Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

xamberthesims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
vr 30 jan 2015, 08:30

De Sims 3 blijft bezig met verwerken!

Hoi iedereen! Sorry als hier al een forum over gemaakt is, maar ik kon het niet vinden.

Sinds een tijdje blijft mijn sims (na het creeëren van een sim) haken. Er komt dan een schermpje in beeld met: bezig met verwerken... Dit blijft dan laden en gaat niet meer weg. Ik moet mijn laptop dan opnieuw opstarten. Het maakt niet uit hoe lang ik wacht, want hij blijft bezig met verwerken. Zou iemand mij kunnen helpen? :D

Groetjes,
Amber
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: De Sims 3 blijft bezig met verwerken!

Verander de map De Sims 3 in Mijn Documenten\Electronic Arts eens in iets als De Sims 3.old en probeer het dan opnieuw (zonder mods, downloads of iets dergelijks te installeren!). Als het dan werkt, ligt het aan iets van je persoonlijke data of mods/cc. Dan zou je al die mappen ook één voor één opnieuw kunnen terugplaatsen in de nieuwe De Sims 3 map. Zo niet, dan zal je waarschijnlijk alle Sims 3 spellen opnieuw moeten installeren. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims 3 blijft bezig met verwerken!

Waarschijnlijk heb je een partoon als .package bestand, had ik ook een keer en dit was bij mij de oplossing. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties