Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 14 van 32

Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hmm..,ik vraag me iets af en kan het echt nergens vinden: :? kunnen de instellingen van het optie-menu (en dan gaat het mij vooral om het aanpassen van de levensduur),verschillen per savegame? Heb nu 3 verschillende saves,maar volgens mij,als ik bij de ene bv de leeftijd van de baby op max zet,gaat dat in alle ander saves ook. En dat wil ik eigenlijk niet.... :glare Is er een manier om dit aan te passen??
But At Least I Got My Friends....<3
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Dan wijzigt hij het inderdaad voor heel het spel, maar ik geloof dat dat niet anders kan. Tenminste, ik zou niet weten hoe. Ik zelf heb er soms ook problemen mee, maar dan verander ik het elke keer als ik bij een bepaalde save kom.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Het kan wel. Het makkelijkste is om eerst een goede vriendschapsband op te bouwen, en daarna romantisch te gaan doen, want als de band goed is, wijst zelfs een sim met de eigenschap 'houdt niet van flirten' of 'bindingsprobleem' diegene niet meer af (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Delanie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
zo 12 feb 2012, 19:01

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Oké, bedankt. Nog een vraag: Gaat het leven gewoon door bij families waar je niet meer mee speelt? Dat is raar. Is opeens mijn baby een volwassene en is mijn andere sim al dood. En ik kan mijn huis niet meer vinden die ik als eerste heb gebouwd. Wat raar.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Mijn startprogramma doet het (al een tijdje) niet. Is dat omdat ik misschien een mapje heb verwijderd ofzo? Weet niet of dat zo is hoor..

En zou hij het gaan doen als je je sims opnieuw installeert? Lijkt me wel toch? :$
Just be kind.
Nina12
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
za 18 feb 2012, 17:11

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Hallo,
(Na registreren game en simpunten bijkrijgen)
Wanneer je op code verzilveren klikt heb je 4 hokjes waarin je elk 4 tekens kan typen. (16 tekens)
Welke code moet je hierin typen? (Het serienummer gaat niet want dit bestaat uit 20 tekens)

Ik heb al overal gezocht maar vind nergens het antwoord en blijkbaar zijn er nog mensen met dit probleem.
Kan iemand mij helpen?
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

cynderxxx schreef:Soms komen er als mijn sim zwanger is rode/oranje sterretjes, vlekjes om haar buik heen. Net als bij een verjaardag of geboorte maar dan alleen om de buik en alleen maar oranje/rood. Het gebeurt zegmaar als ze 1 of 2 dagen zwanger is al ze bijv. gewoon stilstaat. Ik heb er verder geen last van maar ik vraag me gewoon af wat het is.
nu gebeurde het ook zonder dat ze zwanger is ze zijn nu trouwens meer rood:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Komt dat niet doordat je zo'n levenslange belonig hebt gekocht? Iets met de naam aantrekkelijk/onweerstaanbaar?
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie