Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 1 van 32

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Een nieuw vers topic voor al jouw vragen over De Sims 3, heb je een bug of kom je ergens gewoon niet uit? En wil je het snel hebben opgelost? Vraag het dan hier!

Alle oude vragen vanuit Simbot's topic zullen hierheen verhuizen in een degelijk overzicht zodat je die rustig terug kan kijken. :)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Vraag en Antwoord!

Vraag
SimGandr schreef:Okay, ik heb er wel een... Ik hoor hier en daar dat mensen het haar voor hun sims zelf gemaakt hebben... Maar... Kan dit ook in sims3? En indien dat kan, is daar een programma voor nodig of zo?
Antwoord
o0simsfreak0o schreef:kapsels maken is heel moeilijk, want uiteindelijk geef je(als je wilt) het een andere texture, je moet een beetje goed kunnen meshen enzo, en in een 3d programma(ik gebruik Milkshape) ziet het er zo uit:
Afbeelding

het is dus heel moeilijk ;)

Vraag
Taar schreef:Ik heb ook wel een vraagje dan,
want met welk programma kan je je meubels zelf aanpassen enzo,
want daar is toch een programma voor ofzo :?
Antwoord
Hikari-desu schreef:Bedoel je zelf meubels maken? Dat moet je ook doen met een programma als Milkshape of Blender ;)
Je kunt als het goed is TSR Workshop gebruiken, gratis te downloaden op The Sims Resource ;)
o0simsfreak0o schreef:met de TSR workshop kan je een meubel alleen importen of exporten, om echt meubels te maken heb je een 3d programma nodig ;)
Vraag
marlinde schreef:weet niet of het al ergens staat, maar je sim kan toch geen alien ofzo worden?
want wat kan er allemaal gebeuren als je naar de lucht tuurt met een stelecoop ( geen idee hoe je dat typt)
? hopelijk beghoort dit tot 'kleine vragen'.
Antwoord
hiki schreef:
dat was in Sims 2 maar helaas niet in Sims 3 :cry

Vraag
marlinde schreef:hoop ik.
en nog een vraagje ( ik hou van vragen: :P ): kan er een deurwaarder langskomen?
en zo ja, wat gebeurt er als ie alles al heeft meegenomen?
Zet ie dan die arme,arme Sim uit huis? < dat lijkt me geweldig.
weet iemand dat? want als ik dat uitprobeef blijf ik spelen, en dat is niet de bedoeling :lol
Antwoord
Hikari-desu schreef:er kan wel een deurwaarder komen, maar wat er gebeurt als alles weg is, ik heb geen idee.
UITPROBEREN :woot
Vraag
ladylin92 schreef:mijn sim wil weten of een andere sim rijk is.
nu staat erbij dat je erachter kan komen door bij de betrefende sim op bezoek te gaan.

alleen kan ik niet vinden waar hij woont :(

weet iemand mssn nog een andere manier om hierachter te komen????
Antwoord
bas944 schreef:Als je de sim hebt uitgenodigd, moet je wachten totdat hij weer weggaat, dan volg je de sim op weg naar huis.
Als de sim naar een willekeurig huis gaat en dan verdwijnt in het niets, is hij 'homeless', dakloos. Hij heeft dan helaas geen huis, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat hij niet rijk is!
Als hij naar een huis gaat en ook echt de deur binnengaat, dan woont hij waarschijnlijk daar. Dan kun je proberen er op bezoek te gaan.
Vraag
M89 schreef:Ik heb een vraag,

toen ik een familie had kon ik op de PC zien dat ik een carriere schrijven kon beginnen, nu ik een nieuwe familie ben beginnen kan ik het niet meer vinden.
weet iemand hoe dat komt of dat ik misschien iets speciaals meot doen?
Antwoord
bas944 schreef:Je Sim moet eerst oefenen met schrijven. Zo gauw hij/zij één punt in Schrijven heeft kun je zo'n baan vinden.

Vraag
Annemiek schreef:Wat doen jullie als je een leuk huis hebt gebouwd, maar je hebt eigenlijk nog heel veel ruimte over?
Antwoord
Hikari-desu schreef:bedoel je in de tuin? Je kunt een bos aanplanten of eebn grote speeltuin maken.

in het huis -> vanbinnen de kamers kleiner maken of van 1 kamer 2 maken.

Vraag
M89 schreef:Weet iemand hoe je zelf je kavel maten kan veranderen in de bewerk de stad optie?
Antwoord
bas944 schreef:Zonder mods kan dat niet. AwesomeMod bevat een functie die dat wel kan.
Vraag
missyxlovexsim schreef:help!!!!
ik was aan het spelen met mijn huishouden en opeens verdween mijn baby uit het rijtje met m'n huishouden.
ik vond 'r niet terug, dus sloeg ik niet op en begon ik opnieuw.
ik volgde de baby en m'n huishoudster neemt haar mee naar de kletterwaterval en daarna verdwijnen ze.
WAT MOET IK NU DOEN???

Antwoord
freggel schreef:Ik denk dat ik een oplossing weet:
Ga naar de politie,
mischien kan je hem/haar aangeven?

Of heb je niet goed voor je baby gezorgd?
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Weet niet of het hier past, maar weet iemand wat het Trait-Scoring systeem is?

V Ja, bij een van de NRaas mods stond iets over het Trait-Scoring systeem en ik wist niet wat het was + google vertaler vertaalde het niet. (link: http://www.the-isz.com/nraas/index.php?topic=985.0 )

Laatst gewijzigd door Monstermummie op za 11 jun 2011, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^ Trait-Scoring systeem? Waar heb je dat precies gezien? Want als ik dat zo hoor heb ik twee dingen:

1. Trait is het Engelse woord voor karaktereigenschap
2. Je hebt voor de Legacy Challenge van die scorekaarten waarop je je score gedurende de challenge kan bijhouden, maar die twee gecombineerd weet ik niet precies wat het is :sweatdrop Heb je misschien een voorbeeld, of waar je dat gezien hebt?
Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

ik heb even geen vraag maar wel een antwoord!
veel mensen vragen zich af waarom de babysitter niet voor de baby/peuter zorgt.
dat komt omdat je dan waarschijnlijk de deur op 'afgesloten voor..' hebt gedaan. de babysitter gaat niet het huis in en ondertussen lijd je kind :P ik hoop dat jullie er wat mee hebben :)
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

xliesix schreef:ik heb even geen vraag maar wel een antwoord!
veel mensen vragen zich af waarom de babysitter niet voor de baby/peuter zorgt.
dat komt omdat je dan waarschijnlijk de deur op 'afgesloten voor..' hebt gedaan. de babysitter gaat niet het huis in en ondertussen lijd je kind :P ik hoop dat jullie er wat mee hebben :)

Ik denk dat het ook nog kan liggen aan de babysitter zelf. Sommige (goede) babysitters houden de baby/peuter altijd in de hand en wanneer die weent verzorgen ze die meteen, terwijl sommigen gewoon heel de tijd op de computer zit of tv kijkt. Ook verklaart dat een van de speltips op de laadpagina: 'Houd de sims die je hebt aangenomen via telefoon goed in de gaten, want niet iedereen werkt hard voor zijn salaris.'
Ik denk dat dat er ook wel aan ligt. :)
Afbeelding
isa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 10:51

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb een vraagje, ik weet niet of andere er ook last van hebben.

ik ben opvakantie geweest naar china en heb daar een (goedkope) fototoestel gekocht.
ik ging daar gelijk een foto maken omdat mijn sim dat wilde maar als de foto is gemaakt doet ze niets meer. ik had hem niet opgeslagen en weer terug daar naar toe en weer gebeurd om een foto te maken maar drie keer toe als ik een foto maak dan slaat hij vast.

ze blijft dat staan en doet helemaal geen opdrachten meer, er stond dat ze ging flauwvallen en haar plas ging laten lopen maar zelfs dat deed ze niet. (alles om haar heen gaat wel door)

zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Gebruikersavatar
Miss_S
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
do 09 jun 2011, 19:05

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

isa schreef:Ik heb een vraagje, ik weet niet of andere er ook last van hebben.

ik ben opvakantie geweest naar china en heb daar een (goedkope) fototoestel gekocht.
ik ging daar gelijk een foto maken omdat mijn sim dat wilde maar als de foto is gemaakt doet ze niets meer. ik had hem niet opgeslagen en weer terug daar naar toe en weer gebeurd om een foto te maken maar drie keer toe als ik een foto maak dan slaat hij vast.

ze blijft dat staan en doet helemaal geen opdrachten meer, er stond dat ze ging flauwvallen en haar plas ging laten lopen maar zelfs dat deed ze niet. (alles om haar heen gaat wel door)

zijn er meer mensen die hier last van hebben?
lijkt me eerder een bug. En als je haar reset?
Gebruikersavatar
Carmen
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
do 16 jun 2011, 15:21

Re: Cheat

Ik kan 2 uitbreidings pakketten kopen :swing welke zou ik doen? :?
ik denk zo i zo levensweg.... ;) :love :thumbup :woot :swing
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Het ligt eraan wat je wilt doen:
Echt spelen met je gezinnetje? Dan zal ik zelf Levensweg aanraden ;)
Wil je vooral dat je Sim(s) een leuk beroep heeft? Dan Ambities.
Wil je uitgaan met je (tiener)sim? Dan natuurlijk Na Middernacht.
--
Zijn er nog meer?
V Oh ja, dat rampzalige uitbreidingspakket is er ook nog xD

Laatst gewijzigd door marlinde op za 18 jun 2011, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Eefje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 19 jun 2011, 10:13

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Net begonnen met Sims 3.

Ik heb een carriere in het leger en heb de opdracht gekregen om een boek over het leger te lezen. Maar ik kan het juiste boek nergens vinden! Niet in de boekwinkel en niet in de bibliotheek.

Wie weet waar ik dit boek kan vinden?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Eefje schreef:Net begonnen met Sims 3.

Ik heb een carriere in het leger en heb de opdracht gekregen om een boek over het leger te lezen. Maar ik kan het juiste boek nergens vinden! Niet in de boekwinkel en niet in de bibliotheek.

Wie weet waar ik dit boek kan vinden?
als je van je werk een boek moet lezen zit die vaak in je inventaris van je sim ;)
Afbeelding
NahTohRah
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
do 28 apr 2011, 22:42

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hee vraagje!

sims 3 reizen enz, naar china; wil in china graag een trainingspop en zo'n ding voor bordjes op te breken kopen maar elke keer wordt er gezegd dat k dat op de markt daar moet doen maar daar staat helemaal niks, nou ja wel iets maar niet die items!! :S weet iemand waar ik dat kan vinden dan?? hellupp!!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie