Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 8 van 26

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

^ En tot die tijd kan je de fog emitter gebruiken ;)

eens even denken... Dat je meer familiebanden kan hebben. Okee dat is vaag. Ik leg het ff beter uit:

Bij de stamboom heb je nu opa, oma, broertje, zusje, vader, moeder, stiefvader/-moeder. Maar het zou toch veel leuker zijn als je ook neef, nicht, oom, tante, achterneef, achternicht, oudtante en oudoom erbij krijgt? Dan word je familie wat meer.... familie-achteriger xd
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maaike_
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
245
Lid geworden op:
za 28 aug 2010, 11:29

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis van dat je nog in de sims 1 baby's kon krijgen waar kinderen ook mee konden spelen
en in de sims 3 kan dat niet :cry
Afbeelding Afbeelding
I love the sims 3... en chocola! Jummie. :D

PS: I'm an angel, (A) and you're a monster. :twisted
kenny86
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 14 okt 2010, 21:12

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

de sims is een fantatisch spel.. maar telkens is het weer jammer dat zoveel basis vergeten wordt..
huisdieren zouden een zekerheid moeten zijn. deze zouden in elke versie te vinden moeten zijn. telkens maak je een gezinnetje, en wat mis je dan? - inderdaad.. een hond om eens mee te wandelen of te spelen.. honden of katten zouden zo snel mogelijk GRATIS te moeten downloaden zijn. Dat is een must voor iedere sim-liefhebber, dus vind ik ook dat dat eens beloont moet worden. Paarden, konijnen, hagedissen enz. kan in een pakket gestoken worden die dan weer wel betalend is. maar honden en katten moet gratis worden toegevoegd. ik denk dat velen deze mening delen.

ook seizoenen, op reis kunnen, en een zaak opstarten moet kunnen, maar waar ik me vooral aan kan ergeren is het feit dat je niet gewoon gezellig kan gaan shoppen.. kleren kopen, schoenen kopen, huisdieren kopen, enz.. zoals men eten kan kopen zou dit alles ook moeten toegevoegd worden.

ik hoop dat de wensen van zovele sim-liefhebbers vervult worden en dat vooral met die gratis te downloaden honden en katten rekening mee wordt gehouden.
kenny86
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 14 okt 2010, 21:12

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

op elk forum van de sims staat hetzelfde te lezen.. "voeg honden en katten toe".. hopelijk wordt hier dan eens echt rekening mee gehouden en doen ze elke sim liefhebber een plezier door dit extraatje gratis te laten downloaden. een forum is er om de mening van de mensen te kennen.. hierover delen velen dezelfde mening dus hoop ik dat er naar geluisterd wordt.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie