Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 28 van 32

tania1973
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
di 05 jun 2012, 11:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ray schreef:
tania1973 schreef:ik heb een vraagje, ik denk dat ik een fout heb in mijn spel, daarom wil ik al mijn spelen verwijderen en terug opnieuw installeren, maar ik heb ergens gelezen dat je al de spelen in de juiste volgorde moet installeren, kan iemand mij de juiste volgerde geven wanneer de spelen zijn uitgekomen
Je moet altijd beginnen om het basis-pakket te installeren (the sims 3) en de volgorde wat betreft de uitbreidingen en de andere toebehoorde pakketten maakt niets uit, alleen als je het spel wilt spelen moet je de laatste cd in jouw computer stoppen die gekoppeld is aan de laatste uitgave die jij hebt gekocht, maar dat geeft hij meestal van zelf aan.
Mijn Computer is ooit kapot gegaan en ik was begonnen met het basis-pakket en na de installatie van de basispakket had ik alles door elkaar geïnstalleerd en ik had er geen problemen mee.

ik heb gistermorgen alle spelen herinstaleerd in de juiste volgorde en tot nu toe heb ik nog geen problemen, ook geen crash, ik hoop dat dit zo blijft
SavannaFansite
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
wo 17 jul 2013, 08:15

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb gisteren De Sims 3 gespeeld,en die cracht op men iMac,en ik open het opnieuw,maar er staat:Game beschadigd of onvoledig,en ik denk dat er game's op bleven staan,maar sommige game's er nog opstonden.Eerst kon ik De Sims 3 Ambities niet spelen,maar dat was langer,en nu installeer ik ze allemaal opnieuw,en Wereldavonturen lukt,maar daarna Na Middernacht (Mijn favoriet) niet.

Help,want ik kan echt niet.
PS.Exotisch Eiland lukt wel,ik probeer morgen of andere dagen men andere spellen. :'(
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Soms heeft het spel dat idd. En wat ik dan doe is meestal even de bulldozer eroverheen... Er is wellicht een voorwerp weggehaald maar toch niet geheel weg... Misschien is er wel zo'n "bron" die het spel ziet alsof er iets in de weg staat. Ik heb het zelf ook af en toe wel eens en weet ook nog altijd niet wat exact de oorzaak vormt. Maar als ik er dan een bulldozer overheen jaag is het ook wel weg... Tenminste, als je niet daarmee ook het hele stuk land verwijderd... want dat is ook niet de bedoeling. In dat geval verander ik ook wel eens de doelstelling van het stuk land. Heel soms helpt het, maar niet altijd.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Zijn er soms nog sims "achtergebleven"? Bij mij doet ie het dan ook niet. Toen ik verder keek op internet zag ik iets over dat het spel niet meer weet waar thuis nou is (omdat er feitelijk 2 thuislocatie's zijn) en kan dan ook crashen. Bij mij gebeurde het namelijk ook na het reizen naar champs le sims terwijl er nog familie thuis was.
Afbeelding
tania1973
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
di 05 jun 2012, 11:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

ik heb denk ik het probleem gevonden, mijn sim was uitgenodigd op een feestje, en telkens ik naar een feestje ga, crasht de pc, is dit nu een bug?
in ieder geval kan ik niet meer naar een feestje gaan, dan maar lekker thuisblijven...
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Mijn kind en tiener sims gaan ineens niet meer naar hun naschoolse activiteiten. Ik heb dit al een paar keer gehad (pas als ik een nieuwe familie had ging het over) en zelfs als ik ze laat stoppen en weer opnieuw inschrijf gaan ze niet, ze komen na schooltijd ook niet naar huis dus als ik het niet in de gaten hou blijven ze voor de school hangen.

Nou is het me opgevallen dat de "status" bij hun school prestaties blijft staan op schoolreisje, waarschijnlijk is dit dus het probleem. Ik krijg helemaal geen melding meer dat ik zo'n briefje moet tekenen omdat ze op schoolreis gaan en op het moment dat ze op school zijn gaan ze ook gewoon leren dus helemaal niet op schoolreis. Het vervelende is dus dat omdat die status blijft staan de naschoolse activiteiten ook niet door gaan, weet iemand misschien wat ik daar aan kan doen?
SavannaFansite
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
wo 17 jul 2013, 08:15

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hallo!
Ik heb De Sims 3 Showtime geïnsteleerd op men PC,maar wil graag De Sims 3 Katy Perry Showtime kopen. (Ga ik doen) Maar als ik die erop instaleer,is dat dan niet hetzelfde als gewoon Showtime,want Showtime Katy Perry word als Showtime alleen beschauwd in het startprogramma.
Als ik hem dan registreer op Origin,staat dan die en die van Showtime alleen erop?
Of moet ik Showtime eerst verwijderen?
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik weet niet of je dat wel moet doen. Er zitten maar weinig extra spullen bij de katy perry versie, een poster, gitaarplectrums waar je niks mee kan en een paar spulletjes ingame. En dan om het spel opmieuw aan te schaffen voor 40(?) euro? Dat vind ik zonde. ;)
Maar je moet zelf weten, al is het echt bijna hetzelfde, muv het hoesje.
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Showtime en Katy Perry Showtime is gewoon bijna hetzelfde. Het enige verschil is dat je bij de Katy Perry versie extra spullen krijgt in je spel zoals, decoraties die je neer kan zetten op het podium tijdens optredens, Katy Perry kapsel en kleding. En ook krijg je een poster en gitaarplectrum erbij. Persoonlijk vind ik het niet de moeite waard om €20/€30 te betalen, om alleen die extra spullen te krijgen terwijl je Showtime al hebt.
SavannaFansite
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
wo 17 jul 2013, 08:15

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Beste mede-simmers!
Ik heb een vraagje:Op De Sims Middeleeuwen Startprogramma:Ik kan niets van het voorprogramma zien!
Je kent het wel:Ook het zeimenu links staan maar 2 dingen,is dit normaal?
Want er staat ook:Fout bij openen,op het eerste scherm.

Ook als ik men PC opstart,komt er een meldin dat ik het eerder gedownloade patch van TS3 Middeleeuwen moet verwijderen!

HELP!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie