Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

10005piper
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 23 apr 2015, 09:36

Gestorven, tot leven komen, en nu ben ik gescheiden?? help!

Hey,

Wel, ik was op mijn Sims aan het spelen (spel is up to date en heeft alle uitbreidingspaketten, geen enkele accesoirepakket) en je kunt het al raden: mijn hoofdkarakter stierf, ze verdronk in het zwembad. Ze was getrouwd met een vrouw en had een dochter. Toen Magere Hein er was begon mijn hond (met wie ik BFF's was) te blaffen tegen Magere Hein, en besloot hij me terug tot leven te laten komen omdat hij onze band niet wilde breken.
Maar nu ben ik gescheiden met mijn vrouw, en het doet er niet toe welke acties ik uitvoer, ik krijg het niet oké. Mijn vriendschap staat helemaal op groen en nog steeds niks...

Help?

Bedankt! Phiona
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Gestorven, tot leven komen, en nu ben ik gescheiden?? he

Misschien dat je nog een backup van je save hebt, want dan zou ik die gewoon pakken. Anders zou je het met cheats of mods moeten oplossen door in te stellen dat ze 'gewoon' weer getrouwd zijn. Ik weet zo niet precies hoe je dit precies kunt doen, maar met Twallan's Mastercontroller mod moet dit volgens mij wel lukken. Dat zal ik als het nodig is anders morgen nog even helemaal uitzoeken. :)

Weergave- en sorteeropties