mocht hebben om me hierbij bij te staan... Zou ik leuk vinden :) Gaat niet geheel zonder beloning uiteraard. Ik heb al drie mensen die bij mijn nieuwe wereld een straat naar zich vernoemd gaan krijgen... (Weten zij alleen nu nog niet :P )
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

Ik heb zitten denken... en dat doet best zeer geloof me... en ik weet het niet... Maar ik wil een "speelfilm" maken met de sims... Question is alleen... waar moet ie over gaan. Dus gisteren kwam ik tot een besluit... Waarom vraag ik het niet gewoon mijn goede vrienden medesimmers... :D Ik zet hieronder gewoon even wat op een rijtje enne... Op den duur dan zie ik wel wat de uitslag is:
A ) Avonturen film (veel reizen, tombe verkenningen enz)
B ) Horror (Veel spoken, wat enge weerwolven en wellicht een zombie hier en daar...)
C ) Drama (Jawel echte tranentrekkers, het soort waar je je zakdoek bij moet houden)
D ) Humor (Janken... maar dan van het lachen)
E ) Loooove story ( :P Nou die verklaart zichzelf wel dacht ik...)

Ik zou zeggen... let the voting begin! *Pakt een kat, leunt in haar stoel en gaat er lekker voor zitten*

Weergave- en sorteeropties