Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Kan je haarkleuren downloaden op thesimsresource ??

Eh? Simselin heeft het over haarkleuren in de titel. Die je (als het niet bij de sims4 moest staan) zelf kan maken in de sims3. Als Simselin retextures bedoeld, had ze die term moeten gebruiken en als dat het geval is is zij in de fout gegaan, niet ik dus ik heb niks mis gezegd.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Kan je haarkleuren downloaden op thesimsresource ??

Jawel, iedereen kan dat wel. Iedereen kan in de sims3 haarkleuren (het gene waar het, aan de titel te zien, over gaat) maken. Klik gewoon op dat knopje et voila.
En in de sims4 kun je ze niet gewoon in het spel maken. Daarbij moet je dus wel de vaardigheden en kennis hebben omdat te doen, maar bij sims3 niet. In de sims3 moet je hoogstens niet kleurenblind zijn.

En ja, ze had het over het downloaden van haarkleuren. Maar ik zei dus dat dat niet hoeft omdat je ze zelf kan maken, en daarna zei ik dat je in de uitwisseling haarkleuren kan downloaden. Kijk, hierzo

Geef gewoon toe dat ik gelijk heb en laten we deze stomme discussie stopzetten. Wat ze ook bedoelde, haarkleuren of haarretexturen, ik heb gelijk dat je in de sims3 gewoon haarkleuren kan maken en het dus compleet overbodig is moest ze haarkleuren bedoelen.
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Kan je haarkleuren downloaden op thesimsresource ??

Dat heet verven.. (Of iig een kleur geven) met de tool Cast.. En met dat meer kennis bedoel ik, ja. Als je iets maakt, heb je iets nieuws. Als je in de sims 3 dat knopje klikt en dan in een andere kleur verft. Heb je niet ineens een nieuwe thumbnail ertussen staan.. En als je dit al een discussie noemt *lachende traan emoji*

En wat de titel is vraagt ze of je op thesimsresource haarkleuren kan downloaden, en nee. Op TSR is daar geen categorie voor. Maar hier heb ik wel iets voor je:
http://customcontentcaboodle.com/27-hai ... jennisims/
(Je moet dan even op Download at jennisims klikken)
Deze heb ik zelf ook en Jennisims maaktde haarkleuren.
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Kan je haarkleuren downloaden op thesimsresource ??

Dan moest ze maar een andere term gebruiken. Haar retextures, want dat geeft ook jouw link. een andere textuur dan die van EA. Ook al met kleurtjes voorzien maar die kan je dan op zich zelf maken, de haarkleuren zelf.

En mijn punt met dat sims3 - sims4 is: in de sims3 kan je het gewoon in het spel maken, EA heeft dat mogelijk gemaakt.(en als je op 'opslaan' klikt staat het wel degelijk als een nieuwe thumbnail er tussen) In de sims4 kan je het niet in het spel maken.

Weergave- en sorteeropties