Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 9 van 32

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik zou proberen contact op te nemen met EA.
Iemand kan hem namelijk bij de intertoys al hebben gekocht en die code laten activeren, en toen hebben terug gebracht. (Heb ik wel eens gehad met een ander spel)

Als je contact opneemt met EA moet je gewoon je probleem precies uitleggen, en of hun kunnen checken dat hij daadwerkelijk al is geactiveerd.
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^ Die trap heb ik dan ook, en ik heb er geen problemen mee. Heb je dat probleem altijd of alleen op die kavel?

Weet iemand misschien hoe je een huis dat op een grote kavel staat op een kleinere kavel kunt krijgen? Dus hoe je de kavel kan verkleinen?
Gebruikersavatar
Gleek
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
do 22 sep 2011, 18:40

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Mijn laptop was uitgevallen toen ik de Sims aan het spelen was en nu ik weer op die familie wilde spelen komt er te staan: ''Er heeft zich een ernstige fout voorgedaan tijdens het laden van ''Familie Swan.Sims3''. We raden sterk aan om de applicatie opnieuw op te starten.''

Ik heb dus mijn Sims opnieuw opgestart, maar nog steeds kan ik niet op die familie spelen, ik vroeg me dus af wat ik nu moet doen.. Weet iemand iets? =(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^
Ik zelf heb dat ook gehad, en volgens mij valt daar niet veel tegen te doen ;s

Jaa, maar je bent wel een hele save kwijt he ;s
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op za 08 okt 2011, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^^ Maar als je de familie toch niet kunt spelen, heb je niks meer aan die save, en kun je m net zo goed verwijderen lijkt me...

Misschien dat je je laptop nog terug zou kunnen zetten naar een eerdere back-up van voor de crash? Ik zou anders ook niet weten hoe je dit op kan lossen.
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

normaal maakt de sims een back-up, je verliest een stuk, maar toch niet alles dan

ga naar \Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Saves > daar staan al je families, delete degene zonder ".backup" (natuurlijk van de familie waarmee je niet kan spelen) en verwijder dan de ".backup" uit de naam van de andere.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

bumpje^^

Ik heb nu de sims opnieuw geinstalleerd, alleen weet ik niet meer op welke instellingen in speelde..
Dus nu vraag ik me af op welke instellingen jullie spelen (en dan heb ik het over iemand die op perfecte instellingen speelt)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Heb misschien een stomme vraag maar kunnen sims ook dikker worden? Zo ja hoe :sweatdrop want de mijne worden altijd alleen maar dunner :$ behalve als ik die machine heb.

V Super! ga ik eens proberen :P haha tis me nou nog nooit gelukt haha

Laatst gewijzigd door xDuvessa op di 25 okt 2011, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Jup ! Sims kunnen dikker worden! Dan moet je ze de hele tijd vol stoppen met eten :P dan zal je het vanzelf zien.
Ik had een iets bredere sim aangemaakt, voor de variatie om daar mee te spelen, en toen liet ik die sporten om dun te worden.. Kwam ze telkens aan als ik een paar dagen niet ging sporten :P echt zo raar, maar wel goed bedacht!
Gebruikersavatar
Mr.sandvich
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 19:06

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik heb volgens mij een raar geval van dieren-teleportatie. :sweatdrop Het volgende, Ik ben aan het spelen met mijn sims enzo, zoals gewoonlijk. En opeens staat hun kat zomaar in de voortuin, terwijl ik de deur op slot heb, en de 8ertuin afgesloten is met een hek zonder poort. Ik denk iedere keer zo van: What the :cursing . Want 't is echt vervelend :| Heeft iemand dit nog meer? :?
Don't dry, with fakes or fears. Cuz' you will hate yourself in the end.
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

^Ik heb dat als ik aan het paardrijden ben, ze soms ineens een heel stuk terug rijden, of een heel stuk verder naar voren.. maar ik erger me er niet zo aan.

Verder heb ik nog dat sinds beestenbende het spel na een tijdje (de tijd verschilt steeds) vast slaat. Als ik dan weer ga spelen mis ik flink wat speeltijd omdat ik tussendoor vergeet op te slaan. Is er misschien een manier om Sims om het halfuur of zo te auto-saven?

v Dankje!

Laatst gewijzigd door Caitlin op vr 28 okt 2011, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie