Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Beroofd door visite

Zojuist heb ik zoiets opmerkelijks meegemaakt in het spel. Mijn Sim heeft een sportcarrière en dat levert wat collega's op. Op een vrije dag leek het me leuk om een collega bij mijn Sim thuis uit te nodigen. Bij aankomst heb ik ze in het begin met elkaar laten praten. Daarna heb ik mijn Sim eten laten bereiden. Zo gauw dat mijn Sim de keuken in was, zag ik mijn visite naar de bijzettafel lopen en zag ik haar zo mijn mp3-speler wegpikken.. Ik had echt een "wait what" moment. Ik heb dit voor het eerst in het spel gezien. :laugh Maar ik vond (en vind nog steeds) het echt niet kunnen. Ik dacht in het begin nog even dat ze hem leende om zelf naar muziek te luisteren maar dat was het niet.
Mijn Sim heeft een kat en ik zag die dief al sociaal ermee beginnen te doen maar ik heb die kat meteen naar d'r laten schreeuwen. Niet dat dat iets helpt, helaas. Ik ben nu benieuwd of je aan zo een situatie iets kan doen? Ik had op die Sim geklikt maar er stond helaas geen optie bij van dat ik die mp3-speler terug kon claimen, haar aan kon geven of iets in die richting.

Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt bij je Sim(s)? Wat hebben jullie toen gedaan/proberen te doen?