Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 3 van 3

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het grote 'Wat kan ik doen in de Sims 3?' topic

ik doe costant verschillende dingen...het is 1 keer gelukt een uitdaging te doen: ee zelfverzonnen waarbij het de bedoeling is van downloads,mods,cheats.... af 'te kicken' en die is me gelukt! en dat is dan ook de enigste keer dat het lukte!

hie ris delink van de uitdaging: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/ ... 01784.page

scrol wat naar beneden en je komt hem tegen de naam van de maker is lolly-simpop


ik trouwens juist op een ideetje gekomen,een beetje hetzelfde doen dan mijn eigen uitdaging,maar dan met 10 generaties dat het bij elke generatie lukt maar je moet in het begin van de uitdaging voor je beginsim de grootste kavel van de stad kopen waardoor die amper nog 2000 simdollars overhoud en daar moet je dan nog een huis van bouwen...zonder geldcheats,die mag je pas gebruiken als je huishouden onder de 200 simdollars heeft


nog een tip voor het niet te snel beu te worden:Maak families waar een verhaal in zit! niet een simpele alleenstaande sim maken om dan te denken:ach ja,ik zal e riet smee doen! want dan kom je(in mijn geval) na een paar simweken meestal op sletterige supersterren zonder werk uit

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie