Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Jninmrrt
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 27 dec 2014, 13:44

Ik snap er níks meer van.

Hoihoi,

ik zit hier al een uur uit te vogelen wat er mis is. Ik heb een aantal maanden geleden Sims3 gedownload en gespeeld, netjes gekocht uit de winkel serienummer en al. nu wil ik het na een paar maanden stil gezet, weer spelen. Ik druk op het icoontje, en ik moet het opeens activeren(?) Ik dus alle codes maar uitproberen, en bij eentje zegt 'ie dat 'ie al geactiveerd is, maar voor de rest doet 'ie niks. Ik kan dus drie keer niks met mijn sims 3 op dit moment. Is er iemand die mij wilt helpen, of via teamview voor mij het probleem wilt oplossen? Ik ben handig met computers, maar wanneer het op de sims aankomt..
ook met mijn sims 2 heb ik een probleem, ik heb de serienummer niet meer, en kan er dus niks mee.. weet iemand waar je een nieuw serienummer vandaan kan halen?
Jninmrrt
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 27 dec 2014, 13:44

Re: Ik snap er níks meer van.

Rudy schreef:Als je ergens een key hebt gekocht en vervolgens op je pc gedownload, dan heb je die key waarschijnlijk via Origin moeten activeren. Misschien staat daar dan iets niet goed. :)

Geen idee.. ik weet niet precies hoe dat Origin werkt, vroeger was het gewoon downloaden en klaar.. maar nu moeten er zoveel dingen gebeuren waar ik geen idee van heb
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Ik snap er níks meer van.

Als je ergens een serienummer hebt gekocht voor een digitale editie, dan moet die ergens hebben geactiveerd om Sims 3 überhaupt te kunnen downloaden. (Anders moet je een cd hebben!) Dan moet dat serienummer dus ook gekoppeld zijn aan je account daar waarmee je 'm ook altijd kunt downloaden. Normaliter is dit bij Origin, maar Steam kan geloof ik ook nog bij Sims 3. Kijk eens of een van die twee programma's op je pc staat.
Jninmrrt
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 27 dec 2014, 13:44

Re: Ik snap er níks meer van.

Rudy schreef:Als je ergens een serienummer hebt gekocht voor een digitale editie, dan moet die ergens hebben geactiveerd om Sims 3 überhaupt te kunnen downloaden. (Anders moet je een cd hebben!) Dan moet dat serienummer dus ook gekoppeld zijn aan je account daar waarmee je 'm ook altijd kunt downloaden. Normaliter is dit bij Origin, maar Steam kan geloof ik ook nog bij Sims 3. Kijk eens of een van die twee programma's op je pc staat.

Beide programma's heb ik op mijn pc. En bij de sims 2 en 3 heb ik allebei een cd van. Ik heb sims3 starterspakket en bij de sims 2 de normale.. Ik snap weinig van sims en installeren omdat ik het nauwelijks speel.. Dus het kan zijn dat de uitleg al te moeilijk voor mij is haha..
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Ik snap er níks meer van.

Wat heb je nu eigenlijk allemaal aan spellen en waar staan die? Dus alleen het basisspel, of ook uitbreidingen. En dan fysiek, of digitaal, of een combinatie.

Als je iets digitaal hebt, dan moet je waarschijnlijk d.m.v. dat account starten, maar als alles gewoon fysiek is, dan moet je het via die cd's starten. Het is dan wel vreemd trouwens dat er dan zo'n melding komt van dat je het moet activeren want dat betekent vaak toch dat er iets is dat gelinkt staat met een Origin of Steam account. Desondanks is het in dat geval misschien nog wel handig om Sims 3 eens opnieuw te installeren. :)

Weergave- en sorteeropties