Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 31 van 32

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Videokaart updaten? instellingen te hoog? misschien als je een laptop hebt, -sommige laptops hebben 2 videokaarten, zoals ik - en dan moet je de beste videokaart hem als standaard instellen want anders kan hij weleens de slechtere videokaart pakken. (ik heb dan de intel 4000 = de slechtere en een nvidia = betere) anders weet ik het niet zo goed, heb je mods en/of downloads? zoja, die even eruit halen.
Pepper
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 04 mar 2015, 19:56

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hai Hai,

Ik wil mijn sims 3 wereldbundel installeren.
Maar dit lukt niet?
Iemand tips.

Mijn sims3 launcher werkt niet, en heb alle delen al verwijderd en er op nieuw opgezet.
Ook vraagt hij tijdens het installatie proces niet om de 16-cijferige code van monte vista of hidden springs.

Kan iemand me a.u.b. helpen, heb me rot gezocht op forums maar vind geen goede antwoorden

THX
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb iemand uit egypte toegevoegd in mijn huishouden, maar hij hoort eigenlijk bij iemand anders. Weet misschien iemand hoe ik de persoon weer uit het huishouden kan verwijderen, maar wel zo, dat ik die sim niet kwijt ben, maar terug gaat naar het huishouden waarin hij hoort?
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

charlotte schreef:Ik heb iemand uit egypte toegevoegd in mijn huishouden, maar hij hoort eigenlijk bij iemand anders. Weet misschien iemand hoe ik de persoon weer uit het huishouden kan verwijderen, maar wel zo, dat ik die sim niet kwijt ben, maar terug gaat naar het huishouden waarin hij hoort?
Via Stad Bewerken.
- Klik op je huis en dan op het icoontje huishouden scheiden.
- Selecteer de sim die je wilt verhuizen, die komt nu rechts te staan.
- Klik op ok, er verschijnt links bovenin een blokje met de betreffende sim.
- Klik er op en kies 'plaatsen'.
- Selecteer nu het huis waar je de sim wilt plaatsen en kies 'samenvoegen'.

De sim woont nu in dat andere huis.
Als je de sim terug in Egypte wilt hebben weet ik eigenlijk niet of het ook zo werkt...
Zou je even moeten proberen, in Egypte uiteraard.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

In Egypte zelf kon ik de familie niet splitsen, maar een maal terug in Moonlight Falls lukte het wel. Ik heb de familie die gesplitst is even in bibliotheek geplaatst en dan ken ik in Egypte ze weer teug plaatsen in hun huis.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Volgens mij kan dat. In ieder geval uit de inventaris van je sim. Anders moet je het met testingCheatEnabled true intypen en dan met shift op de grond klikken en kiezen voor kopen op kavel en dan naar de familieinventaris gaan en dan het gewenste voorwerp plaatsen.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Wanneer ik iets uit mijn sim haar inventars sleep, en ik probeer het op de grond te zetten, dan gaat dat niet.

De familie inventaris is in dat geval wat makkelijker.

(Wacht...Misschien kan ik het op een of andere manier in de familieinventaris krijgen...)


edit:

Noppes.

edit2:

Ik ga de kamer in de tombe waar het moet afspelen met het voorwerp gewoon nabouwen.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Misschien heb je een mod die een bug kan veroorzaken?
Werkt het wel op je huis kavel, of probeer op het voorwerp te klikken en dat je sim het dan op de grond moet leggen (als zijnde optie)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Dat kan inderdaad en de kans bestaat dat als je hem vervolgens terug in de inventaris van je sim wilt doen, hij onzichtbaar wordt in de speelmodus (en je hem dus niet meer te pakken kunt krijgen). Hij verdwijnt ook weleens volledig.
Een truc om de bijl terug te krijgen is een mini-tombe te downloaden waar hij in zit:

http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=2269338

Probeer nooit de bijl op die manier te bemachtigen als je hem nog op de juiste manier wilt zien te bemachtigen (een avontuur in China), want dan vindt je een lege muur in de betreffende tombe en kun je dat avontuur niet afmaken. Het is dus puur bedoeld om hem te pakken te krijgen als je hem al had maar bent verloren in de vele mazen van dit spel.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties