Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 10 van 32

SavvieJJ
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
za 29 okt 2011, 18:51

Spigelbeeld

Hooi Hallootjes,
ik wil een L-vormige kast in spiegelbeeld plaatsen ( gewoon omdat dat mooier is:P) maaar weet niet hoe het moet, off kan dat wel?

Please somebuddy help me !!!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik speel sims op mijn imac, en al maak ik een foto met c, en alle manieren waarmee ik een foto kan maken, dan slaat hij deze niet op in het startprogramma, maar ook niet in electronica arts/sims3/screenshots. Dus al maak ik een screenshot slaat hij deze nergens op, ik maak nu screenshots met het roze fototoestelletje, en dan upload ik ze naar de sims site, dan moet ik ze op mijn computer opslaan. Dit is allemaal mega veel werk, en de kwaliteit is hierdoor duidelijk minder, dus wie kan me helpen?

Edit: Nog een vraagje, hoe kan ik mijn overleden tiener zien als geest?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik denk het wel, want elke keer als je op een save speelt, dan slaat hij toch weer op wat je hebt gedaan, en als hij dat bij 31 saves moet doen.. Die saves worden natuurlijk elke keer groter, en dan gaan ze dus ook meer geheugen kosten..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Yultje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 06 nov 2011, 14:15

Over The sims 3 beestebende



Hey,
Ik heb ff een vraagje hoe kun je boodschappen doen in the sims 3 beestebende :?
Kan iemand mij helpen? Ik kom er xelf niet uit hoe je het moet doen.

Liefs Yuli.
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Godefherjbfhjeg! Ik word hier zo pissed van he, mijn sims functioneerde niet meer op mijn oude laptop. Het probleem was, dat toen ik aan het 'saven' was, aan het 'laden' en aan het 'processing' was, liep het vast. Ik kon het uuuuren laten staan, het blééf saven, laden, of processen. Ik dacht dat het aan mijn laptop was, dus heb ik met mn eigen geld ook een nieuwe laptop gekocht, en nu staat alles er weer op inclusief de downloads, pakketten, etc. En nu ging ik opslaan, heb ik wéér hetzelfde geval. Ging ik laden, wéér hetzelfde geval. En zo kan ik echt niet verder met mijn 10G :'(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie