Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 4 van 32

bradliegek3
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
di 05 jul 2011, 14:52

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

AnsjJ2 schreef:
bradliegek3 schreef::cursing
Ik word helemaal gek van dit spel!
Nu zegt het weer dat ze niet kunnen verifiëren of het een legale versie is :? !
Weet iemand hier wat op?
Dan zal hij ook wel niet legaal zijn ;)
Hij zegt het alleen bij levensweg. :?
Maar als ik het niet installeer kan ik mijn huidige spel niet spelen, omdat ik dingen heb gebruikt die alleen met levensweg konden. Weet iemand iets om levensweg het te laten doen, of mijn spel (maar dan zonder levensweg) of moet ik nu weer opnieuw beginnen?

Laatst gewijzigd door bradliegek3 op wo 06 jul 2011, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

AnsjJ2 schreef:
bradliegek3 schreef::cursing
Ik word helemaal gek van dit spel!
Nu zegt het weer dat ze niet kunnen verifiëren of het een legale versie is :? !
Weet iemand hier wat op?
Dan zal hij ook wel niet legaal zijn ;)
Ik heb een soort gelijke error als ik de game opstart (launcher of direct naar de game) krijg ik op mijn eigen computer altijd deze error;
"Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. We raden aan om deze gamewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs.

Wil je afsluiten?

Afsluiten || Verdergaan"

Met mods zonder mods, alles opnieuw geïnstalleerd kwa sims altijd op deze computer... bij mijn vriend echter thuis als ik zijn computer gebruik krijg ik de error niet terwijl ik dezelfde mods en alles daar gebruik..

Ik heb ook nergens last van alleen de error.. spel speelt prima als ik gewoon op verdergaan klik. En trouwens alles 100% legaal =)


v Ik probeer er alleen maar mee te zeggen dat sims ook zat errors geeft als je game wel 100% legaal is. En voor mijn eigen error vrees ik de oplossing wel... Dat zal windows opnieuw installeren zijn, maar daar heb ik eerlijk waar geen zin in.
De kans bestaat, (geen 100% dus) dat het met u error het zelfde is. Soms heb je gewoon een 'schone' computer nodig.

Laatst gewijzigd door JayLenax op wo 06 jul 2011, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
bradliegek3
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
di 05 jul 2011, 14:52

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

JayLenax schreef:
AnsjJ2 schreef:
bradliegek3 schreef::cursing
Ik word helemaal gek van dit spel!
Nu zegt het weer dat ze niet kunnen verifiëren of het een legale versie is :? !
Weet iemand hier wat op?
Dan zal hij ook wel niet legaal zijn ;)
Ik heb een soort gelijke error als ik de game opstart (launcher of direct naar de game) krijg ik op mijn eigen computer altijd deze error;
"Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. We raden aan om deze gamewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs.

Wil je afsluiten?

Afsluiten || Verdergaan"

Met mods zonder mods, alles opnieuw geïnstalleerd kwa sims altijd op deze computer... bij mijn vriend echter thuis als ik zijn computer gebruik krijg ik de error niet terwijl ik dezelfde mods en alles daar gebruik..

Ik heb ook nergens last van alleen de error.. spel speelt prima als ik gewoon op verdergaan klik. En trouwens alles 100% legaal =)
Ik heb een ander probleem dan u dus.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Als ik een huis heb met 2 verdiepingen, en mijn sim doet boven wat (bijv.) zich omkleden. En dan laat ik hem relaxen op het bed (op dezelfde verdieping) loopt mijn sim, maar hij zakt juist door de vloer.. En ik heb het pas sinds vandaag. Wat moet ik doen? ;x

Foto;
Afbeelding

En zo ziet het eruit als mijn sim op de bovenste verdieping is;
Afbeelding
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

.. Ik heb dat altijd als ik MoveObjects gebruikt heb.. Dan staat ie dus niet goed op de verdieping.. ;S
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Zinooo schreef:Kan je een MOD deinstalleren door hem gewoon uit de Mods-folder te halen?
normaal wel, maar bij sommige kunnen er problemen komen, als je mods hebt met bv acties: dan kan het voorkomen dat je problemen krijgt als een sim deze actie aan het uitvoeren is best eerst kijken voor je het verwijderd
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^^
Dat werkte dus niet bij mijn mannelijke sim, maargoed, nu gaat het wel goed. Ik baal er wel van, want ik heb niet eens moveobjects gebruikt ;x
Maargoed, lang leven resetsim ^_^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie