Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 14 van 26

Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

en en en, dat peuters kunnen vingerverven en dat ze er dan helemaal onder komen te zitten, tenzij je er de hele tijd bij zit. En dat je peuters ook in een stoeltje kunt zetten en dat je ze dan met een lepeltje eten geeft :wub

Sorry, ik heb heel veel ideeën voor peuters, maar dat komt doordat mijn moeder op twee hele kleine schatjes past, en als ik er dan bij ben en ze doen schattige dingen denk ik wel eens: waarom kan dat niet in sims XD

EDIT: en dat peuters iets met andere peuters kunnen doen 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Wat ik erg mis is natuurlijk huisdieren, maar die komt binnenkort.
@7maanden dan. x D
Maar, weetje wat ik ook erg mis.
Die herinneringen die je had in de Sims 2.
Dat je dingen had geleerd ensoh.
En natuurlijk de fotoalbum,
Dat vond ik te gek.
Dat mis ik wel heel erg.! : O
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Sim-Sven schreef:Ik mis een optie dat je in je sim kan kruipen, dus dat je kan zien wat je sim ziet. Dat lijkt mij echt gaaf.

Haha, daar zat ik vandaag nog aan te denken 8-)
Leek me ook wel leuk, maar ik wil vooral seizoenen, appartementsleven, levensweg en huisdieren :fluit

Wie niet he :flapper
Just be kind.
Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

In de sims middeleeuwen zitten er heel veel nieuwe dingetjes; die ook wel leuk zouden zijn in de sims 3.

Zo zou t erg leuk zijn, mocht je in het ziekenhuis een echo kunnen laten doen, om te kijken of je sim gaat bevallen van een jongen/meisje.

Een verwerking van seizoenen, huisdieren en appartementsleven zou ook heel fijn zijn. :)
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik vind de besturing nu wel goed eigenlijk... Nu kan je alles beter overzien en ik denk dat dat nog wel tegenvalt als je die besturing neemt. Ik zou er best duizelig van worden denk ik haha.
Love your life
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

^
De besturing in de sims 3 is echt mega fijn vergeleken met de besturing in de sims 2 >.<

Ik mis dieren nog steed ;(
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
220
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:24

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Naast seizoenen en dieren. Zou ik eigenlijk ookwel een soort bestuuringsfunctie als in sketch-up willen hebben. Dat zou een stuk makkelijker zijn om screens te maken.
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ja huisdieren komen in oktober, dus daar is het alleen nog voor wachten :P (naja, het is een unleashed, maar ik verwacht het dus wel). Ik kan gewoon niet wachten tot Levensweg! :D Zelf vond ik seizoenen niet leuk, ik had alleeeeen maar hevige bliksem en dan schrok ik elke keer als er een weer een bliksem was :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Zo heeft ieder zijn favoriet :) Ik vond gaan het maken nou helemaal niets aan. Deed er ook helemaal niets mee :)
Seizoenen daar in tegen en huisdieren. Ja..die mis ik echt! En toch ook appartementen van de Sims 2.
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Seizoenen en dieren mis ik ook :D Maar ook meer iets met hobby's ofzo zoals dansen niet gewoon dansen zoals ze nu kunnen maar dat dat echt een vaardigheid is en er verschillende dansstylen zijn en ze naar een dansschool kunnen of kunnen turnen lijkt me leuk. Ik mis ook echt zwemmen in zee en aan het strand liggen op een handdoek, schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen aan het strand (H) voetballen en basketballen. Gewoon allerlei verschillende sporten en niet gewoon met een bal naar elkaar gooien dat vind ik stom

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie