Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 26 van 26

Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik zou graag willen dat:

-je winkels kon maken
-een camping kon maken zegmaar dat je ook een carvan kan kopen en maken en dat je ook nog gewoon een huis hebt.
-dat je zelf kan kiezen welke dagen je sim werkt
-meer meubels


dat was het zo ongeveer :P
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik zou graag willen dat je meer huizen kunt hebben. En iets verder gaan met de carriere zaken, iets met aandelen ofzo. Je eigen winkel hebben is het grootste wat we nu missen. Maar iets wat de traveller-mod vervangt en een nieuwe vakantie-wereld met safari en pretparken, en iets als een circus maakt de sims 3 compleet!
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Vooral spullen, troep, clutter. Er lijkt al meer bij te komen, maar wat dacht je van sloffen, voor onder het bed, keukenrekjes met kruiden, babytroep zoals luiers, flesjes, post die je kunt laten liggen, sleutels, koelkastmagneten, pakje zakdoeken, rondslingerende sokken :P
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Er zijn zo veel dingen die we nog missen, maar ik ben sowieso al best blij met wat ik nu heb. Al die dingen die we willen komen naar mijn mening toch niet.. Dat zijn allemaal aparte dingen die je eigenlijk aan andere uitbreidingen kan toevoegen.. Al hebben ze wel de vampier in twee uitbreidingen nu..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Kennen jullie zoo tycoon en roller coaster tycoon? ik zou die graag mengen met de sims. Zodat je zelf een park kunt maken en je sims ernaar toe kunt sturen .. zou zo zalig zijn ^^ maar ja dat is natuurlijk niet echt realistisch maar dromen is niet verboden ;-) zou wel cool zijn :p
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik heb eens even goed gekeken... Maar weet je wat ik mis? Paardentrailers! Nu komt er straks met Tropisch Eiland een trailer voor de boot op te vervoeren, dus zou men denken dat het niet al te lastig is om voor paarden een trailer te maken. Kan je ook weer allerlei dingen mee beleven, denk aan een paard dat die trailer niet in wil bijvoorbeeld. En ik ontdekte ook dat je paarden niet mee kunt nemen als je op vakantie gaat! Vond ik ook wel erg jammer eigenlijk...
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis ook wel dat je niet kunt winkelen :) dat je bijvoorbeeld een boeket bloemen kunt kopen bij de bloemist, of nieuwe kleding (die je niet gewoon in CAS hebt) in een kledingzaak. Dus ook echt passen in een pashokje etc. zoals in Hot Date :p Een kringloop is in mijn ogen niet echt winkelen ^^
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

AnsjJ2 schreef:^Nu je het zegt! Dat zou wel geniaal zijn! Maar een paard op een woonboot is dan ook niet echt realistisch...
Nee joh, maar een trailer om je paard in te vervoeren is dus wat ik wel mis. Nu moet je, als je aan de ene kant van je dorp woont, te paard naar de manege, dan een wedstrijd doen... Man je mag blij zijn als je paard niet al voor de deur van de manege in elkaar zakt :P
Daarbij zouden dan ook daar weer bepaalde paardeneigenschappen uitgemeten kunnen worden. Ongetrainde paarden bijvoorbeeld kunnen weigeren die trailer in te gaan tot ze getraind zijn...
Vantura-stables
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
zo 27 okt 2013, 08:44

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Guppie schreef:Ik zou graag willen dat je meer huizen kunt hebben. En iets verder gaan met de carriere zaken, iets met aandelen ofzo. Je eigen winkel hebben is het grootste wat we nu missen. Maar iets wat de traveller-mod vervangt en een nieuwe vakantie-wereld met safari en pretparken, en iets als een circus maakt de sims 3 compleet!
je kan al meer huizen hebben! ik weet alleen niet door welke uitbreiding maar ik heb 2 huizen voor mn manege. Volgensmij zat dat bij exotisch eiland...

ohhh een pretpark zou leuk zijn :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie