Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 25 van 32

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

ik wil soms een huis van een sim verwijderen die ik niet speel om daar wat anders neer te zetten maar dat kost best veel werk, weet iemand hoe het sneller kan

en het lukt nog steeds niet om in te loggen, kan iemand miss kijken bij mijn account op de TS3 site wat daar voor het laatste staat: maarten23
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik weet niet waar dit moet, dus plaats ik het maar hier :D

Wat is de beste schermkwaliteit, want bij opties... heb je zeg maar van die dingen zoals 1023x456 en 546x234 [4x5], ofzoiets dergelijks. Wat is daarbij de beste optie voor de mooiste kwaliteit screens? Als je het niet begrijpt zal ik morgen wel een screens maken van wat ik bedoel. ;D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Nah, maakt niet zo heel veel uit, bij mij staat hij op het hoogst, moet je gewoon even uitproberen wat jij het mooiste vind :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik kan al heel lang niet inloggen als ik in de sims ben -_- Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Ik krijg zo'n bericht van wachtwoord/e-mailadres is ongeldig. Maar het is de goede, want op de site kan ik wel gewoon met die inloggen, doe ik iets verkeerd, is dit een bug en is die dan op te lossen???

Hopelijk wel :D

Alvast bedankt :knuffel
Gebruikersavatar
barthof
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
di 22 mei 2012, 19:17

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Deetui schreef:Ik kan al heel lang niet inloggen als ik in de sims ben -_- Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Ik krijg zo'n bericht van wachtwoord/e-mailadres is ongeldig. Maar het is de goede, want op de site kan ik wel gewoon met die inloggen, doe ik iets verkeerd, is dit een bug en is die dan op te lossen???

Hopelijk wel :D

Alvast bedankt :knuffel
speel je de sims als administrator? (belangrijkste account van je computer, zeg maar...)
Want ik heb dit ook gehad, en als ik dan op een ander account zat (administrator) dan deed het internet het wel gewoon...

Als dit zo is:
klik dan met rechtermuisknop op sims 3 icoontje, klik op 'Als administrator uitvoeren'
(dit kun je ook als standaard instellen met: rechtermuisknop-->eigenschappen-->geavanceerd-->als administrator uitvoeren)

Ik hoop dat dit geholpen heeft :)
Afbeelding
Kijk naar mijn huizen, thanks :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie