Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 32 van 32

Kikiriky
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 22 dec 2015, 15:58

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hey,

Ik speel al heel lang de sims 3. Telkens als ik wil gamen zijn er schokken over heel de het beeld, loopt de game soms vast. En dat is al maanden zo ! We hebben al vanalles geproberd om het weg te krijgen, we hebben de windows ge-reset. Nu is het weer van dat, ben ten einde raad ! Heeft er iemand tips hoe ik dat eventueel kan oplossen? Het zou heel veel voor mij betekenen...


Met vriendelijke groeten, Kiana
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

1. Update je videokaart driver
2. Instellingen lager zetten misschien? (De resolutie ook!)
3. Het blijft de Sims 3. Dus hoop niet te veel xD

V Ehm er is bijna geen enkele game die even zwaar/slecht is zoals De Sims 3. Ik heb pas Gta 5 voor op de pc geinstalleerd en die speelt enorm soepel op Medium/hoog.

Laatst gewijzigd door Jordi op di 22 dec 2015, 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Edit: ^ Dat klopt ook ja, maar dit probleem klinkt zoals ik het zo zie gewoon anders dan puur lag omdat Sims 3 gewoon nooit soepel loopt. Vandaar dat ik zo'n geval ook gewoon maar om de systeemspecificaties vraag. Dan kun je dat nagaan. :)

Als ik het zo lees, lijkt het iets met je videokaart. Ik zou dan in prinicpe eerst eens beginnen met het updaten/herinstalleren van je videokaartdrivers, maar dat zou dan ook weer niet veel moeten uithalen als je Windows zelf ook al hebt geherinstalleerd. In ieder geval kan het nooit kwaad om hiermee te beginnen want je kunt hier toch moeilijk iets mee verergeren. Heb je de problemen dan ook bij andere spellen (die ook ongeveer net zoveel van je videokaart vereisen als Sims 3)? Als dat inderdaad het geval is, dan lijkt het me een hardwarematig probleem je videokaart zelf (of je pc moet het niet aankunnen). Plaats in dit geval nog maar even de precieze specificaties van je pc.

Als je echter geen problemen bij andere spellen hebt, dan ligt het probleem bij Sims 3 zelf. In dit geval zou ik eens beginnen met de map De Sims 3 in Documenten\Electronic Arts te verplaatsen naar een andere plaats (bijvoorbeeld je bureaublad) en dan een nieuwe en schone save te openen. Wanneer ook dat niet de problemen oplost, dan kan het evenrueel ook nog helpen om Sims 3 helemaal opnieuw te installeren. Kijk maar of het iets uithaalt. :)

V Sims 3 zal nooit zo soepel lopen dat je echt nergens meer haperingen ziet, zeker niet als je bijvoorbeeld helemaal uitgezoomt over de wereld heen vliegt met je camera. Hoe goed je pc ook mag zijn, dat is gewoon onmogelijk. Bij een spel als Sims 3 erger je je daar normaal niet zo erg aan, dus maakt dat meestal ook niet zoveel uit.
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Dan heb jij misschien geluk? (Maar wat Rudy zei is denk ik ook waar maar goed.)
Want ik ken iemand op tumbr/ander forum die een enorm goede game pc heeft. Alles erop en eraan en daar stottert hij soms zelfs. En dan ook alles op ultra enz
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Misschien hoort het bij technisch, maar ik heb iets raars. Als ik bij de sims 3 aangeef dat ik naar het hoofdmenu wil, vraagt hij wil je opslaan voordat je naar hoofdmenu gaat, zoals het hoort. Nu het rare. In plaats van inderdaad naar het hoofdmenu te gaan, sluit ie helemaal af.

Probleem opgelost door het spel te repareren.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie