Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Roompiii
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 22 okt 2015, 23:17

Hulp gevraagd!!

Hallo allemaal!

Ik heb een probleem. Mijn sims 3 loopt erg vaak vast en krijg vaak foutcode 12 dus wil hem herinstalleren maar ik heb inmiddels aardig wat mooie huizen gebouwd die ik niet verloren wil laten gaan.

Is er een mogelijkheid om deze huizen te bewaren of op te slaan? Is het een idee om ze te uploaden bij de sims 3 uitwisseling om op die manier mijn huizen opnieuw aan mijn game toe te voegen wanneer ik heb opnieuw heb geinstalleerd?

Groetjes Romy!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Hulp gevraagd!!

Alles blijft bewaard als je de map De Sims 3 in Documenten\Electronic Arts op een veilige plek blijft bewaren tijdens het herinstalleren. Na de installatie kun je het mapje weer veilig terugplaatsen op de oude plek en zijn al je saves/huizen/families gewoon weer terug. Overigens kan het ook zijn dat de fout in een van de submappen in de De Sims 3 map zit. Als een herinstallatie niet werkt, kun je dus het beste een voor een die submappen terugzetten tot je het probleem hebt gevonden. Maak natuurlijk wel een extra backup van de De Sims 3 map als je je huizen niet kwijt wil. :)

Weergave- en sorteeropties