Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 29 van 32

Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^ bij mij werkt het altijd om je sim een bepaald fruit te laten eten.
Bij watermeloen krijg je een meisje, en bij appel een jongen.
Je moet dit wel doen op de eerste dag, anders werkt het niet meer ;)

En volgens mij moest je er ook minstens 3 eten.

Dus 3 watermeloenen = een meisje (denk ik) :O

v haha :flapper

Laatst gewijzigd door Merlijntje op zo 08 sep 2013, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Shuine foto's maak je door op tab te drukken, en dan shift-a ingedrukt te houden (loslaten als je het schuin genoeg vindt natuurlijk ;) ) Als je de andere kant op wil druk je shift-d in.
Voor leuke poses moet je gewoon zoeken op bijv. mysims3blog. Het ligt er zelf aan wat je een leuke pose vindt. Dat kan ik niet voor jouw bepalen. :laugh
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Kan ik mijn huishouden van 2 personen tegelijkertijd krijgen in create a sim? Daar mee bedoe ik dat ik ze niet apart hoef te veranderen met cheats of kledingkast maar dat ik ze tegelijkertijd heb zodat ik direct een tiener kan creëren zonder alle leeftijden er voor, maar dat die tiener wel lijkt op zijn ouders? Of kan ik die tiener alleen apart maken en dus niet op de ouders laten lijken?
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Sinds de laatste update blijft mijn spel ieder "sims uur" even hangen, wat echt ontzettend irritant is!

Ik dacht dat het misschien lag aan de downloads die erop stonden dus die heb ik al verwijderd, toen dat niet hielp heb ik alle sims verwijderd van m'n pc en opnieuw geinstalleerd maar ook dat helpt dus niet.... M'n videokaart is ook helemaal up to date dus daar ligt het ook niet aan.

Ook al zou m'n pc het aan moeten kunnen heb ik om het te checken (hij is een half jaar oud) toch de instellingen lager gezet maar ook dat helpt niet dus dat is het ook niet.

Weet iemand wat ik nu nog kan doen?
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik ben nu een huis aan het bouwen en dan wil ik een trap plaatsen (wenteltrap weet niet of dat verschil maakt) en dan zegt hij dat het plafond te laag is. Er zit geen dak op en ook geen vloer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen D:?

Edit: ook met daken plaatsen heb ik een probleem :glare Ik kan namelijk ze niet krijgen zoals ik wil dan gaan ze anders zitten en ik kan ze niet draaien. Iemand tips?
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

oke.. dit is bridegeport als ik de wereld uitzoemt zeg maar.. :glare

ik had gisteren wel toen ik de launcher opende had ik een berichtje van "videokaart wordt niet herkend"
weet iemand hoe je de videokaart wel herkend kunt maken? :P
normaal doet hij het gewoon :huh

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

@Baloutje: Als je die melding ineens krijgt, dan denk ik dat het niet onverstandig is om je drivers van je videokaart een keertje te updaten. Zeker ook gezien dit een grafisch probleem lijkt. (AMD, nVidia, Intel)
Mocht je er niet uit komen, dan moet je even je hier even posten welke videokaart je hebt. ;)

@Lestis: Soms krijg ik die melding ook wel eens, maar dan zit er ergens een ander dak in de weg. Als je eerst op de knop 'alle daken verwijderen' klikt, en dan kijkt of het werkt, dan weet je dat het daaraan ligt. Werkt het niet, dan moet je gewoon op Ctrl + Z klikken en dan moeten ze weer terugkomen. In dat geval kun je misschien nog proberen om de cheat 'constrainfloorelevation false' te gebruiken en dan om de 4 vakjes, waar je je (wentel)trap wil plaatsen, een muur te plaatsen. (Wat zo één afgesloten ruimte maakt.) Ga dan naar de verdieping erboven en sleep met de 'grond egaliseren'-tool vanaf de plek boven die ruimte, naar de rest van de verdieping. Verwijder dan de muren van die ruimte, en probeer het dan opnieuw.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Volgens mij is dat gewoon een bug. Tenzij je van plan bent "in" je game wat met simpoints te kopen moet je er volgens mij geen last van hebben :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^Dat vind ik wel erg creatief xD

Ehm misschien is het handig om te verhuizen en terug te verhuizen? Of gewoon een totaal anders huis :P (als ik je emot aanraden switch dan van wereld)
Tweede optie: Testingcheatsenabled true, sim aanklikken, verwijder, wat ook erg leuk om te doen is :twisted
Derde optie: er mee leven. Je kunt de huisgenoten ook op verschillende manieren vermoorden :P

Vraagje: Staat dit huis in een echte wereld zeg maar of in iets als de wereld van Studententijd/Egypte. Want het kan ook nog aan dat laatste liggen

Mijn vraag: Ik krijg de laatste systeemupdate maar niet uitgevoerd :/ Hij is veel trager dan anders en haalt het einde nooit. En daardoor kan ik niet de voorwerpen die om een of andere reden uit mijn spel zijn (zoals in mijn screentopic) niet meer teruginstalleren/herinstalleren/(woord voor dat die dingen terug komen)-installeren. En het irriteert me xD
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hoi allemaal, ik speel sinds kort weer De Sims, en ik probeerde dus het Elektrisch-voertuigen pakket te downloaden maar dat kan ik helemaal nergens vinden.

Die zonnepanelen die in die set zitten zijn best handig(mijn sims haten rekeningen :P) maar helaas is het pack nergens te vinden...


Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

De set is geloof ik ook al een tijdje geleden uit de store gehaald, maar misschien werkt dit: https://igs.thesims3.com/brandedContent ... SIM3:49163
Het was een link die ik op het officiële Sims 3 forum tegenkwam en het betreft een server waar oudere sets blijkbaar ook nog op staan en dit is dan een nieuwere versie van de set die jij noemde. :D

Of anders kun je het zonnepaneel misschien wel los downloaden: https://store.thesims3.com/productDetai ... SIM3:21371
:)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Als je dit als antwoord op Snateraar bedoeld, not sure, dan miet je wel bedenken dat zonnepanelen ook leuk zijn voor de sier :P.

Ik zoek al een tijdje naar een bepaald soort hout. Het is behang en zijn lange donkere rechte latten, zoals je ziet bij moderne huizen. Ik kan ze alleen niet vinden. Is het uit een uitbreidingspakket?. De latten zijn best wel dun ik denk iets van 6 per vakje, misschien 8. Dus niet 4 van die grote. Ze hebben geen uitstulpingen zoals touw, of boomstronkjes. Je ziet er ook geen ronde groeven in (hoe noem je dat :p) Het is erg donkerbruin hout.

Weergave- en sorteeropties