Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 2 van 32

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb een bejaarde, die gaat maar niet dood. Op een keer kwam magere heijn, toen was eigenlijk zijn tijd al, maar ik had zo'n doodsbloem. Nu is ie al vetlang aan het leven nogsteeds en hij is ook al aan het einde van z'n balk, maar hij gaat maar niet dood. Ik heb wel ook een paar keer een levensplant gegeten. Heb ook wel beetje zitten kloten met dat nieuwe ding van levensweg dat je de lengte van het leven langer en korter kan doen enzo. Heb nu ook bij bejaarde de leeftijd op 1 dag. HIJ MOET DOOD. Alleen dan wel op een natuurlijke wijze, want ik kan hem natuurlijk ook door het zwembad vermoorden, maar dat vind ik stom, ik wil gewoon dat magere heijn komt! Weet iemand een oplossing?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Mijn vrouw was (is) zwanger van het tweede kind. Ik laat haar net zoals de eerste keer gewoon in het ziekenhuis bevallen. Een meisje, gelukkig want een jongen had ik al. Nog een meisjes, een tweeling dacht ik dus, maar nee... Er zit namelijk een fout (?) in mijn spel. Ze is namelijk al tig keer bevallen (stuk of 20 keer), maar uiteindelijk is er niemand geboren? Ze blijft maar in het ziekenhuis en ik krijg steeds dat scherm om de naam in te vullen en eigenschappen te kiezen.

Hoe kan ik dit aanpassen? Of in ieder geval iets doen waardoor het weg blijft, al is het zonder kind. Ik wil namelijk wel doorspelen met deze familie, want het is de leukste die ik ooit gehad heb.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Misschien een package om je zwangerschap korter / langer te laten worden aangezien die wel eens kan buggen op de verkeerde sims die een nieuwe versie heeft waar die op buggt.

Probeer eens al je downloads weg te doen, Incl. Packages en dan de spel te runnen, Misschien werkt dat?

xx
Afbeelding
NahTohRah
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
do 28 apr 2011, 22:42

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hee ik heb ook een vraagje weer.
Ik weet niet of iemand hier deze opdracht in Shang Simla al heeft uitgevoerd maar de opdracht heet 'Diep in de verboden stad'.. Ik moet een sleutel zoeken en er staat wel een ster op de kaart en dan kom ik uit op de markt van Shang Simla en heb wel een tegel gevonden waardoor ik onder de stad kan komen zeg maar.. maar daar loop ik vast!! ik kan nergens de sleutel vinden! :( wie kan mij helpen?
alvast bedankt!! groetjes
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

je moet opzoek naar een geheime deur volgensmij..


V Je kan je bericht ook aanpassen. :3

En, je moet opzoek naar een geheime deur, ga met je muis over de muren heen, en je vind vast een geheime deur.

Laatst gewijzigd door Liza op za 25 jun 2011, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
noaenmia
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
di 03 mei 2011, 17:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hey mensen,

Ik had een keer een sim gemaakt en die kreeg een baby. Ik had hem in zijn wiegje gelegd. Toen ik de loodgieter belde, deed ze helemaal niets toen ze binnen was. Dus heb ik tegen haar geklaagd. Vervolgens liep zij naar het wiegje en pakte de baby eruit. En toen liep ze zomaar weg. MET MIJN BABY!!!

Ik weet dat Tuesday Sears niet de aardigste is maar ik had helemaal niets fout gedaan! Ik klaagde omdat ze haar werk niet deed. En ik zorgde ook nog eens heel erg goed voor mijn baby.

Toen ze weg was, was het vakje van die baby ook opeens weg en was hij verdwenen uit de stamboom!!!

Mijn vraag: HOE KAN DIT???!!!

Xx
Begin de dag met een wijsje,
Begin de dag met een lach,
Wie sims speelt in de morgen,
Die lacht de hele dag
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

noaenmia schreef:Hey mensen,

Ik had een keer een sim gemaakt en die kreeg een baby. Ik had hem in zijn wiegje gelegd. Toen ik de loodgieter belde, deed ze helemaal niets toen ze binnen was. Dus heb ik tegen haar geklaagd. Vervolgens liep zij naar het wiegje en pakte de baby eruit. En toen liep ze zomaar weg. MET MIJN BABY!!!

Ik weet dat Tuesday Sears niet de aardigste is maar ik had helemaal niets fout gedaan! Ik klaagde omdat ze haar werk niet deed. En ik zorgde ook nog eens heel erg goed voor mijn baby.

Toen ze weg was, was het vakje van die baby ook opeens weg en was hij verdwenen uit de stamboom!!!

Mijn vraag: HOE KAN DIT???!!!

Xx
Is dat niet die vrouw die je kind weghaalt als je er niet goed voor zorgt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Heeft íemand hier het wel eens gehad, dat je uitgenodigd werd voor een feest, bruiloft of een begrafenis ofzo? Ik namelijk nog nooit, wat ik wel een beetje stom vind. :(

EDIT: V O, jammer, ik heb sowiso geen NM, dus dat wordt hem niet voor mij. :P

EDIT: Is iemand trouwens miljonair geworden? Ik ben het nu aan het proberen te worden.. Heb de leeftijd op supermegalang gezet, ik zal het wel laten weten als het is gelukt. :D

Laatst gewijzigd door Annemiek op ma 27 jun 2011, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Annemiek schreef:Heeft íemand hier het wel eens gehad, dat je uitgenodigd werd voor een feest, bruiloft of een begrafenis ofzo? Ik namelijk nog nooit, wat ik wel een beetje stom vind. :(
Met Na Middernacht ben ik wel eens uitgenodigd voor normale feestjes, maar nooit voor bruiloften & begravenissen. Maarja, ik heb ook (nog) geen levensweg. ;) Maar ik geloof dat je voor de normale feestjes wel beroemd moet zijn..
nanda2009
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
ma 27 jun 2011, 18:54

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

is er voor het maken van kapsels ook een makkelijker progamma,dat je bijvoorbeeld eerst een kapsel aanklikt en die gewoon een beetje veraderen met een soort van stijl/krul tang.
zou wel makkelijk zijn of heb ik nu iets te veel fantasie ??????
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik aan de zijkanten een mooie schuine muur krijg, die meeloopt aan de hoogte en schuinte van de trap. Als ik nu namelijk een muur erlangs wil plaatsen, wordt die gewoon normaal qua hoogte, maar dat ziet niet mooi uit.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie