Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Angela89
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 28 jun 2013, 13:30

sims 3 instaleren

ik heb onlangs de sims 3 opnieuw geinstalleerd na hem een tijd lang niet meer gespeeld te hebben.
Zolang ik alleen het basisspel geinstalleerd heb doet hij het gewoon maar zodra ik een uitbreiding installeer krijg ik telkens een foutmeldig. hier staat dan dat ik moet kijken in het logboek.
heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen?

bvd angela
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: sims 3 instaleren

Het eerste waar ik zo aan denk is dat je Sims 3 waarschijnlijk niet eerst helemaal hebt geüpdated naar de laatste versie. Zou dat kunnen? Kan soms namelijk wel iets uithalen bij het installeren van uitbreidingen. Mocht dat niet helpen, zou je dan even een screenshot van de foutmelding kunnen maken? Dan kan misschien helpen.
Angela89
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 28 jun 2013, 13:30

Re: sims 3 instaleren

het spel heeft alle updates gehad maar zodra ik hem wil opstarten krijg k voor het startscherm de melding: er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details. Ik kan ook niet op play duwen.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: sims 3 instaleren

En gebeurt dat ook als je de map De Sims 3 in Documenten\Electronic Arts even verplaatst naar een andere plek tijdens het starten? Soms willen cache bestanden nog wel eens zo'n fouten geven. Ik zie zo gauw anders ook niet waarom het met uitbreidingen ineens niet werkt. Eventueel kun je alles nog volledig met Revo uninstaller proberen te verwijderen, maar ik gok dat dat niet veel zal uithalen.

Weergave- en sorteeropties