Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 5 van 26

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

ik mis eigenlijk dat je zelf kan bepalen of je sim bij een kapsel een pony krijgt, schuin, recht, lang, kort, enzo
en het haar stijl of krullen lang en stijl of lang en krullen dat vind ik best jammer dat dat er niet in zit
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Misschien zou het een leuk detail zijn als je ook de lengte van Sims wat kunt aanpassen. Zo zou je Aziatische Sims bijvoorbeeld wat kleiner kunnen maken dan andere Sims. Zo kunnen je Sims nog meer van elkaar verschillen
Afbeelding
Mai
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 23:54

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Bryan schreef:
Mai schreef:Zoals al wel vaker genoemd in dit topic, het weer. Het was een enorme toevoeging aan het realistische element van de sims. Ik had laatst iemand bij me over de vloer die nog nooit de sims 3 had gezien en die vroeg ook echt aan mij wanneer het ging sneeuwen. Dan besef je pas echt dat je het mist.

Daarnaast mis ik eigenlijk ook de appartementen. Het omgaan met buren op zo'n kleine schaal beviel me heel erg, bovendien vind ik het vreemd dat iedereen zo'n grote kavel weet te betalen. :razz
Door er hard voor te werken. Als je hoog in een carrière bent verdien je vrij makkelijk veel geld. Ik verdien ook bakken met geld met schilderen, nu krijg ik rond de 5000 simdollars per groot schilderij. En door verschillende eigenschappen gaat het schilderen veel sneller. In combinatie met bijvoorbeeld de muziek carrière of de leger carrière, heb je genoeg tijd om te schilderen en om alle andere dingen op peil te houden.
Dat weet ik ook wel, maar dat is niet erg realistisch vind ik.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

ik mis pets :( die vond ik altijd het leukst :( nu helemaal nadat ik dat verhaal van Nefje las waar ook een poes in voor kwam en ik mis dan die golden retriever(noem ik dan Goldie), en een zwarte hond(noem ik dan Elysandra spreek uit Eeli-Sandra, had ik ook in sims 2)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Het meeste mis ik de hotels enz in het vakantieplaatsje
En de seizoenen,Studenten leven,en huisdieren. Ik heb vaak grote kamers en dan mis ik in de woonkamer een piano,en gewoon in het huis een huisdier wat er dan rondloopt
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Wat mij echt supercool lijkt zijn... (Tromgeroffel :P)
Woonboten!! Jaja, er zijn trucjes om er neentje te maken, maar dat lijkt me zo moeilijk en je kan er niet eens mee varen.
Ook lijken caravans en campers me cool.

En gewoon voorwerpen die het gezinsleven completer maken, want dingen zoals hotels en zo zijn leuk voor volwassenen, maar voor kinderen niet echt.
Ook lijkt het me leuk om in de sims 3 in het bos op vogeltjesjacht te gaan (zonder geweer!!:P) en foto's te kunnen maken met de camera uit WA. Dat daar dus allemaal mooie vogels rondvliegen... En natuurlijk eekhoorns enzo, dat lijkt me geweldig...
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

De mogelijkheid om reclame te maken voor je bedrijf (bijvoorbeeld van onroerend goed, of een bedrijf waarmee je partner bent) mis ik ook. Zo moet je dan eerst wat geld betalen en kan je later weer veel verdienen :D
Gebruikersavatar
sim-niels
Oplichter Oplichter
Berichten:
1412
Lid geworden op:
di 24 aug 2010, 10:20

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Hikari-desu schreef:De mogelijkheid om reclame te maken voor je bedrijf (bijvoorbeeld van onroerend goed, of een bedrijf waarmee je partner bent) mis ik ook. Zo moet je dan eerst wat geld betalen en kan je later weer veel verdienen :D
He,ja goed idee, was ik nog niet opgekomen. :thumbsup

Eeen stofzuiger lijkt me ook wel handig :thumbup
Timmieuhh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
do 02 sep 2010, 11:04

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis ook de huisdieren, ik vind de EP van sims 2 veel leuker. Daar voegt het meer toe in je game aan je dagelijks leven zoals huisdieren, een winkel aan huis etc. Bij vakantie en middeleeuwen moet je naar andere buurten heen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie