Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 27 van 32

HorseLoverXX
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
vr 14 jun 2013, 11:37

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hoii,
Ik doe op De Sims 3 vooral paarden fokken en trainen enzo.
Maar ik zie vaak bij andere dat ze:
- meer dan 6 paarden hebben.
- dressuur rijden + aanteugel (naar mijn weten kun je alleen springen en racen)
- mooiere stallen hebben met ramen voor het paard om door te kijken.
- InHandShowing
- Western
- ,...

Zelf heb ik wel andere zadels en hoofstellen erop kunnen zetten met bepaalde downloads.
Maar alles hierboven kan ik niet vinden, weet iemand hoe ik dit er op kan zetten gratis?

Groetjes :D
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik zou graag in een huis met fundering een kelder naar beneden bouwen. Ik heb echter helaas geen idee hoe dit moet. Kan iemand mij vertellen hoe je binnen een fundering een kelder kunt bouwen zoals EA het in veel kavels heeft gedaan?

Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^ Dan moet je met de sloophamer het stukje fundering waar je een trap wil wegslopen, en het stukje erna. Dan kun je een klein trappetje plaatsen, die naar 'de grond' gaat. Als je meer ruimte maakt door fundering weg te slopen, kun je dan op de gewone manier op 'de grond' een trap plaatsen, die je dan kan bereiken via het kleine trappetje. Misschien een beetje een warrige uitleg, maar hopelijk lukt het nu. ;)
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

@HorseLoverXX In een huishouden kunnen maximaal tien leden zitten. Daarmee zijn verschillende combinaties mogelijk. Bijvoorbeeld zes huisdieren en vier Sims. Ik weet het niet zeker, maar theoretisch gezien zouden negen huisdieren en één Sim geen probleem moeten zijn. Dressuur rijden kun je naarmate je vordert in de vaardigheid paardrijden. Blijf dus oefenen met je Sims en hun paarden! Je kunt zelf stallen bouwen in Beestenbende, of ze downloaden via de Uitwisseling op de officiële site van De Sims 3.
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

SavannaFansite schreef:Ik heb De Sims 3 Exotisch Eiland en ik wil graag duiken.
Maar,ik moet mijn duikskills verhogen,maar hoe doe je dat?
Want het lijkt me zo cool om in De Sims 3 Exotisch Eiland te duiken.


Liefs.

Door eerst te snorkelen.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Going4Quests schreef:Ik krijg dan de melding dat je niet door een fundering heen kan bouwen. :(

Dat klopt, als er een fundering al is, dan heeft dat een vloertegel nodig, je kan dus NIET onder de witte afzetting van deze fundering bouwen (meestal 1 tot 2 vakjes wijd). Als je toch een trap wilt in een huis met fundering, moet je de fundering wissen met de ruime marge dat de witte afzetvakjes (om aan te geven waar je vloer max zou kunnen gelegd worden) niet boven de trap opening komen. Dan kan je de kelder trap aanleggen. Daarna kan je gewoon fundering erover heen trekken en dan blijft het trapgat open. Je hersteld dan wat je weggehaald hebt en voila je hebt je keldertrap.

Is wel even wat werk, maar het werkt.
tania1973
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
di 05 jun 2012, 11:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

ik heb een vraagje, ik denk dat ik een fout heb in mijn spel, daarom wil ik al mijn spelen verwijderen en terug opnieuw installeren, maar ik heb ergens gelezen dat je al de spelen in de juiste volgorde moet installeren, kan iemand mij de juiste volgerde geven wanneer de spelen zijn uitgekomen
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

tania1973 schreef:ik heb een vraagje, ik denk dat ik een fout heb in mijn spel, daarom wil ik al mijn spelen verwijderen en terug opnieuw installeren, maar ik heb ergens gelezen dat je al de spelen in de juiste volgorde moet installeren, kan iemand mij de juiste volgerde geven wanneer de spelen zijn uitgekomen
Je moet altijd beginnen om het basis-pakket te installeren (the sims 3) en de volgorde wat betreft de uitbreidingen en de andere toebehoorde pakketten maakt niets uit, alleen als je het spel wilt spelen moet je de laatste cd in jouw computer stoppen die gekoppeld is aan de laatste uitgave die jij hebt gekocht, maar dat geeft hij meestal van zelf aan.
Mijn Computer is ooit kapot gegaan en ik was begonnen met het basis-pakket en na de installatie van de basispakket had ik alles door elkaar geïnstalleerd en ik had er geen problemen mee.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie