Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 9 van 26

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik hoop een boerderij uitbreiding met deze dieren:
Koeien die je kunt melken.
Paarden waar je op kunt rijden en mee kunt trainen. (Skill vol is meedoen aan toernooien enzoo..)
Konijnen
Katten
Honden
Freddjes
hamsters.

Enz.. En die gewoon lekker verzorgen enzo..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

^ Sims 3 boerderijleven ;D

Ik mis nog steeds dat je zelf in een restaurant kan werken die je hebt gekocht enzo, en spulletjes kan verkopen in een winkel, zoals sims 2 Gaan het Maken
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 02:35

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Wat ik mis:

- Dieren off course! Alleen mag het van mij wel zo zijn dat je niet per sé al je tijd aan de dieren moet besteden. Dat je niet per sé zoveel moeite hoeft te doen om bij alles de dieren te straffen of te belonen. Want daardoor wordt het wel erg zwaar om een gezin te onderhouden. Dat is het sowieso al, laat staan dat je dieren hebt waar je heel veel op moet letten. Maar ondanks dat zie ik ze dus graag terug. En dan het liefst in een compleet nieuwe stijl. Bijvoorbeeld dat je boerderijdieren kunt houden. Sims 3 plattelandsleven of zo, haha. Het zou gaaf zijn als er een buurt bestond waarin je 3 verschillende dingen kon combineren, zoals een stad (van 'na middernacht'),het platteland en een gewoon woonwijkje (zoals Sunset Valley en zo). Maar goed, dat is dan mijn fantasie. Nu woon je elke keer in een aparte buurt en kun je niet tussen de buurten wisselen met je Simmies. Dat vind ik wel jammer. Maar goed, dat platteland kan veel omvattend zijn. Dat je dus allerlei boerderijdieren kunt houden, en dan kan verdienen door koeien te melken, schapen te scheren, en dat je Maisvelden oid kunt hebben. Nou ja, daar is genoeg bij te verzinnen. :)

- Ook mis ik seizoenen, maar dat kwam al terug, is bevestigd. Dus ik ben daar blij mee. :D Dan hoop ik ook meteen dat het 'op vakantie gaan' wat uitgebreid wordt. Want nu heb je dus van die actieve vakanties in China, Frankrijk en Egypte. Maar ik mis dan nog een beetje de zon, zee en strand vakantie. Of een vakantie in de winterse 'bergen'. Dat zou mooi samen kunnen met seizoenen. Desnoods dat ze een nieuwe woonbuurt maken, met een gedeelte bergen (met sneeuw), een gedeelte gewoon grasland, en een gedeelte zon, zee en strand. :P Haha. Nou ja, ik laat het aan hun fantasie over. Wel vond ik het ook erg leuk dat de Sims in de herfst + winter jassen aan moesten als ze naar buiten gingen (das wel zo realistisch). En ook het idee van de kleurverandering in de omgeving bij de seizoenswisselingen, en het kunnen verbranden of bruin worden, etc.. Allemaal van die leuke kleine details.

- Het idee achter appartementen en studentenhuizen mis ik ook wel een beetje. Dat je met meerdere samen kunt wonen in 1 appartement. En dan vooral het effect uit de Sims 2 appartementleven vond ik leuk. Je kunt dat volgens mij wel goed combineren met studentenwoningen. Dat je dan ook een aantal onbestuurbare Sims daar rond had lopen, waar je gewoon bevriend mee kon raken. En dat je als Sim kunt kiezen of je eerst nog naar de universiteit wilt voor je aan het werk gaat… Dat soort dingetjes.

- Ik mis ook de karaoke-set en dat je binnen in een restaurant kan eten. Niet zoals nu, dat je er verder niets van ziet. En die gezamenlijke danspasjes. :P Haha. Die waren grappig. De pokertafel trouwens ook. Maar vooral de karaoke-set hoop ik nog wel terug te zien. Wat dat betreft, vind ik het ook wel jammer dat ze in ‘na middernacht’ geen zanger of zangeres kunnen worden. :( Maar goed.

- Ik mis de herinneringen van de Sims! En een wat uitgebreider assortiment voor peuters en kinderen. En de duikplank + glijbaan van het zwembad. En als iets nieuws zouden ze bijv. een opblaaskussen voor in het water kunnen doen, en een strandbal, etc..

Voor de rest zullen er vast nog wel genoeg ideeën zijn. Ik laat me verrassen. :D Maar hoop toch dat ze bovenstaande zullen verwerken in de Sims 3 in de toekomst. :)
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

ms wattes? Naja ik kijk wel even rond

Ik zou trouwens ook wel willen dat je zwangerschapskleding kan veranderen/recolouren enz. terwijl je sim zwanger is

EDIT: die ene site, ik snap er niets van, en ik kan het ook niet vinden :lol
Afbeelding
Gebruikersavatar
SnOesje8502
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
wo 10 feb 2010, 21:57

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Wat ik mis is dat als je ergens wilt eten je niet eens het restaurant in kan, terwijl dat bij the sims (1) wel kon.. Ik weet niet hoe dat zat bij De Sims (2) want die heb ik nooit kunnen spelen omdat die het niet deed op mijn pc..

Maar zulke dingen mis ik wel dat je niet ergens naar binnen kan gaan zoals de supermarkt en restaurants en dat soort dingen..
Maar wie weet komt dat nog in verandering net als je nu met ambities bij sommige banen wel mee kan om te werken, alleen staat er in de beschrijving dat je ook bij het ziekenhuis in het gebouw kan.. Maar bij mij lukt dat niet, ik werk zelf in de zorg dus dan zou dat ook fantastische zijn natuurlijk ( of moet je dan een bepaald beroep doen in het ziekenhuis )

En zoals iedereen al zegt.. Zou ik graag..

De Huisdieren uiteraard willen ( ook al geloof ik er sterk in dat dat ooit nog weleens komt, want wat is nou een leven zonder huisdieren )
En wilde dieren ( zoals dierenpark/circus )
Seizoenen is ook wel leuk
assecoires voor het zwembad ( want ik mis de glijbaan )

Maar er zit niets anders op dan afwachten
:thumbup
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis... ^dat allenmaal niet zo:P komt dat omdat ik nooit de sims 2 heb gespeeld? (of 1)

Ik zou iets als paardrijden ofzo wel vet vinden... of iets als nectar-maken maar dan ook voor brood ofzo (graan verbouwen, graan malen, brood bakken) of kaas (koe melken, kaas maken, kaas laten rijpen). een beetje een "Crafting"-uitbreiding...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie