Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 4 van 26

Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

ik mis vooral beestjes en seizoenen
hier schijnt ook niet elke dag de zon :p en een beetje sneeuw kan gezellig en prettig zijn. om dan met een beestje op de schoot of aan de voeten in de zetel tv te kijken + kan een beestje wonderen doen bij een vermoeide sim die 's avonds van het werk thuiskomt. dan kan ie zich wat ontspannen door de kat met zo'n stokje, dat ze in de sims 2 hadden, te plagen

verder mis ik ook wel wat interactie tussen kinderen enzo, maar daar schijnt al wat voor te komen in de WA

natuurlijk ook
op strand spelen
zwemmen in de zee
zonnebaden
paardrijden (dat was er op een bep moment, door iemand gemaakt, maar werkte wel niet zo goe :p, ok helecopterkes voor peuters enzo)
in het zwembad met een springplank
winkels voor kleding enzo
studenten
meer controle over het landschap en waar je een huis plaatst
vliegen (bezem of helicopter)
appartementen (het lawaai van de buren en geklop op de muren neem je er dan graag bij :p)
wou een dakloze spelen, maar je moet altijd een woonplaats hebben, wat wel zonde is (ok je kan deze inrichten als park, maar dan nog)
een pak van de kleding en haren (maar ja die waren vaak custom content :p)
en waarschijnlijk nog een hele pak waar ik nu ff niet aan denk

maar we mogen ook de verbeteringen niet vergeten en de rest komt hopelijk nog
miss-evill
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 06 nov 2009, 16:22

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar,
Ik mis een duikplank;)

en ik zou het wel leuk vinden meer interactie, met andere mensen of in het huis, (doen en laten)

En zeker mis ik seizoenen:P
Zal en dan ook met soms heel slecht weer:p
echt zo een dagblijf dag;)
en mischien leuk om dan een weercast te hebben, over wat he weer bv morgen word:D

gr shirley
Gebruikersavatar
TheUnicorn
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 23:54

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis alles wat jullie al opgenoemd hebben, :sad
Ja, vooral de spiral stairs en de half walls...ik was al blij toen ze eindelijk bij sims 2 kwamen
en nu zijn ze weer weg!!! :confused :cry:
*Stand Up For What You Believe In, Even If It Means Standing Alone!
*'Don't cry because it's Over. Smile because it Happened.'
Gebruikersavatar
Amaranth
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 13:20

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Over het algemeen mis ik diertjes in de sims3, bedoel ook in het dagelijks leven kom je rond zwervende katten & honden tegen, of gewoon vogeltjes, en ander klein soort diertje..

Ook mis ik dat je nu niet in de zee kan zwemmen en dat je daar nu alleen nog maar kan vissen. Nou joepie. :sleep

Verder zou ik het ook weer leuk vinden om "heksen en tovenaars" weer terug te zien. Maar dan meer echt.. I.p.v een groene heks wat je had in de sims 2. Bedoel de wiccans in het echte leven hebben toch ook geen rode of paarse huidskleur what so ever, lol.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis:
- Dieren
- Aanpasbare buurt (nieuwe en lege kavels kunnen plaatsen)
- Moderne meubels (sims 3 zit er zo oud uit, allemaal antiek bijna :o)

Achja, kunnen alleen maar dromen hé :p
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis wel meer, maar iets waarvan ik het erg jammer vind dat het er niet is , is dat je alleen maar kunt schrijven op een computer/laptop. Je sim kan niet lekker in de tuin op het gras gaan zitten, en inspiratie opdoen voor nieuwe verhalen, met een kladblokje in zijn/haar hand. Dat zou ik erg leuk vinden! Want nu wordt het wel wat moeilijker om een goede schrijver te worden als je ook technofobisch bent :scared!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Claudia schreef:Ik mis wel meer, maar iets waarvan ik het erg jammer vind dat het er niet is , is dat je alleen maar kunt schrijven op een computer/laptop. Je sim kan niet lekker in de tuin op het gras gaan zitten, en inspiratie opdoen voor nieuwe verhalen, met een kladblokje in zijn/haar hand. Dat zou ik erg leuk vinden! Want nu wordt het wel wat moeilijker om een goede schrijver te worden als je ook technofobisch bent :scared!
Er zou eigenlijk een typmachine moeten zijn.. :woot
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
I-<3-SIMS-3
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
wo 25 nov 2009, 13:48

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Bubbelbad is er nog wel ga naar de winkel koop wereld bubbel brausel ofzo ga naar je bad druk op je invertaris sleep het felsje naar de hoek van het bad dan staat hij op de bad rand dan kan je in bubbel bad! en je kaan ook een eendje kopen en er mee in bad!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/S-b3RFqTz2o&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/S-b3RFqTz2o&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Deze video heb ik zelf gemaakt!!
:wub I <3 Sims 3 :wub
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

I-<3-SIMS-3 schreef:Bubbelbad is er nog wel ga naar de winkel koop wereld bubbel brausel ofzo ga naar je bad druk op je invertaris sleep het felsje naar de hoek van het bad dan staat hij op de bad rand dan kan je in bubbel bad! en je kaan ook een eendje kopen en er mee in bad!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/S-b3RFqTz2o&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/S-b3RFqTz2o&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Deze video heb ik zelf gemaakt!!
Er zitten wel een aantal leuke tussen =P
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

verzin je eigen uitbreidingspakket, dacht da's eens een leuke afwisseling van wat mis je :p

fauna en flora
BEEEESTJES :D en plantjes
naast meer mogelijkheden van tuinieren en nieuwe plantjes zouden hier dan bevoordeeld landbouwers kunnen ontstaan die graanvelden en maïs gaan telen. waarna ze deze natuurlijk kunnen gaan verkopen, een markt zou hiervoor ideaal zijn.

maar vooral natuurlijk veel beestjes, die je in je boerenhoeven kan plaatsen of kan gaan bezoeken in een dierentuin. Hiermee komt natuurlijk ook verzorging van dieren en de producten die ze leveren. de veeboer zou dan ook zijn waren op de markt kunnen verkopen, deze waren kan of hijzelf of een ander gaan bewerken.
bv iemand die koeien houdt krijgt natuurlijk melk, deze kan hij dan gaan bewerken tot boter of tot kaas. eieren van kippen zouden dan koeken kunnen worden, nadat hij eerst ook graan heeft gehaald.

daarnaast zou er een nieuwe wereld kunnen komen waar je op safari kan gaan en hier eventueel dieren kunnen ontdekken of temmen. of bij de cowboys te paard de koeien naar andere velden verplaatsen (dit zou natuurlijk geleerd moeten worden, door eerst te leren lassowerpen en paardrijden).

plus jou zou misschien naar een land kunnen gaan in de oerwoud waar dan inheemse culturen wonen, dit na een cursus survivallen (waaronder het maken van vuur)

- nieuwe voorwerpen zijn dan tractors, schuren/stal, vee en landbouw materialen en zoveel meer ....
- beestjes zouden de meest gekende en bekende zijn en een paar die wat minder verspreid zijn die dan als uitzonderlijke ontdekking kunnen gelden.
- je krijgt dan ook een nieuw item van wedstrijden, zoals rodeo's, lassowerpen of springen (te paard)
- als speciale sim zou hierbij de weerwolf en eventueel de plantsim komen.
___________________________________________________________________________

kinderpret (Childers joy)
verrassingspakjes, clowns, animators (vuurspuwer, mimespelers, breakdance,...), verkleedpartijtjes zijn
nog maar het begin van wat deze uitbreiding inhoud.

je kan namelijk met je sim naar de speeltuin, kermis of pretpark (eventueel een circus).

de speeltuintjes zullen dan op openbare kavels komen, hierdoor kan je de spulletjes ook in je tuin zetten. hier staan dan onderhanden de speeltuinspullen van appartementenleven plus meer mogelijkheden voor zandbak, en nog wat andere spelletjes.

een kermis zou dan ook als openbaar kavel gemaakt kunnen worden. hier krijg je dan attracties als een clown, vuurspuwer enzo. natuurlijk ook een schiettent, eendjes vangen, boksauto's, paardenmolen ...

het circus zou dan net als een tent overal geplaatst kunnen worden. eventueel kan je hier niet in, zodanig dat het animeren gemakkelijker wordt en de beestjes hier niet extra bij moeten. of men kiezen voor 2 versies, 1 met dieren en 1 zonder, die met dieren kan dan alleen als je fauna en flora bezit

een pretpark zou daartegen een nieuwe wereld worden waar men dan allerlei attracties als boomstammen, hoge roetsjbanen, spookkasteel op water varen of waterfietsen. je zou je hierbij kunnen verplaatsen in treintjes.

natuurlijk komen er ook meer speelmogelijkheden die je zowel in de speeltuin als bij je thuis kan zetten, zoals schommelpaartjes, kleine fietsjes voor peuters, looprekjes (om te leren lopen).

voor de zwembaden komen de springplanken terug en ook glijbanen die tot in het water reiken (hierbij ook grotere modellen)

voor de wat oudere sim komen er dan bowlingbaan, darten, pokertafel en dergelijk bij. of wat meer relax mogelijkheden zoals een jacuzzi, sauna of massagetafel

in huis zelf kan je animators zoals clowns laten komen op de feestjes, deze clowns gaan dan voor de kindjes gekke bekken trekken of een show geven, of ze maken een figuurballonnetje voor je kleintje.

je kleine sim zou bv goochelkunstjes leren, waardoor hij als hij groter wordt een grote goochelaar kan worden. of hij kan magische boeken gaan lezen die je wegwijs maken in de magi waardoor je de heks in de mens kunt gaan herkennen, waardoor je dan ingewijd kan worden in het heksenwereldje. als goochelaar kan je dan op de kermis in een attractie.

- als speciale sim zou hier dan de heks, vampier en zombie komen

___________________________________________________________________________
kleur je leven (color your live)
hier kun je van je hobby je werkt maken.

sieraden maken, kleren weven, breien, pottenbakker, treinbouwer, speelgoedmaker, bloemstukmaker en nog zovele meer, de eindresultaten van dit geknutsel kunnen dan natuurlijk verkocht worden. als je goed in je hobby wordt kan je ook kansen krijgen deze te gaan op maat maken voor een bedrijf of andere sim.

je oren hebben ook wat meer kleur nodig in't leven dus die krijgen meer muziekinstrumenten, zoals: viool, drumstel, zangstem, piano. deze dingen kan je eerst op je eigen oefenen, waarna je later in groepen verder
kan. als je een basis hebt kan je een band gaan samenstellen die dan eerst samenhorig moeten worden. daarna kunnen ze gaan optreden bij deze optredens kunnen ze eerst alleen hun instrumenten meenemen, maar later ook luidsprekers en decors (dit in stadiums van bekendheid en samenhorigheid van de groep)

natuurlijk zijn er ook sportievere sims die als hobby willen gaan voetballen of basketballen. als een sim hier goed in wordt kan ie misschien wel bij de nationale club gaan.

bij je leven kleur geven hoort gewoon seizoenen. deze komen er dan ook in 8 instelmogelijkheden nl: de 4 seizoenen + hittegolven, moessonregen, orkanen en ijskou. door deze 4 extra's kan je beter je werelden inkleuren. zo kan je in Egypte je instellingen als volgt instellen zomerweer, hittegolven, zomerweer en lente. een sneeuwlandschap zou dan bv winterweer, ijskoud, winterweer en lente kunnen zijn (bij ijskoud zou er sneeuw over alles liggen en blijven liggen)

bij sneeuw komt winterpret zoals het maken van sneeuwmannen, ijsschaatsen, gooien van sneeuwballen, iglo's bouwen. men zou hierbij ook kunnen leren om ijssculpturen te maken. deze ijssculpturen kunnen dan tijdelijk op feestjes gebruikt worden of in de tuin als decoratie (zolang ze niet gesmolten zijn). bij een kans kan men dan een ijssculptuur maken waar men dan wat centjes voor krijgt in een nieuwe wereld zou men dan bijvoorbeeld kunnen gaan skiën, langlaufen, bezoeken van ijsgrotten en ijssculpturen. men verplaatst zich hier dan op sneeuwscooters, of laat zich trekken door een hondenslee (hier moet je eventueel fauna en flora voor bezitten)

in de zomer krijgt men dan weer de waterballonnen, waterpistooltjes, zandsculpturen, het plenzen in zee of gewoon aan't strand spelen of kan men in een ijskraampje ijsjes kopen op af te koelen.

luchthavens, stations en havens zouden je voortaan ook naar andere werelden brengen (naast het bellen) > door er bijvoorbeeld naar toe te gaan en dan te boeken

- speciale sim zou hier dan de robot zijn (die je zelf in elkaar moet knutselen) of tijdelijk een sneeuwman worden bij teveel sneeuw
___________________________________________________________________________
wegwijs (directions)
studie is belangrijk voor't werk.

deze studie begint al van jongs af, zo kunnen de ouders hun kindjes wegwijs in hun eigen beroep maken en kunnen ze naar de privé-school. later als ze oud genoeg zijn kunnen ze dan naar de universiteit.

een student is maar een halve zonder een kot, dus ze kunnen 'op kot gaan'. dit kot kan een studentenhuis, huurhuisje of een flatje zijn, ook kunnen ze bij iemand inwonen. een volwassen sim zou natuurlijk ook op een appartementje kunnen leven of in een huurhuisje en zij kunnen dan iemand bij hun laten inwonen.

de volwassenen hoeven niet achter te blijven, zij kunnen op avondschool gaan, waardoor zij zich kunnen bijscholen of ze kunnen een andere carrière opstarten.

studenten krijgen ook wat extra acties die nu eenmaal bij het studentenleven horen (ook al zullen ze dan waarschijnlijk niet dronken worden)

de volwassen sim kan dan in een bedrijf gaan werken of zelf eentje opstarten. de jonge sim kan dan vanaf dat hij de tienerjaren bereikt heeft mee in't bedrijf gaan werken en zich zo al vroeg inwerken zodat hij het later van de ouders kan overnemen. als men kleur je leven en of fauna en flora hebt kan je deze dingen hier ook gaan verkopen

grote landbezitters kunnen nu ook appartementen en meerdere woningen bezitten die ze dan gaan verhuren

- speciale sim kan hier een lopende encyclopedie zijn of een zot die het leren naar de kop is gestegen

___________________________________________________________________________
poetsgek (clean madness)

kleren zijn niet meer altijd schoon, ze kunnen vuil worden en gaan stinken.
hierdoor moet ze in een wasmachine steken en dan op de droogrek of in de droogkast steken. waarna ze natuurlijk gekreukt zijn en een sim wilt natuurlijk kreukvrije kleding, dus strijken die boel.

kleding kan ook rondslingeren in het huis, wasmachine, wasmand en dergelijke. waarbij men dan wel moet opletten ze niet te lang nat op een hoop of in de wasmachine te laten, want anders gaan ze weer stinken.

het huis kan dan op meerdere manieren vuil worden, waarom zijn ruiten en dergelijke ook altijd proper, vanaf nu zul je ze moeten schoonmaken. voor de rijke sim zou de poetsdienst hierbij helpen, voor de armere sim zouden er wasserettes zijn waar hij zijn kleren kan gaan wassen en strijken.

hierbij zou men ook een sim kunnen gaan creëren die geen huis heeft en dus dakloos ronddwaalt, eventueel kan men ook een daklozencentrum gaan maken waar men eventueel kan gaan slapen en eten (natuurlijk als deze nog niet vol is). deze sim heeft dan ook vuile kleren, maar ook de wasserette zou geld kosten die hij of moet verzamelen of voor moet gaan bedelen.

naast een poetsdienst heeft een rijkere nog meer mogelijkheden om zijn geld kwijt te spelen: traiteur (en of gehuurde chef kok), butler, dj, inwonende kinderoppas (deze geeft de baby's en peuters een goede opleiding) of inwonende schoonmaakster. leverdiensten van voeding en waren (pizza, pita, boodschappen, pakjes die je besteld via internet, ...)

- voorwerpen die bijkomen zijn natuurlijk huishoudelijk materaal en materiaal om een daklozencentrum in te richten.
- als speciale sim komt hier dan de poetsgek die dan een dweil op haar hoofd heeft. deze moet een blinkend huis hebben om te leven, daarnaast heeft ze nooit een volle blaas of lege maag, interactie zou de sim wel nodig hebben. de grootste eigenschap zou kunnen zijn dat het huis eigenlijk zo goed als vanzelf schoon wordt als zij in de buurt zijn.
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

ik zou nieuwe banen erg leuk vinden,
ook zouden er eens dingen moeten komen van vmbo, havo, vwo: bijv. als je sim het vmbo doet, moet de sim bij niveau 1 beginnen van een carriere, maar heeft minder huiswerk. als je sim het vwo doet, heeft hij meer huiswerk, maar kan hij op niveau 3 beginnen bij een carriere.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mai
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 23:54

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Zoals al wel vaker genoemd in dit topic, het weer. Het was een enorme toevoeging aan het realistische element van de sims. Ik had laatst iemand bij me over de vloer die nog nooit de sims 3 had gezien en die vroeg ook echt aan mij wanneer het ging sneeuwen. Dan besef je pas echt dat je het mist.

Daarnaast mis ik eigenlijk ook de appartementen. Het omgaan met buren op zo'n kleine schaal beviel me heel erg, bovendien vind ik het vreemd dat iedereen zo'n grote kavel weet te betalen. :razz
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Mai schreef:Zoals al wel vaker genoemd in dit topic, het weer. Het was een enorme toevoeging aan het realistische element van de sims. Ik had laatst iemand bij me over de vloer die nog nooit de sims 3 had gezien en die vroeg ook echt aan mij wanneer het ging sneeuwen. Dan besef je pas echt dat je het mist.

Daarnaast mis ik eigenlijk ook de appartementen. Het omgaan met buren op zo'n kleine schaal beviel me heel erg, bovendien vind ik het vreemd dat iedereen zo'n grote kavel weet te betalen. :razz
Door er hard voor te werken. Als je hoog in een carrière bent verdien je vrij makkelijk veel geld. Ik verdien ook bakken met geld met schilderen, nu krijg ik rond de 5000 simdollars per groot schilderij. En door verschillende eigenschappen gaat het schilderen veel sneller. In combinatie met bijvoorbeeld de muziek carrière of de leger carrière, heb je genoeg tijd om te schilderen en om alle andere dingen op peil te houden.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie